دموکرات ها Defrock Dianne Feinstein – WSJ

اگر فکر می کنید دموکرات های سنا بیش از حد با نامزدهای قضایی رئیس جمهور ترامپ در چهار سال گذشته سازگار نبوده اند ، دست خود را بالا ببرید. خوب ، این حزب در حال حاضر عضویت در رتبه بندی کمیته قضایی ، دیان فاینستین را از پست خود به دلیل غیرت عقیدتی کافی خارج کرده است. رفع این شالوده سرنخی برای رای دهندگان گرجستانی در مورد اولویت های قضایی دموکرات ها در صورت پیروزی بر سنا در دور دوم انتخابات 5 ژانویه است.

ضربات علیه سناتور فاینشتاین در ماه سپتامبر پس از مرگ عدالت روت بدر گینسبورگ آغاز شد. دموکرات ها در صورت پر کردن صندلی توسط جمهوری خواهان شروع به تهدید بسته بندی دادگاه می کردند ، اما سناتور فاینشتاین علیه هسته ای ساختن ماده اولیه قانونگذاری مخالفت کرد. به زودی یک داستان Politico ظاهر شد ، “دموکراتها نگران هستند که فینشتاین نتواند از عهده نبرد در دادگاه عالی برآید” ، با استناد به مصاحبه “با بیش از ده سناتور و دستیاران دموکرات.

خانم فاینشتاین با تأیید دادگستری امی كنی بارت مخالفت كرد و در تحریم رای كمیته به همكاران خود پیوست. با این حال مترقیان از اینكه او همتای خود ، رئیس لیندسی گراهام را در آغوش گرفته بود ، خشمگین شدند و در مورد نحوه رسیدگی به جلسات دادرسی سخنی مهربانانه گفتند. گروه های فعال خواستار استعفای وی شدند. چاک شومر ، رهبر اقلیت سنا ، گفت که “بخاطر تخلفات وی از لغزش ،” یک گفتگوی طولانی و جدی با سناتور فاینشتاین داشت.

این تماس با دفتر مدیر اصلی ممکن است منجر به تعلیق صرف شود. اما روز دوشنبه سناتور فاینستین اعلام کرد: “پس از چهار سال خدمت به عنوان رهبر دموکرات در کمیته قضایی ، من در کنگره بعدی به دنبال ریاست یا رتبه بندی اعضای عضو نخواهم بود.” در بیانیه او هیچ اشاره ای به جنگ صلیبی علیه خود نشده بود.

دیک دوربین از ایلینوی ، یک دموکرات مترقی تر ، اعلام کرد که امیدوار است جایگزین خانم فاینشتاین شود. وی گفت: “در حالی که رئیس جمهور ترامپ به قانون اساسی حمله کرد” بیانیه، “کمیته قضایی از مسئولیت نظارت خود کناره گیری کرد و چیزی بیش از یک تسمه نقاله برای نامزدهای قضایی ایدئولوژیک و تا حد زیادی فاقد صلاحیت نبود.” همانطور که بسیاری از دموکرات ها آن را می بینند ، دادگستری برت کاوانو این کار را خیلی آسان انجام داد.