پیروزی کوپن Buckeye – WSJ

شیوع همه گیر خصوصاً در خانواده های کم درآمد و متوسط ​​بسیار سخت بوده است ، اما قانونگذار GOP در اوهایو با گذراندن یک فیش گسترده از مدارک خصوصی ، به والدین در ایالت خود چیزی داده است که از این شکرگذاری قدردان باشند.

قانونی که در اواخر هفته گذشته تصویب شد ، واجد شرایط بودن برنامه بورس تحصیلی مدارس خصوصی برای خانواده هایی است که از 200٪ تا 250٪ از خط فقر برخوردار می شوند. دانش آموزان در مدارسی که حداقل 20٪ از خانواده ها کم درآمد هستند یا در 20 سال پایین عملکرد تحصیلی طی دو سال گذشته قرار دارند نیز واجد شرایط هستند. این لایحه در انتظار امضای فرماندار مایک دیوین است.

نیمی از دانشجویان اوهایو واجد شرایط بورسیه تحصیلی هستند. تقریباً 50،000 دانش آموز قبلاً کوپن دریافت می کنند که به طور متوسط ​​حدود 4500 دلار است. این میزان تقریباً یک سوم هزینه ایالت برای هر دانش آموز در مدارس دولتی است. با این وجود ، ناظران اتحادیه معلمان و ناحیه بدون مدرکی ادعا می کنند که گسترش کوپن به مدارس دولتی آسیب می رساند.

نگرانی واقعی آنها این است که انتخاب بیشتر مدرسه با افزایش رقابت مسئولیت بیشتری را مجبور می کند. چندین مطالعه نشان داده است که عملکرد تحصیلی در مدارس دولتی در مناطقی که دانش آموزان بیشتری واجد شرایط دریافت کوپن هستند بهبود می یابد ، بنابراین حتی کسانی که بورسیه دریافت نمی کنند نیز ممکن است از قانون اوهایو بهره مند شوند.

قابل توجه است که جمهوریخواهان امسال در میان اقلیت هایی که انتخاب مدرسه را گسترش داده اند عملکرد بهتری دارند. طبق نظرسنجی ها ، حدود 40٪ از مردم اسپانیایی تبار در اوهایو و کارولینای شمالی به رئیس جمهور ترامپ رأی دادند ، جایی که قوه مقننه GOP در سپتامبر توسعه بورسیه ها را امتحان کرد تا خانواده های طبقه متوسط ​​بیشتری از این مزایا بهره مند شوند.