ژنرال Z با بازار کار سختی روبرو است

یادداشت سردبیر: در این دیدگاه آینده، دانشجویان در مورد بازار کار بحث می کنند. هفته آینده می‌پرسیم: «تأثیر هوش مصنوعی چگونه خواهد بود؟ آیا مشاغل خاصی را حذف می کند؟ موارد جدید ایجاد کنید؟ چگونه باید برای هوش مصنوعی در آینده آماده شویم؟» دانش آموزان باید اینجا را کلیک کنند تا نظرات کمتر از 250 کلمه را قبل از 25 آوریل ارسال کنند. بهترین پاسخ ها همان شب منتشر می شود.

فارغ التحصیلان جدید کالج در بحبوحه رنسانس کارگر به دنبال شغل هستند. در حالی که بازار فارغ التحصیلان دانشگاهی ممکن است ضعیف تر باشد، بازار کاملاً قوی برای کارگران حرفه ای وجود دارد.

چهل و یک درصد از صنعت ساخت و ساز قبل از سال 2031 بازنشسته خواهند شد و کمبود ناشی از آن دستمزدهای نامناسبی را برای کارگران جدید ایجاد خواهد کرد. یک نجار اتحادیه در غرب میانه می تواند انتظار داشته باشد که پس از تبدیل شدن به یک کارگاه حدود 55 دلار در ساعت غرامت دریافت کند. این به طور قابل توجهی بالاتر از ساعتی 28 دلار است که من به عنوان یک مدافع عمومی پس از ترک دانشکده حقوق دریافت خواهم کرد.

من قبل و در طول دانشگاه در ساخت و ساز کار می کردم و فکر نمی کنم از کارهای دستی بالاتر باشم. اما با این وجود حقایق قابل توجه است. متوسط ​​حقوق اولیه افرادی که دارای مدرک لیسانس هستند معمولاً حدود 55000 دلار است. این کم و بیش همان چیزی است که شما با قدم دوم وارد اتحادیه خواهید شد. زمانی که شما یک کارآموز باشید، تقریباً شش رقم خواهید داشت – بسیار بیشتر از همتایان خود با مدرک لیسانس. بازار کار ضعیف نیست طبقه ممتاز اطراف دانشگاه های کشور ما ضعیف است. آماده باش به سالن اتحادیه.

– زکرای وومر، دانشگاه دنیسون، روانشناسی

جایی برای رفتن به جز بالا رفتن نیست

با همه‌گیری کووید، فرصت‌های شغلی پاره وقت و دوره‌های کارآموزی که دانش‌آموختگان زمانی می‌توانستند برای ساخت رزومه خود داشته باشند، از بین رفت. ما اکنون دانشگاه را با داشتن مدرک دیپلم به پایان می‌رسانیم، اما فاقد تجربه واقعی و اعتباری است که کارفرمایان به دنبال آن هستند.

فارغ التحصیلان در سال های آینده باید برای رقابت برای مشاغل با فارغ التحصیلان مسن تر و با تجربه تر آماده شوند. در تمام جنون چند سال گذشته، فراموش کردن اصول اولیه آسان بود – اما ما باید به آن اصول اولیه بازگردیم.

کارفرمایان عاشق دیدن تجربه و ابتکار هستند. دانشجویان باید در رشته های مورد علاقه خود دوره های کارآموزی را بگذرانند. آنها باید به دنبال فرصت‌هایی برای مشاغل موقت و پاره وقت در شرکت‌هایی باشند که می‌تواند به آنها در ایجاد شبکه کمک کند. آنها باید رزومه های مناسب را در وب سایت هایی مانند LinkedIn یا ZipRecruiter تهیه کنند.

وقتی فرصت بازگشت – و خواهد شد – دانش آموزان باید برای آن آماده باشند.

– ناتان بیلر، دانشگاه کلگیت، تاریخ و علوم سیاسی

قمار جدید فارغ التحصیلان

من کمتر از یک ماه دیگر فارغ التحصیل می شوم و در شرایط کلان اقتصادی فعلی، بازار کار به طرز محسوسی چالش برانگیز بوده است. اگرچه ممکن است بیکاری کم باشد، اما بازار کار فعلی برای فارغ التحصیلان جدید مناسب نیست. با توجه به آنچه من مشاهده کرده ام، بازار کار داغ بیشتر برای موقعیت های حداقل دستمزد یا یقه آبی است. با وجود این همه کارگر یقه سفید، چرا شرکت‌ها روی یک مدرک تحصیلی جدید با تجربه محدود قمار می‌کنند؟

من امسال برای نزدیک به 30 شغل درخواست دادم و وقتی در مورد کارهایی که همتایانم انجام می‌دهند می‌شنوم این رقم بسیار کم به نظر می‌رسد. من در حال شبکه‌سازی بودم، مستقیماً با استخدام‌کنندگان تماس می‌گرفتم و به طور مداوم رزومه و پروفایل‌های LinkedIn و ePortfolio خود را بررسی می‌کردم. و بعد از همه اینها، من خوش شانس بودم که از هفت کارفرما رد مستقیم دریافت کردم، از دو نفر مصاحبه گرفتم و توسط بقیه نادیده گرفته شدم.

من در واقع خوش شانس هستم زیرا در نهایت به من پیشنهاد کار در یک استارتاپ داده شد. من شغلی در انتظارم است، اما اصلاً مطمئن نیستم که اگر این کار به نتیجه نرسد، می‌توانم به سادگی یک شغل دیگر بگیرم. و در حین پذیرفتن این پیشنهاد، احساس کردم که فضای کمی برای مذاکره در مورد حقوق اولیه ام دارم. امیدوارم این کار را دوست داشته باشم، زیرا فکر نمی کنم هیچ جای دیگری برای من بازاری وجود داشته باشد.

-اندرو کانر، دانشگاه بیولا، مدیریت بازرگانی

چه اتفاقی برای دنبال کردن اشتیاق افتاد؟

دانش آموزان این روزها وقتی به تحصیلات خود فکر می کنند ثبات مالی را در اولویت قرار می دهند. آنها می گویند که این به دلیل کاهش استخدام های جدید توسط شرکت ها در تقریباً هر صنعت یقه سفید است.

اما نیاز به اولویت بندی امور مالی چیزی نیست که خود دانشجویان فکر کنند. هم در دبیرستان و هم در کالج به آنها آموزش داده شده است که مهمترین چیز یادگیری مواجهه با واقعیت است. این تأکید بر عملی بودن است، و دانشجویان را تشویق می‌کند تا درجاتی را دنبال کنند که از نظر آماری از نظر اقتصادی پایدارتر هستند. این تأثیر از سوی سازمان‌های آموزشی در نهایت تأثیر منفی بر فرآیندهای انتخاب پویایی که شرکت‌ها اعمال می‌کنند و در نتیجه تأثیر منفی بر خود بازار می‌گذارد.

به جای آموزش به دانش‌آموزان چگونه از شکست اجتناب کنند، مدارس باید دانش‌آموزان را تشویق کنند که از علایق خود پیروی کنند، که تأثیر مثبتی بر دانش‌آموزان خواهد داشت و به بازار کار و جامعه به‌عنوان یک کل کمک می‌کند.

-پدرو ریبس بوژالدون، دانشگاه نیویورک، مدیریت پروژه

قانون عالی عمل نمی کند

اوضاع برای دانشجویان حقوق بهتر از دانشجویان کالج نیست. رونق استخدام پس از کووید به پایان رسیده است و حرفه حقوقی آسیب دیده است. کسانی که فکر می کردند رفتن به دانشکده حقوق راهی مطمئن برای رسیدن به شغل است، اکنون متوجه شده اند که چقدر اشتباه کرده اند.

حجم کارهای حقوقی، فراز و نشیب های اقتصاد را از نزدیک دنبال می کند. در سال 2021، با بازگشت اقتصاد از رکود ناشی از کووید، با تقاضای جدید برای وکلا در ادغام و ادغام، مالیات و قوانین شرکتی، کار حقوقی منفجر شد. این رونق تا حد زیادی با شروع افزایش نرخ بهره در فدرال رزرو پایان یافت. طبق گزارش گروه تخصصی حقوقی ولز فارگو، ساعات پرداختی در شرکت های حقوقی در سراسر آمریکا در سال 2022 به طور متوسط ​​0.8٪ کاهش یافت، در حالی که هزینه های عملیاتی 12.4٪ افزایش یافت. بسیاری از شرکت ها هنوز سود می کنند، اما این سود بسیار کمتر از حد انتظار است و برای راحتی بسیار محدود است.

نتیجه؟ اخراج. فارغ التحصیلان اخیر، که به عنوان همکاران در طول کووید استخدام شده اند، به سرعت شغل خود را از دست می دهند. در همین حال، برای دانشجویان رشته حقوق که در شرف فارغ‌التحصیلی هستند، استخدام در حال محدود شدن است و پیشنهادات برگشتی پس از کاردانی تابستانی کم است. منشی شدن نزد قضات و قانون منافع عمومی محبوبیت بیشتری پیدا می کند زیرا فارغ التحصیلان سعی می کنند قبل از جستجوی مشاغل حقوقی با درآمد بهتر، منتظر رکود بعدی باشند.

-آرجون سینگ، دانشگاه جورج واشنگتن، حقوق

برای ارسال پاسخ به نمای آینده هفته آینده اینجا را کلیک کنید.

حق نشر © 2022 Dow Jones & Company, Inc. کلیه حقوق محفوظ است. 87990cbe856818d5eddac44c7b1cdeb8