نظریه جدید جرم سیاتل

دادستان کل ویلیام بار اخیراً سیاتل را “صلاحیت آنارشیست” اعلام کرد و به نظر می رسد حاکمان سیاسی مترقی آن برای اثبات عقیده وی مصمم هستند. هنگامی که آشوبگران تابستان امسال چندین بلوک در مرکز شهر را تصاحب کردند ، شهردار جنی دورکان “تابستان عشق” را اعلام کرد. اکنون لیزا هربولد ، عضو شورا ، در حال آماده سازی معرفی لایحه ای است که به برخی از ساکنان مجوز قانونی برای ارتکاب تخلفات را می دهد.

طبق نظریه جدید دفاع جنسی خانم هربولد ، مجرمان می توانند ادعا کنند که به دلیل فقر ، سو abuse مصرف مواد مخدر یا الکل یا سایر موارد “بهداشت رفتاری” مرتکب جنایات ناشایست شده اند “تحت فشار”. اسکات لیندزی ، مشاور سابق ایمنی عمومی دفتر شهردار ، هشدار داده است که طرح خانم هربولد “اساساً یک شکاف قانونی” و “چراغ سبز جرم” ایجاد خواهد کرد.

قانون سیاتل در حال حاضر بیش از 100 تخلف جنایی را شامل می شود ، از جمله سرقت های کمتر از 750 دلار ، مواجهه ناشایست ، استفاده غیرقانونی از سلاح برای ایجاد رعب و وحشت و برخی از انواع آزار و اذیت و تعرض. بنابراین اگر کسی یکی از این جنایات را مرتکب شده باشد اما پس از آن تحت این تعریف جدید و گسترش یافته ادعای “زورگویی” کند ، آیا قاضی تعهدی برای برکناری دارد یا هیئت منصفه باید تبرئه کند؟ خانم هربولد هنوز متن کامل طرح خود را معرفی نکرده است ، اما یک پیشنهاد پیشنهادی که توسط وزارت دفاع عمومی کینگ کانتی منتشر شده ، مثبت است.

این ایده مورد استقبال گرم مترقیان سیاتل قرار گرفت. رئیس شورا ، لورنا گونزالس گفت ، “من از نتایج سیاست ها و اهداف” در برنامه خانم هربولد حمایت می كنم ، و “من همچنان معتقد هستم كه زمان آن فرا رسیده است كه جرم انگاری فقر ، بیماریهای روانی و اعتیاد را متوقف كنم.” کاشاما ساوانت از حزب سوسیالیست آلترناتیو از اعضای شورای همکاری خود خواست تا این طرح را بدون تأخیر تصویب کنند. و در نامه ای به شورای شهر ، وکیل مدافع شهر سیاتل ، پیتر هولمز خاطرنشان کرد که “چندین ماده” که خانم هربولد پیشنهاد کرده است “آنچه را که دفتر من قبلاً عمل می کند ، کدگذاری می کند.”

تابستان عشق و انتخابات نیز به پایان رسیده است و ما امیدواریم که شاهد بازگشت به سیاتل با قانونمندتر باشیم. در عوض ، خانم هربولد امیدوار است که قانون شکنی ها را مجاز بداند تا با این شرارت ادامه دهند. مشاغل سیاتل ، آن تخته سه لا را مرتب نگه دارید.