قربانیان شکنجه ادعایی دارایی های امریکایی فرمانده لیبی را هدف قرار می دهند

خلیفه هفتار ، رهبر شبه نظامیان ، از دو دهه ای که پس از رهبری یک کارزار پشتیبانی سیا علیه رژیم معمر قذافی ، قدرتمند لیبیایی ، در ایالات متحده به سر برد ، میلیون ها دلار اموال و دارایی های دیگر از جمله یک خانه لوکس در ویرجینیا جمع کرد.

اکنون ، همانطور که آقای حفتر فرماندهی نیروها در شرق لیبی را بر عهده دارد و لحظه ای اساسی در تلاش برای بازپس گیری سایر مناطق کشور روبرو است ، در ایالات متحده با پرونده های قضایی روبرو می شود که وی را به جرم نقش در جنگ داخلی خونین در کشور آفریقای شمالی ، به جنایات جنگی متهم می کند. . این لباس ها دارایی های او در ایالات متحده را به عنوان غرامت قربانیان ادعایی خود هدف قرار می دهد.

آقای هفتار که زمانی متحد قذافی بود ، در دهه 1980 از رهبر لیبی جدا شد و سپس عملیاتی را تحت حمایت سیا علیه رژیم رهبری کرد. CIA آموزش ارتش خودخوانده لیبی را تأمین کرد ، که آقای هفتار از همسایه چاد رهبری می کرد.

بر اساس گزارش سال 1996 سرویس تحقیقات کنگره ایالات متحده در مورد کمک های آمریکا به مخالفان لیبی ، آقای حفتر پس از انتقال توسط دولت ایالات متحده به ویرجینیا ، ارتش ملی لیبی را از آنجا هدایت کرد.

بر اساس سوابق املاک عمومی ، اسناد دادگاه و یک سند ردیابی دارایی که توسط مشاوران خصوصی جمع آوری شده است ، وی و خانواده اش در طول اقامت خود در ایالات متحده و از زمان بازگشت به لیبی در سال 2011 ، 17 ملک مختلف به ارزش حدود 8 میلیون دلار در ویرجینیا جمع کردند. و توسط دولت معتبر لیبی برای بررسی در اختیار وال استریت ژورنال قرار گرفت.