ردیاب آهنربایی پلیسی NG3000 با 1 سال شارژ – نیکان جی پی اس

بهترین گونه ردیابها ردیابهای آهنربایی هستند بدلیل اینکه ، نیازی به سیم کشی و یا دست زدن به درون سیستم خودرو ندارد و فقط لازم است به بدنه خودرو یا هر وسیله دیگر چسبیده و اقدام به ارسال اطلاعات موقعیت روی گوشی موبایل یا رایانه و یا به صورت پیامکی میکند. از طرف دیگر برخی از نمونه های ردیاب خودرو آهنربایی فاقد کیفیت و کارایی لازم بوده و در عین حال شناخت آن از نمونه های اصل کاری ردیاب آهنربایی رادشید دشوار می باشد.

برای خرید هر نوع ردیاب از جمله انواع ردیاب خودرو آهنربایی نکته مهم دریافت نمونه های اصل این تجهیزات می باشد. امکان ردیابی وسایل نقلیه سبک و سنگین از جمله خودرو، موتور سیکلت، کامیون، اتوبوس، دستگاه آلات سنگین کشاورزی و راه سازی و… مناسب جهت کنترل و ردیابی انواع وسایل خانگی که قابل سرقت کردن هستند. شما میتوانید جهت بالا بردن سطح امنیت، نظارت و ردیابی خودرو و دریافت گزارشهای تکمیلی وضعیت خودرو، از ردیابهای آهنربایی استفاده کنید. از دیگر مزایای خرید اینترنتی ردیاب خودرو آهنربایی دریافت بدون واسطه و ارزان این تجهیزات با ضمانت نامه معتبر می باشد. 9-دارای آنتن داخلی بدون نیاز به کوچترین سیم کشی!

ماشین خارجی: اگر ماشین شما از برندهای خارجی می باشد و تمایل ندارید دست به سیم کشی آن زده شود ردیاب آهنربایی خودرو بسیار مناسب شما می باشد و به راحتی می توانید یک ردیاب با باطری 6 هزار میلی آمپری را انتخاب نمایید. همچنین با نصب اپلیکیشن بر روی گوشی تلفن همراه به راحتی می توان به صورت آنلاین از محل دستگاه مطلع شد. برخی از مدل های جی پی اس آهنربایی علاوه بر داشتن باطری داخلی امکان اتصال باطری خارجی رو هم دارند، اینطوری قدرت نگهداری شارژ دو برابر میشه و میتونید مدت خلی طولانی تر از این دستگاه استفاده بکنید.

همچنین می توان این دستگاه استاندارد را بر روی انواع وسایل نقلیه سنگین مانند کامیون های ترانزیت بار نصب نمود. در موسسات اجاره خودرو و شرکت های حمل و نقل جهت کنترل پرسنل استفاده می شود و افراد می توانند در صورت لزوم ردیاب را از یک خودرو جدا کرده و به خودروی دیگر بچسبانند. اگر شما یک مؤسسهی اجاره ماشین، دوچرخه، اسکوتر یا موتورهای برقی داشته باشید؛ استفاده از ردیاب برای شما انتخاب مناسب و مقرون به صرفهای است چرا که اکثر اوقات وسایل نقلیهی شما داخل پارکینگ هستند و فقط مواقعی که بیرون برده میشوند نیاز به ردیابی آنها دارید.