مایک پنس به نامزدی ریاست‌جمهوری نزدیک‌تر می‌شود زیرا سوپر PAC از او حمایت می‌کند

مایک پنس، معاون رئیس‌جمهور سابق، گام‌های ملموس‌تری برای نامزدی جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ برمی‌دارد، از جمله حمایت از راه‌اندازی یک ابر PAC برای حمایت از یک پیشنهاد احتمالی که او گفته است تا اواخر ژوئن در مورد آن تصمیم خواهد گرفت.

ایجاد کمیته اقدام سیاسی، که نیازی به رعایت محدودیت‌های مربوط به کمپین‌های سنتی مبارزات انتخاباتی ندارد، اواخر روز دوشنبه قبل از سخنرانی اقتصادی که آقای پنس روز سه‌شنبه در اولین کشور در کشور ایراد خواهد کرد، علنی شد. ایالت اولیه نیوهمپشایر

سوپر PAC متعهد به آمریکا توسط نماینده سابق جب هنسارلینگ از تگزاس و اسکات رید، استراتژیست حزب جمهوریخواه که در سال 2020 اتاق بازرگانی ایالات متحده را ترک کرد، رهبری می شود. بابی ساپارو، که فرماندار جمهوری خواه جورجیا را مدیریت می کرد. برایان کمپمناقصه موفقیت آمیز انتخاب مجدد 2022 نیز در میان اعضای تیم خواهد بود.

آقای رید گفت: “مردم مایک پنس را می شناسند، فقط او را به خوبی نمی شناسند.” این کمپین قرار است مایک پنس را به عنوان مرد خودش به کشور معرفی کند، نه به عنوان معاون رئیس جمهور، بلکه به عنوان یک محافظه کار واقعی اقتصادی، اجتماعی و امنیت ملی – یک محافظه کار ریگان.

حق چاپ ©2023 کلیه حقوق این سایت متعلق به داو جونز و شرکت است. 87990cbe856818d5eddac44c7b1cdeb8