۳-چرخ ها را خوب بررسی کنید!

این ماشین انقدر پهن هست که وارد پارکینگ ما نمیشه? حسین 1399/2/26 پاسخ دوستان وزنشو اشتباه زدن وزنش اینجا ۱۲۶۲ هست ولس ما دنا معمولی رو بردیم روی باسکول شد ۱۳۴۲ اینا اشتباه زدن Y 1399/11/21 سلام ما هم پارس u5 داریم تو سایت ایران خودرو زده ۱۱۸۵ کیلو اینجا زده بود ۱۲۱۵ کیلو ولی ماشین ۱۲۵۱ k هست در مورد دنا پلاس توربو و کلا ef توربو بگم که ایپکو عمر این موتور رو ۵ سال تخمین زده! میگفت. ماشینای ما استاندارد هایی امنیتیی رو پاس کردن.

علیرضا 1399/3/18 پاسخ من یه ElX دارم حاضر نیستم رینگ خرچنگیاش رو با اون عوض کنم علی 1399/3/26 پاسخ باسلام.من یک دنا پلاس توربو مدل ۹۷ صفر از نمایندگی آوردم.قبلش هم یک مگان ۲۰۰۰ اتومات ۹۱ داشتم.اولش زیاد خوشم ازش نمیامد؛ اما طی استفاده هایی که ازش داشتم دیدم که شتاب ماشین خوبه و حس چالاک بودن را می ده. دنا از پرادو از عرض بزرگ تره و کنترلش خیلی سخته مخصوصا خانوما،خلاصه که اگه من انقدر پول داشتم یه پارس u5 میگرفتم دستی تقویتش میکردم نه توربو هر چند که u5 توربو استاندارد هست،و بعدش هم سرب ریزی میکردم تا وزنش بره بالا دیگه هیچ ماشینی حرفی در برابرش نداشت،سر جمع سمند و سورن و دنا مناسب جاده و شهرستان های خلوت هست، اینجا تو تهران با توجه به خیابان ها و ترافیک گزینه مناسبی نیست،یه چیز عجیب دیگه!

در حال حاضر در جاده های سر بالا ماشین ساخت داخل که همچنین پیمایشی داشته باشد وجود ندارد. نکته ی خوب دیگر این ماشین، سیستم تهویه ی بی سر و صدا و قوی آن هست که حتی با کمترین سرعت فن، در طی کمتر از یک دقیقه، دمای کابین به دمای معقولی می رسد.دوام موتور و عملکرد آن خوبه و اگر از این ماشین استفاده های خانوادگی دارید، هیچ مشکل و هزینه ای ندارد.کیفیت قطعات فنیش خوبه و اگر ماهی یک بار بنزین سوپر براش بزنید، موتور و دستگاه توربو آسیب نمی بینه و تا الان با ۴۰ هزار کیلومتر کارکرد، جز تعویز روغن و فیلتر، هزینه ای برام نداشته.گیربکس ماشین هماهنگی به نسبت خوبی با موتور داره و در دنده های بالا قدرت و گشتاور موتور را خوب به دف ماشین انتقال می ده و مشکل دنده ۵ برای من نیست؛ تنها ایراد در آن، کمی سخت جا افتادن دنده عقب بود که بردمش نمایندگی، درست شد و گفتند که در اکثر مدل های دیگر هم این مشکل مونتاژی وجود دارد.تنها ایرادات ماشین فضای کابین کم برای افراد بلند قد وکیفیت قطعات داشبورد است که نسبت به خودرو های قدیمی خارجی مثل مگان، قابل قبول نیست اما نسبت به خودرو های چینی و خودرو های ایرانی مثل ۲۰۶ های مونتاژ ایران خودرو که قبلاً داشتم، یک سر و گردن بالاتره.بعضی از افراد که متاسفانه فقط کارشان ایراد گرفتن از ایم ماشین هاست و اصلاً یک بار هم سوار این ماشین نشدن،فقط بلدن بگن که این ماشین از هرچی ماشین چینی و ایرانی آشغال تره.خواهشاً کسانی که می خوان این ماشینو بخرن به حرف این افراد اهمیتی ندهند؛ حاضرم قسم بخورم نصفشان توعمرشان پراید که نه، دوچرخه هم سوار نشدن!

در این مواقع اصلا” جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت، در صورت سرقت خودرو، کاربر با آگاه شدن از موقعیت مکانی ، می تواند اقدام به باز پس گیری خودرو نماید. ردیاب های خودرو دستگاه های کوچکی هستند که برای آگاهی از موقعیت اتومبیل یا کامیون در زمان واقعی به سیستم موقعیت یابی جهانی (GPS) و شبکه تلفن همراه متکی هستند.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد gps برای خودرو بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.