قناری مالیات سود سهام – WSJ

بازارهای مالی راحت تر از این احتمال ابراز داشتند که مجلس سنا به معنای عدم افزایش مالیات زیاد در سال 2021 نیست. اما کنترل جمهوری خواهان هنوز قطعی نیست و یکی از نشانه های احتیاط برای تماشای شرکت هایی است که سودهای ویژه ای تا پایان سال صادر می کنند.

هفته گذشته Costco سود یکبار مصرف 10 دلاری هر سهم را برای هزینه ای در حدود 4.4 میلیارد دلار اعلام کرد. سود سهام در 11 دسامبر قابل پرداخت است. Costco پیش از این سود سهام ویژه ای صادر کرده است و در آن هیچ انگیزه سیاسی در زمان پرداخت ذکر نشده است.

اما تاریخ سود تقسیمی در این سال تقویمی به این معنی است که دارندگان Costco بالاترین نرخ مالیات فعلی را برای سود 23.8٪ ، با احتساب اضافه سرمایه گذاری ObamaCare پرداخت خواهند کرد. اگر عمده فروش تا سال آینده منتظر بماند ، مالیات بر سود سهام می تواند بسیار بیشتر باشد.

جو بایدن پیشنهاد کرده است که نرخ مالیات سود سهام را به نرخ عادی مالیات بر درآمد افزایش دهد که می خواهد آن را به 39.6٪ ، به اضافه هزینه اضافی ObamaCare افزایش دهد. این می تواند کمی کمتر از دو برابر نرخ فعلی مالیات بر سود سهام باشد. آقای بایدن همچنین می خواهد نرخ مالیات شرکت ها را از 21 درصد به 28 درصد برساند ، که همه به افزایش عظیم مالیات سرمایه می افزاید. سود شرکتها دو بار مالیات می گیرد – ابتدا به عنوان سود شرکت و سپس به عنوان سود سهام.

دانیل کلیفتون از گروه استراتگاس خاطرنشان کرد که بیش از 1100 شرکت در اواخر سال 2012 پیش از افزایش مالیات بزرگ باراک اوباما در سال 2013 سود سهام ویژه پرداخت کردند. اگر روند نظرسنجی ها دور از دو کاندیدای حزب جمهوری خواه در انتخابات دور دوم 5 ژانویه در جورجیا شروع شود ، افزایش مشابه ممکن است. آقای کلیفتون گزارش داد که تعداد شرکتهای راسل 3000 که سود ویژه پرداخت می کنند در حال حاضر 45٪ نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.