چه کسی در تنسی غیر دموکراتیک است؟ – WSJ

کاپیتول ایالت تنسی در نشویل.


عکس:

مارک هامفری / آسوشیتدپرس

وحشت حزبی امروز در مورد دموکراسی توسط ایالت تنسی به شما منتقل می شود، جایی که دموکرات ها از دو قانونگذار ایالتی که توسط مجلس به دلیل ایجاد اختلال در کار قانونگذاری همکارانشان اخراج شده اند، مقدسین سکولار می سازند. آیا دولت نماینده زنده خواهد ماند؟ بله، به نوعی ما فکر می کنیم که این کار خواهد شد.

تنش ها در ساختمان ایالت هفته گذشته و در میان اعتراضاتی که خواستار انجام کاری در پاسخ به تیراندازی اخیر در مدرسه ابتدایی در نشویل بودند، بالا بود. نمایندگان جاستین جونز و جاستین پیرسون با صدای گاوبازی کنترل زمین مجلس را به دست گرفتند و خواستار اقدام شدند و تماشاگران حاضر در گالری را با شعارهای “اکنون کنترل اسلحه!” و “نه اقدام، نه صلح!”

روزنامه تنسی می‌گوید که آنها در نهایت «پس از یک رویارویی شدید با رهبری دموکرات‌های خود از صحن مجلس خارج شدند»، اما ظاهراً بدون تنبیه. آقای جونز کمی بعد در توییتی نوشت: «زمانی فرا می رسد که باید کاری غیرعادی انجام دهید». ما امروز پس از سکوت مکرر در مورد بحران تیراندازی‌های جمعی، صحن مجلس را اشغال کردیم.»

خانه تنسی علاقه نهادی به منع قانونگذاران حاشیه ای از ربودن زمین برای جلب توجه دارد. بحث‌های دموکرات‌ها می‌تواند داغ شود، به همین دلیل است که نهادهای قانون‌گذاری قوانینی برای نزاکت دارند، مانند رسم کنگره که به قانون‌گذاران هم‌کار، اگر با دندان قروچه، به عنوان «دوست من، نجیب‌زن اهل کالیفرنیا» اشاره می‌کند. حتی مدنیت جعلی نیز دارای فایده دموکراتیک است.

اخراج ممکن است با تبدیل آقایان جونز و پیرسون به شهدای آرمان خود برای جمهوری‌خواهان نتیجه معکوس داشته باشد. آنها می توانند برای انتخاب مجدد نامزد شوند، و در عین حال، کرسی آقای جونز توسط شورای مترو نشویل، که برخی از اعضای آن قبلاً متعهد به انتصاب آنها شده اند، پر می شود. . . آقای جونز. اما شاید او تصمیم بگیرد که تلاش برای به دست گرفتن دستور کار روز با یک گاو نر بیشتر از ارزش آن دردسر است.

دموکرات‌های ملی و رسانه‌ها عجله دارند تا خود را با این آشفتگی همراه کنند، شاید به این دلیل که فکر می‌کنند می‌توانند آن را مطابق با روایت خود بچرخانند که جمهوری‌خواهان تهدیدی مرگبار برای دموکراسی هستند.

پرزیدنت بایدن گفت: «اخراج امروز قانونگذارانی که در تظاهرات مسالمت آمیز شرکت کردند، تکان دهنده، غیردموکراتیک و بی سابقه است.» بنابراین یک نهاد دموکراتیک رای دادن به اخراج اعضای سرکش که تجارت عمومی را از مسیر خود خارج می کنند، «غیر دموکراتیک» است؟ سال گذشته کار کرد، پس چرا ریف را ادامه ندهیم؟

سرزمین عجایب: جو بایدن و دونالد ترامپ خرد مادری را به ضرر کشور نادیده می گیرند. خوشبختانه برخی از سیاستمداران تشخیص می دهند که چه چیزی باید تغییر کند. تصاویر: AP/Getty Images ترکیبی: مارک کلی

حق نشر © 2022 Dow Jones & Company, Inc. کلیه حقوق محفوظ است. 87990cbe856818d5eddac44c7b1cdeb8

در 8 آوریل 2023، نسخه چاپی ظاهر شد.