کرمهای روشن کننده انواع مختلفی دارند

تردیدی نیست که هر دو نوع سرم و کرم ضد لک طبیعی و شیمیایی در درمان لکه های پوست مؤثرند. با کمک این ویژگی مولکول های مرده روی سطح پوست از بین رفته و پوست شفافتر میشود. استفاده از شوینده و پاک کننده های مناسب جهت تمیز کردن موضع مورد نظر توصیه می شود. قبل از این که بخواهیم به شما بگوییم که چونه میتوانید از شر لکهای پوستتان خلاص شوید اجازه بدهید کمی بیشتر در مورد این لکها و علت به وجود آمدن آنها با شما صحبت کنیم تا شاید حتی بتوانید با از بین بردن برخی عادات اشتباه به زودتر از بین رفتن آنها کمک کنید.

یکی از ویژگیهای خوب این ضد آفتاب ایرانی، این است که در اثر شستشو یا تعریق حاصل از فعالیتهای روزمره یا ورزشی، از سطح پوستتان پاک نمیشود و از ماندگاری بالایی برخوردار است. این محصول رطوبت مورد نیاز پوستتان را تامین کرده و از خشک شدن آن در طول روز جلوگیری میکند. استفاده از این ضد آفتاب سبب میشود تا به دلیل دارا بودن آنتی اکسیدان، از ضایعات پوستی جلوگیری کند. کرم ضد لک و روشن کننده – این محصول به دلیل دارا بودن ویتامین E از پیری زودرس جلوگیری میکند و به دلیل دارا بودن ویتامین C سبب کلاژن سازی در پوست شده و از بروز لکههای پوستی جدید جلوگیری میکند.

چگونه میتوان از پیدایش لکهای صورت جلوگیری کرد؟ از این رو با انتخاب بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی برای پوست خشک میتوان کمک کرد تا این نوع پوست در مقابل انواع آسیبهای پوستی در امان بماند. از دیگر ویژگیهای این ضد آفتاب ایرانی خوب، میتوان به کاهش روند پیری پوست، ضد حساسیت و قرمزی، جلوگیری از ایجاد آکنه و حفاظت پوست در برابر اشعههای UV-A و UV-B اشاره کرد. در پوست معمولی آکنه و جوش کمتری ایجاد میشود و برخلاف پوستهای خشک حساسیت چندانی ندارد. کرم ضد آفتاب آردن با SPF25 برای مصرف روزانه مناسب بوده برای انواع پوست از جمله پوستهای خشک و معمولی، بسیار مناسب است.

جهت هماهنگی این ضد آفتاب با رنگ طبیعی پوست، از فرآورده حاوی رنگدانههای معدنی استفاده شده است. در واقع، ملانین ایجاد کننده رنگدانههای پوست است که اگر در کارش اختلال ایجاد شود، اقدام به تولید بیش از حد رنگدانهها میکند که این تولید غیراستاندارد رنگدانه به بروز لکههای پوستی ختم میشود. استفاده از ضد آفتاب میتواند ضمن ایجاد سد محافظتی قوی در برابر آفتاب، به عناون پایهی آرایش هم در نظر گرفته شود. بنابراین در کنار محافظت از پوست در مقابل آفتاب موجب تأمین رطوبت مورد نیاز پوست میشوند و از خشک شدن آن جلوگیری میکند.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد کرم ضد لک لطفا به بازدید از وب سایت ما.