لیست بهترین دندانپزشک عمومی در تهران

این افتخار را داشته ام که در بالاترین آزمون تخصصی ارتودنسی ایران که توسط وزارت بهداشت برگزار می گردد رتبه اول بورد تخصصی را کسب نمایم و مورد تقدیر توسط وزیر محترم بهداشت و رئیس سازمان نظام پزشکی ایران قرار گرفتند. و از آنجا زیبایی ، سفید و مرتب بودن دندان ها تاثیر بسیار مهمی در زیبایی صورت دارد ، انجام اقدامات زیبایی مورد استقبال خیلی ها قرار گرفته است. زمانی که یک پزشک دوره های مختلف پزشکی خود را در بهترین دانشگاه گذرانده ، پس تمام آموزش های لازم را به صورت کاملا حرفه ای یاد گرفته است. وظیفه مهم دندان پزشک این است که تمام بیماران خود را به حفظ بهداشت دهان و دندان تشویق کند و برای جلوگیری از تمام بیماری های لثه و دندان روش صحیح مسواک زدن را یاد بدهند.

یک دندانپزشک خوب، بیماران خود را از نحوه ی صحیح مراقبت های ارتودنسی و بهداشت دهان و راه های درمانی مختلف، آگاه می کند. زوال عقل: سلامت ضعیف دهان همچنین می تواند بر مغز تأثیر بگذارد. همچنین در صورت لزوم جرم گیری به صورت دوره ای انجام شود. بنابراین برای داشتن دندان های سالم با طول عمر بیشتر جرم گیری دندان ها را در برنامه سالانه خود قرار دهید. اگر لثه ها توسط باکتری هایی که باعث ایجاد بیماری پریودنتال می شوند ، ملتهب شوند ، همین باکتری ها در واقع می توانند وارد جریان خون شوند و باعث سخت شدن شریان ها گردند.

اگر به دنبال ارتودنسی کودک و اطفال و نوجوانان هستید این متخصص را به عنوان انتخاب اول در غرب تهران معرفی می کنیم هر چند برای افراد بزرگسال نیز یکی از بهترین پزشکان پیشنهادی ماست. و در کلام آخر باید بیان کنیم که دکترهای نام برده شده در این مقاله صرفا برای معرفی بوده است و در صورت انتخاب هر یک از آن ها لازم است اطلاعات کافی را بدست آورید.

این پزشک نسبتا جوان اما حاذق از نظر علمی در سطح متخصصان ذکر شده در بالا نیست ولی از نظر نظرات مثبت کاربران، نظم و تعهد و اخلاق حرفه ای یکی از بهترین ها در تمام سطح شهر تهران است. نظرات برگزیده: ” من از بيماران دكتر جميليان هستم كه تحت درمان ارتودنسي ثابت توسط ايشان بودم كه در مدت زماني كه محول كرده بودن درمان من كامل شد و درحال حاضر بعد از ١٠ سال هيچ تغيير و بازگشتي رخ نداده … لیست آدرس و تلفن بهترین دندانپزشک خوب در تهران را به همراه نوبت دهی اینترنتی و مشاوره آنلاین مشاهده کنید.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد دندانپزشکی حکیم فردیس لطفا از سایت ما دیدن کنید.