هزینه عمل ژنیکوماستی

هزینه عمل ژنیکوماستی چقدر است؟

کاهش عزت نفس، اختلالات روانی، افسردگی و اختلالات سبک از مهم ترین عوارض ژنیکوماستی است. ژنیکوماستی یک بیماری مختص مردان است که به دلیل اختلالات هورمونی در بدن منجر به بزرگ شدن سینه ها می شود. هزینه عمل ژنیکوماستی به موارد متعددی وابسته است. بزرگی سینه مردان می تواند یکنواخت، اما اغلب ناهموار و نامتناسب باشد.

گاهی اوقات به دلایلی تعادل هورمونی در بدن مردان به هم می خورد که منجر به بزرگ شدن سینه ها می شود. این ناراحتی اغلب در مردان رخ می دهد رخ می دهد و به دلیل نوسانات هورمونی است. استروژن یک هورمون زنانه است. سطح بالای استروژن علت اصلی ژنیکوماستی است.

قیمت عمل ژنیکوماستی در مردان

بذر کتان حاوی مقدار زیادی اسیدهای چرب امگا 3 است که به افزایش سطح هورمون های مردانه و کاهش سطح هورمون های زنانه معروف است. نتایج جراحی کوچک کردن سینه بلافاصله پس از درمان قابل مشاهده است. معمولاً تا ۲ هفته پس از جراحی، التهاب و کبودی در ناحیه دیده می شود که طبیعی است.

از استفاده از داروهای مختلف شیمیایی گرفته تا جراحی، هر یک از این روش ها می تواند عوارض خود را داشته باشد. مهمتر از همه، پزشک و تیم او از پروتکل های مختلفی برای جلوگیری از این عوارض استفاده می کنند. این گل همچنین حاوی موادی است که از کاهش سطح هورمون های مردانه جلوگیری می کند.

در برخی موارد پس از کاهش وزن زیاد، افراد دچار افتادگی سینه می شوند که با پوست اضافی همراه است، در این روش پزشک پوست را به سمت بالا می کشد و نوک سینه ها از بین نمی روند. زنجبیل می تواند متابولیسم شما را افزایش داده و چربی بسوزاند. زردچوبه همچنین خاصیت چربی سوزی دارد و برای کبد مفید است.

زردچوبه به دلیل ترکیبات خود باعث افزایش هورمون های مردانه در بدن می شود و به کاهش سایز طبیعی سینه های مردانه کمک می کند اما راه حل مطمئنی بریا درمان ژنیکوماستی نیست.
ژنیکوماستی زمانی رخ می دهد که نسبت تستوسترون به استروژن کاهش یابد.

هنگامی که مردان دارای سطوح بالایی از این هورمون باشند، ممکن است ویژگی های زنانه مانند رشد سینه در آنها ایجاد شود. ژنیکوماستی تورم بافت سینه در پسران یا مردان است که به دلیل عدم تعادل هورمون های استروژن و تستوسترون ایجاد می شود.

ژنیکوماستی به خودی خود ممکن است مضر نباشد و در پسران نوجوان حتی ممکن است خود به خود از بین برود. البته با افزایش سن و چاقی، برخی افراد ممکن است دچار بزرگی طبیعی سینه شوند که لزوماً به معنای ژنیکوماستی نیست.

اما اگر این بزرگ کردن سینه از بین نرود، با دو روش لیپوماتیک یا برداشتن چربی و ماستکتومی می توان سینه های مردان را کاهش داد. ژنیکوماستی یا کوچک کردن سینه در مردان را می توان با بیهوشی عمومی یا بیهوشی آرام بخش انجام داد. 

پسران و نوجوانانی که سینه هایشان به طور کامل رشد نکرده و به اندازه نهایی خود نرسیده است باید چندین سال صبر کنند تا سینه هایشان به طور کامل رشد کند. حدود 60 درصد از پسران نوعی ژنیکوماستی طبیعی را در دوران بلوغ تجربه می‌کنند، اما معمولاً در عرض چند ماه خود به خود از بین می‌رود.

تومورهای سرطانی معمولا درست زیر نوک پستان تشکیل نمی شوند. در درمان ژنیکوماستی با داروهای گیاهی، اگر ژنیکوماستی نتیجه بیماری کبدی باشد، خار مریم می تواند درمان موثری باشد زیرا این گیاه به بازیابی عملکرد کبد کمک می کند. اگر بیمار علاوه بر جراحی سینه خواهان بزرگ کردن سینه باشد، متخصص با تجربه و آگاه این جراحی را به بهترین نحو انجام خواهد داد.

7 تا 10 روز بعد از عمل کوچک کردن سینه در تهران، سینه های شما ممکن است درد بگیرد و باید در این مدت دارو مصرف کنید. برای مصرف آن یک قاشق چایخوری ساعت شنی خشک شده را به مدت ده دقیقه در یک لیوان آب جوش بریزید و بعد از دم کشیدن بنوشید. فهرستی از شدت تمرینات و مدت آنها در تمام روزهای هفته تهیه کنید. ژنیکوماستی به عنوان ژنیکوماستی فیزیولوژیکی در نوزادانی که رشد طبیعی دارند یا در پسران بزرگسالی که به مرور زمان برطرف می‌شوند، شناخته می‌شود. 

برخی از بیماری های ژنتیکی مانند سندرم کلاین فلتر که منجر به رشد بیضه در پسران می شود نیز باعث کمبود تستوسترون می شود و منجر به ژنیکوماستی می شود. داروهایی که برای درمان سرطان سینه و سایر شرایط استفاده می‌شوند، مانند تاموکسیفن (yoltamox)، رالوکسیفن (اوستا) و مهارکننده‌های آروماتاز (arimidex)، ممکن است برای برخی از مردان مفید باشند. با ژنیکوماستی است.

جراحی ژنیکوماستی چیست
جراحی ژنیکوماستی چگونه انجام میشود
جراحی باز ژنیکوماستی
جراحی بیماری ژنیکوماستی
برای جراحی ژنیکوماستی به چه دکتری مراجعه کنیم
جراح پلاستیک ژنیکوماستی
هزینه جراحی پلاستیک ژنیکوماستی
فوق تخصص جراحی پلاستیک ژنیکوماستی
جراحی ژنیکوماستی تهران
جراحی ژنیکوماستی در تهران
هزینه جراحی ژنیکوماستی تهران
تجربه جراحی ژنیکوماستی
هزینه جراحی ژنیکوماستی چقدر است ؟
چگونگی جراحی ژنیکوماستی
جراح خوب ژنیکوماستی
خطرات جراحی ژنیکوماستی
روش جراحی ژنیکوماستی
روشهای جراحی ژنیکوماستی
جراحی زیبایی ژنیکوماستی
جراح عمومی ژنیکوماستی
عمل جراحی ژنیکوماستی
عوارض جراحی ژنیکوماستی
عمل جراحی ژنیکوماستی اپارات
عمل جراحی ژنیکوماستی با لیزر
عکس جراحی ژنیکوماستی
جراحی ژنیکوماستی فیلم
قیمت جراحی ژنیکوماستی
کلینیک جراحی ژنیکوماستی
گن جراحی ژنیکوماستی
جراحی لیپوماتیک ژنیکوماستی
جراحی ژنیکوماستی مردان
متخصص جراحی ژنیکوماستی
مرکز جراحی ژنیکوماستی
نحوه جراحی ژنیکوماستی
جراحی های ژنیکوماستی
هزینه جراحی ژنیکوماستی
هزینه ی جراحی ژنیکوماستی