روسا به کارگران پول می دهند تا به دفاتر نزدیک تر شوند

شرکت‌ها مزایای جابه‌جایی را برمی‌گردانند و برای کارگران برای جابه‌جایی دوباره در سراسر کشور و سراسر جهان پول می‌پردازند، که نشان می‌دهد که روسای واقعاً چقدر می‌خواهند که کارگران به دفتر بازگردند.

طبق پلتفرم استخدام Indeed.com، آگهی‌های شغلی در ایالات متحده که مزایای جابجایی را ذکر می‌کنند تا فوریه، آخرین ماه موجود، در مقایسه با سال قبل، تقریباً 75 درصد افزایش یافته است. در ZipRecruiter،

آگهی‌های شغلی که پول جابه‌جایی را تبلیغ می‌کنند اخیراً پس از کاهش کمتر از دو میلیون نفر در سال 2020، دو برابر شده و به 3.8 میلیون رسیده است.

در میان شرکت های بزرگ، Colgate-Palmolive شرکت

و Walmart شرکت

به برخی از افراد جدید استخدام شده گفته اند که باید در نزدیکی دفتر زندگی کنند و چندین بار در هفته حاضر شوند – و حاضرند برای جابجایی به آنها پول بپردازند. مدیران می گویند که برخی از کارفرمایان نیز هزینه جابجایی استخدام های راه دور ایجاد شده در طول همه گیری را در محل پرداخت کرده اند.

کارفرمای جدید Hyalker L. Amaral به او اجازه می دهد تا ژوئن صبر کند تا نقل مکان کند.


عکس:

Hyalker L. Amaral

این فشار نشان می‌دهد که شرکت‌ها، بزرگ و کوچک، معتقدند که کارمندان در ادارات بهتر کار می‌کنند. و حاضرند مبالغ قابل توجهی برای جمع شدن کارگران بپردازند. همچنین لحظه جدیدی را در نحوه تفکر شرکت ها در مورد کار از راه دور نشان می دهد که در حال کاهش است. برای بسیاری از مدیران، هزینه‌هایی که اکنون برای بازگرداندن افراد به سایت متحمل می‌شوند، سود سهام را به همراه خواهد داشت.

زمانی که Hyalker L. Amaral در حال بحث در مورد یک پیشنهاد شغلی بالقوه دارویی در منطقه شیکاگو بود، این شرکت به اندازه کافی پاداش امضا را برای پوشش هزینه انتقال او از کمبریج، ماساچوست دریافت کرد. او گفت که بودجه اضافی به تصمیم او کمک کرد نقش مدیر ارشد بازاریابی انکولوژی را بر عهده بگیرید.

آقای آمارال در مورد حرکت در نیمه راه ایالات متحده گفت: “این یک تلاش ارزان نیست.”

آقای آمارال کار جدید را در ماه مارس شروع کرد، اما کارفرمای جدیدش به او اجازه می دهد در ماه ژوئن نقل مکان کند، بنابراین او مجبور نیست اجاره نامه خود را بشکند و هزینه ای را متحمل شود.

حق بیمه کار حضوری

کمک های جابجایی می تواند از مبلغ یکجای چند هزار دلاری تا بسته های خدمات کامل که بسته بندی و حمل و نقل وسایل منزل و اتومبیل را پوشش می دهد تا چند ماه اجاره پرداختی در مسکن شرکتی متغیر باشد. قبل از همه‌گیری، مزایای جابه‌جایی نسبت به دهه 1990 که شرکت‌های بیشتری کمک‌های پیش‌پرداخت را برای کارگرانی که نقل مکان می‌کردند یا هزینه‌های دلالی مربوط به خرید خانه جدید در یک شهر جدید را پرداخت می‌کردند، کمتر شده بود.

به گفته شرکت‌های جابجایی و شرکت‌های تدارکات شخص ثالث که به کارمندان در جابجایی کمک می‌کنند، اکنون، پس از سال‌ها وقفه همه‌گیر، بسیاری از کارفرمایان در حال تنظیم مجدد بودجه جابجایی در سطوح قبل از همه‌گیری هستند.

طبق گزارش ARC Relocation که با شرکت ها برای جابجایی کارمندان همکاری می کند، هزینه جابجایی یک استخدام جدید در حال حاضر به طور متوسط ​​از 19000 دلار برای یک مستاجر تا 72000 دلار برای صاحب خانه متغیر است. کارگران فعلی که برای نقش‌های داخلی جدید نقل مکان می‌کنند، بسته به سن کارمند، گران‌تر هستند – از 24000 دلار برای اجاره‌گر تا 97000 دلار برای صاحب خانه.

شورون شرکت

روندا موریس، مدیر ارشد منابع انسانی، گفت که اخیراً مزایای جابجایی برای افراد جدید افزایش یافته است. به گفته این شرکت، چندین مکان شورون برای کشف استعدادهای محلی، از جمله پالایشگاه‌ها در کالیفرنیا، مناطق تولید نفت و گاز در کلرادو و نیومکزیکو و بخش انرژی‌های تجدیدپذیر شرکت در ایمز، آیووا، دشوار بوده‌اند.

آپیان شرکت

یک شرکت محاسبات ابری مستقر در مک‌لین، ویرجینیا، کمک‌های جابه‌جایی را فراتر از استخدام‌های جدید به کارگرانی که در طول سه سال گذشته از راه دور به کار پیوسته‌اند، گسترش داده است. آپیان سال گذشته هزینه 109 نفر را برای نقل مکان به ویرجینیا پرداخت کرد و تا کنون در سال جاری، 15 کارگر دیگر بسته جابجایی را دریافت کرده اند.

دوی هوانگ مبلغی را برای پرداخت هزینه انتقال خود پرداخت کرد.


عکس:

آپیان

ما هنوز به کار حضوری معتقدیم. مت کالکینز، مدیر اجرایی Appian، گفت: و برای کسانی که مایل به کار در این راه هستند، ما مایل بودیم که این کار را با پرداخت هزینه نقل مکان تسهیل کنیم.

دوی هوانگ، مهندس راه‌حل‌های جدید در Appian، مبلغی را برای هزینه انتقال خود به فالز چرچ، ویرجینیا، از پیتسبورگ، جایی که در دانشگاه کارنگی ملون دانشجو بود، پرداخت کرد.

او گفت: «در حال حاضر دیدن پاداش جابجایی در پیشنهاد جالب بود. من واقعاً از کار شخصی لذت می برم، درست در کنارم می چرخم و یک هم تیمی آنجاست.»

شغل دیگری که آقای هوانگ در نظر داشت، مزایای جابه‌جایی غنی‌تری را به او پیشنهاد می‌کرد، بنابراین او برای پول بیشتر برای نقل مکان با آپیان مذاکره کرد.

هزینه های جابجایی افزایش می یابد

جابه‌جایی‌های شرکت‌ها قبل از اینکه قرنطینه‌های همه‌گیر باعث توقف کسب‌وکار شوند، رو به کاهش بود. با کاهش محدودیت‌های کووید-۱۹، کمک جابه‌جایی برای برخی مشاغل که معمولاً چنین مزایایی را دریافت نمی‌کنند، مانند مدیریت رستوران یا حتی کار در کازینو ارائه شد.

مزایای جابجایی برای کارگران یقه سفید تا همین اواخر عقب بود، زیرا شرکت های بیشتری بر بازگشت کارگران به دفاتر تاکید کردند و لیست مشاغل از راه دور کاهش یافت.

بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط شرکت Atlas Van Lines، حجم جابجایی کارگران در سال گذشته بیش از آنچه انتظار می‌رفت افزایش یافت.

افکار خود را به اشتراک بگذارید

اگر برای کاری نقل مکان کرده اید یا به آن فکر کرده اید، شرایط چگونه بوده است؟ به گفتگوی زیر بپیوندید.

اندی کاندویت-ترنر، مدیر توسعه فرصت ها و راه حل ها در Cartus، یک شرکت مدیریت جابجایی، گفت که جابجایی ها از کشورهای دیگر به ایالات متحده به سطح قبل از همه گیری بهبود یافته است. او افزود که جابجایی‌های درون کشوری برای نقش‌ها در مکان‌هایی مانند بریتانیا و هند نیز به حالت عادی بازگشته است.

الکساندرا کارتر، مدیر کلینیک میانجیگری در دانشکده حقوق کلمبیا و نویسنده کتابی در مورد مذاکره، گفت: کارمندان پرتقاضی که از آنها خواسته می‌شود جابه‌جا شوند، اهرمی برای مذاکره برای پوشش هزینه‌های خود در بازاری که مشاغل راه دور هنوز وجود دارد، دارند.

کمک به هر شکلی که باشد، از مبالغ یکجا گرفته تا حق الزحمه کارگزار، پولی که شرکت خرج می کند بخشی از درآمد مشمول مالیات کارمند محسوب می شود که می تواند بدهی مالیاتی آن کارگر را افزایش دهد. او افزود که ارزش دارد از شرکت بخواهیم مالیاتی را که با ارائه پول اضافی که کارمند به خدمات درآمد داخلی بدهکار است جبران کند.

به Ray A. Smith در [email protected] بنویسید

حق نشر © 2022 Dow Jones & Company, Inc. کلیه حقوق محفوظ است. 87990cbe856818d5eddac44c7b1cdeb8