قیمت Dalliance روسی ترکیه

ترکیه از سال 1952 متحد آمریکا بوده است. پایگاه نیروی هوایی اینجیرلیک در جنگ با تروریسم ضروری است. ترکها به هزاران پناهنده سوری کمک کردند. برای دهه ها ترکیه برای ایجاد جامعه ای باز به روی مردم از هر مذهب تلاش کرد و در برابر تجاوزات روسیه ایستاد. اما یک متحد ارزشمند گم شده است.

آمریکا با فروش 100 فروند جنگنده جت F-35 ترکیه موافقت کرد و شرکت های ترکی را در ساخت اجزای هواپیما گنجاند. اما سه سال پیش ، آنکارا تصمیم به خرید سامانه دفاع موشکی S-400 روسی گرفت که برای سرنگونی F-35 طراحی شده بود. اجازه دادن به “مشاوران” روسی در نزدیکی F-35 ها و نزدیك بودن رادار S-400 به هواپیماهای مخفی آمریکایی غیر قابل قبول است.

دیپلمات ها ، پنتاگون و سناتورها ، از جمله ما ، به مقامات دولت ترکیه هشدار دادیم که عواقبی در پی خواهد داشت. رئیس جمهور اکنون باید از قانون پیروی کند و مجازاتها را علیه نهادهای ترکی وضع کند. قانون مقابله با دشمنان آمريكا از طريق تحريم ها مستلزم تحريم عليه هر كشوري است كه با روسيه ، ايران يا كره شمالي “معامله قابل توجه” دارايي هاي دفاعي انجام دهد.

رئیس جمهور ترامپ تعهد خود را در اولویت قرار دادن منافع آمریکا نشان داده است. و رئیس جمهور به ترکیه فرصت داده است تا با ناتو همکاری کند. کنگره ، با حمایت گسترده دو حزب ، زبان مجری برای ترکیه را در مجوز دفاع ملی سال گذشته گنجانده است.

مجازات ترکیه برای انتخاب روسیه به جای ایالات متحده یک هشدار واضح است. سایر کشورها باید در نظر بگیرند که چه کسی شریک تجاری بهتری است: ایالات متحده با بیش از 20٪ اقتصاد جهان ، یا روسیه ، با اقتصادی کوچکتر از اقتصاد برخی از ایالات متحده. عدم پیگیری این پیام را به همراه دارد که ایالات متحده مایل به تصمیم گیری سخت نیست.