من به بیدار شدن شرکت‌ها کمک کردم و پشیمان شدم

پرچم غرور رنگین کمانی در جریان اعتراض در غرب هالیوود، کالیفرنیا، 9 آوریل.


عکس:

اریک تایر/اخبار بلومبرگ

من در دفتر رئیس روابط دولتی یک شرکت هواپیمایی بزرگ در واشنگتن نشستم، جایی که لابی‌گر ارشد یکی از بزرگترین هتل‌های زنجیره‌ای آمریکا به ما ملحق شد. سال 2013 بود و من رئیس جمهور گروه محافظه کار همجنس گرایان Log Cabin جمهوریخواه بودم. من آمده بودم تا از حمایت شرکتی برای قانون عدم تبعیض استخدامی، که تبعیض بر اساس گرایش جنسی را ممنوع می کرد، اطمینان حاصل کنم. من به درستی حدس زدم که فشار از سوی شرکت‌های پیشرو، جمهوری‌خواهان متزلزل را به رای دادن به این قانون وادار می‌کند.

شرکت‌های هواپیمایی و هتل‌های زنجیره‌ای در مورد قوانین حقوق همجنس‌گرایان چه کاری داشتند؟ هیچ یک. در واقع، انجام این کار حتی می تواند تجارت بدی باشد، همانطور که لابیست توضیح داد: “ما در حال حاضر یک سیاست طولانی مدت عدم تبعیض دگرباشان جنسی داشته ایم، که در واقع ما را در مزیت رقابتی به عنوان کارفرمای جذاب تر برای همجنس گرایان قرار می دهد.”

نماینده هتل آهی کشید: «اما ما را حساب کن.» اجتناب از شلاق عمومی که شرکت در صورت عدم حمایت از صورت‌حساب انجام می‌دهد، ارزش از دست دادن مزیت در استخدام را دارد. ماه ها بعد، ENDA با رای 14 جمهوری خواه از سنا عبور کرد. (هرگز از مجلس عبور نکرد.)

اگر جنبش حقوق همجنس گرایان در ایالات متحده، روند موضع گیری شرکت ها در مورد مسائل فرهنگی را شعله ور نکرد، قطعاً یک تسریع کننده اصلی بود. و من در آنجا نوشته‌هایی می‌نوشتم که حمایت شرکت‌ها از اهداف همجنس‌گرایان را «نشانه‌ای از موفقیت» اعلام می‌کرد.

همچنین کاملاً غیر ضروری بود. نیروهای بازار به طور ارگانیک فرهنگی را شکل دادند که در آن تقریباً هر آمریکایی اکنون به فرصت های شغلی برابر برای همجنس گرایان اعتقاد دارد. و ما امروز در تمام 50 ایالت ازدواج همجنس گرایان با یا بدون 379 شرکت بزرگ که پرونده های دوستانه دادگاه را به دادگاه عالی ارائه کرده اند، خواهیم داشت.

روندی که به شروع آن کمک کردم، اکنون متوجه شدم که یک فاجعه بود. در سه سال گذشته، شرکت‌های بزرگ ایالات متحده همه چیز از سقط جنین و زندگی سیاه‌پوستان مهم است تا قوانین انتخاباتی را مورد توجه قرار داده‌اند – حتی اگر عموم مردم آمریکا تمایل زیادی به این کار نداشته باشند. گزارشی در سال 2021 توسط گروه برانزویک نشان داد که 63 درصد از مدیران شرکت‌ها به‌صراحت احساس می‌کنند که شرکت‌ها باید در مورد مسائل اجتماعی صحبت کنند، در حالی که تنها 36 درصد از آمریکایی‌ها موافق هستند. نظرسنجی اخیر ژورنال نشان داد که 63 درصد از پاسخ دهندگان آرزو داشتند که شرکت ها در مورد مسائل سیاسی و اجتماعی موضع گیری عمومی نداشته باشند.

فعالیت‌های شرکتی مصرف‌کنندگان را خاموش می‌کند و ریاکاری C-suite را برملا می‌کند. شرکت‌ها خواستار «برابری» در آمریکا هستند در حالی که از نقض حقوق بشر در چین سود می‌برند. یا قرارداد سقط جنین برای کارمندان در حالی که سیاست های مرخصی زایمان کم خون را حفظ می کند. یا صدور اعلامیه های «ضد نژادپرستی» توسط تیم های اجرایی تماماً سفیدپوست.

بی‌اعتنایی نهادها به دلایل چپ نیز بر گفتمان عمومی تأثیر منفی گذاشته است. یک مطالعه آگوست 2022 Populace شیوع هشدار دهنده ای از خود خاموشی را نشان داد زیرا آمریکایی ها دیدگاه های خصوصی خود را پنهان یا نادرست نشان می دهند تا از درگیری جلوگیری کنند و به همکاران اطمینان دهند که نظر تأیید شده را دارند. تاد رز، یکی از بنیانگذاران Populace، خاطرنشان می کند که خود خاموشی اعتماد اجتماعی را از بین می برد. و به لحاظ تاریخی پیشرفت اجتماعی را غیرممکن می کند.»

غلبه بر خود خاموشی مستلزم چرخش در برابر نیروهایی است که ما را به اینجا رساندند. مصرف کنندگان آمریکایی باید مدیران عامل را برای شکاف بین موعظه کردنشان و حمایت اندک عمومی از آن فراخوانند. آمریکایی‌های شایسته باید متحد شوند و یک پیام صریح را ارائه دهند: اگر می‌خواهید سیاسی شوید، نامزد شوید – در غیر این صورت، روی نتیجه نهایی تمرکز کنید.

تلاش های خودم دیگر در اتاق های هیئت مدیره با مدیران و لابی ها صرف نمی شود. در عوض، من فعالان مردمی را گرد هم آورده ام تا بتوانیم استانداردهای دوگانه شرکت ها را در نظر بگیریم و آنها را به سمت بی طرفی برگردانیم.

ما شرکت هایی مانند والمارت و امریکن اکسپرس را به دلیل قرار دادن کارمندان در معرض تبلیغات و تبعیض در دفاع قرار می دهیم. ما از سازمان‌های دانش‌آموزی حمایت می‌کنیم که در غیر این صورت در مدارسی مانند دانشگاه اموری ضعیف می‌شوند، و در فیسبوک نقش بازی می‌کنیم.‘s

فرآیند قانون گذاری

پاسخگو نگه داشتن نهادهای فاسد به سهم من در وارد کردن آمریکا به این آشفتگی توبه است. این روزها، من متعهد هستم که ما را از آن خارج کنم.

آقای آنجلو رئیس کمپین New Tolerance است.

حق نشر © 2022 Dow Jones & Company, Inc. کلیه حقوق محفوظ است. 87990cbe856818d5eddac44c7b1cdeb8