در چین ، یک پرونده #MeToo روز خود را در دادگاه برگزار می کند

TAIPEI – زنی که پرونده ای برای سو well رفتار جنسی علیه یک مجری مشهور تلویزیونی تشکیل داد ، با تشویق مردم در حمایت از خود و جنبش تازه وارد چین #MeToo ، در حالی که دادگاه پکن روز چهارشنبه به دادگاه رسیدگی کرد ، مورد تشویق قرار گرفت.

دادگاه حدوداً نیمه شب بدون صدور حکم به تعویق افتاد. زمانی که دادگاه رسیدگی به پرونده را از سر گرفت ، مشخص نشد.

بر اساس کلیپ های ویدئویی که به صورت آنلاین پخش می شود و افراد حاضر در صحنه ، علی رغم عدم اطمینان در مورد چگونگی روند پرونده ، با ظهور ژو شیائوکسوان 27 ساله از دادگاه ، جمعیت پرانرژی به نظر می رسید. پس از پایان تقریباً 11 ساعت دادرسی ، وی گفت که به مبارزه با پرونده خود ادامه خواهد داد. حامیانی که تمام روز را در سرما منتظر مانده بودند با تشویق تشویق کردند.

خانم ژو زو جون ، میزبان تلویزیون دولتی چین و نام خانوادگی وی در چین را متهم می کند که شش سال پیش وقتی برای برنامه اش کارآموزی می کرد ، او را به زور درمی آورد و می بوسید. خانم ژو می گوید که روز بعد این حادثه را به پلیس گزارش داد اما به دلیل “تأثیر مثبت” آقای ژو بر جامعه از وی خواسته شد که پرونده را رها کند.

در سال 2018 ، خانم ژو پس از علنی شدن حساب او – که در ابتدا در یک گروه پیام خصوصی اجتماعی به اشتراک گذاشته شده بود – علیه آقای ژو شکایت مدنی کرد. وی این ادعاها را انكار كرده و با طرح دعوای افترا علیه خانم ژو و ژو چائو ، زنی كه حساب خود را با مخاطبان آنلاین گسترده تری در سایت پیام اجتماعی توئیتر چین Weibo به اشتراک گذاشته است. تلاش برای رسیدن به خانم Xu از طریق حساب Weibo او موفقیت آمیز نبود.