کامپوزیت دندان چیست؟

به خصوص در مواردی که مینای دندان دچار مشکلاتی مثل ساییدگی، شکستگی، لب پریدگی، ترک های ریز و یا تحلیل می باشد ، لمینیت کامپوزیتی نه تنها هیچ آسیب و ضرری به مینای دندان نمی رساند بلکه به عنوان یک لایه محافظت کننده و پوشاننده روی مینای دندان بسیار مفید هم هست ضمن اینکه زیبایی بی نظیری هم ایجاد می کند. انجام این معاینات دوره ای می تواند هم زیبایی کامپوزیت های دندان را حفظ کند و هم در صورتی که دهان به بیماری خاصی مبتلا شد، به سرعت قابل درمان است و به کامپوزیت های دندان ها آسیب نمی رساند.

گول بزرگ نمایی های آن ها را نخورید و حتما مدرک و تخصص دندانپزشک زیبایی را بپرسید. البته در زیبایی و جلوه طبیعی و طول عمر لمینت دندان ، تکنیک دقیق توسط دندانپزشک و مواد مورد استفاده با کیفیت بالا، تاثیر بسزایی دارد. دکتر مهدی چاوش متخصص اصلاح طرح لبخند در اصفهان از این جهت که شرایط ایده آل یک مطب تخصصی دندانپزشکی زیبایی با استفاده از موارد درجه یک و اصلی دندانپزشکی این اطمینان را به شما می دهد لبخند طراحی شده برای شما به شدت لذت بخش خواهد بود. کلینیک دندانپزشکی دکتر چاوش متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی در اصفهان و دسترسی عالی ، دارای فضایی دلنشین و بهداشتی آماده ارائه خدمات دندانپزشکی زیبایی مخصوصا اصلاح طراح لبخند به شما سروران گرامی و علاقه مند می باشد.

3. لازم است مواد اسیدی را بر روی دندان ها بزنند تا دندان آماده روکش دندان شود. طول عمر کامپوزیت دندان به طور معمول 6 تا 10 سال می باشد اما هرچقدر فرد بیشتر در بهداشت دندان خود بکوشد می تواند طول عمر کامپوزیت دندان خود را افزایش دهد . هزینه کامپوزیت دندان بسیار مقرون به صرفه است ، هزینه کامپوزیت دندان نسبت به لمینت دندان پایین تر است ، اگر نیاز به دندان هایی سفید ، صاف و مرتب دارید قطعا با هزینه پایین کامپوزیت می توانید به خواسته خود برسید.

آیا کامپوزیت دندان برای رفع دندان های تقریبا غیر مرتب هم کاربرد دارد؟ شما می توانید برای درک بهتر، ویدئوی زیر را با موضوع نحوه انجام کامپوزیت دندان مشاهده نمائید. در برخی موارد دیده می شود که دندان ها همگی با کامپوزیت به هم وصل شده اند و امکان نخ دندان کشید وجود ندارد، این مورد کمتر از بقیه موارد دیده می شود.در بیشتر مواقع به دلیل عدم پالیشینگ مناسب نخ دندان به طور راحت از بین دندانها عبور نمی کند، به طور مثال خیلی کیپ است و نخ درست رد نمی شود و یا اینکه اضافات کامپوزیت باقی مانده است و باعث ریش ریش شدن و یا بریده شدن نخ دندان می شود و در نتیجه نخ کشیدن به طور موثر انجام نمی شود، این نیز باعث بد بویی دهان می قیمت کامپوزیت دندان 99 نی نی سایت گردد.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد کامپوزیت دندان زنیت لطفا به بازدید از وب سایت ما.