حفاظ پنجره باکیفیت (لیست قیمت 28 اردیبهشت 1400)

حفاظ پنجره (window protector) یکی از مرسوم ترین نرده ها در نمای ظاهری ساختمان های امروزی می باشد. ساختمان های امروزی با نیاز به نور گیری بیشتر دارای پنجره هایی با ارتفاع بیشتر و نزدیک تر به کف طبقه می باشند. جهت دریافت کاتالوگ و لیست قیمت حفاظ پنجره تماس بگیرید.

به گونه ایی که ممکن است با برخورد با پنجره دیگر دیواری در زیر پنجره برای نگهداری شما وجود نداشته باشد. همین برخورد با پنجره موجب پرت شدن شما از ارتفاع گردد.

به همین منظور در طراحی های امروزی برای دید بیشتر ساختمان ها، حال چه ساختمان های اداری و چه ساختمان های مسکونی، ارتفاع پنجره را بسیار بیشتر و حتی چسبیده به کف طبقه در نظر می گیرند. در این حالت علاوه بر استفاده از حفاظ روی دیوار، در خارج از ساختمان و دقیقا روبروی پنجره نیاز به حفاظ و نرده هایی می باشد.

این نرده ها ممکن است از متریال های مختلفی از جمله، فلزی، استیل،سنگی، شیشه ایی و … ساخته شده باشند که تقریبا همه آنها مرسوم و امروزه به کرات قابل استفاده می باشند.

البته این نرده ها می تواند کاربری دیگری نیز داشته باشد. برای جلوگیری از ورود افراد و سارقین به داخل ساختمان به کار برده می شود. این نرده ها معمولا برای ساختمان های کم ارتفاع قابل استفاده می باشد.

برای دریافت تصاویر بیشتر انواع حفاظ پنجره به همراه قیمت نرده پنجره با ما تماس بگیرید.

حفاظ پنجره

حفاظ جلو پنجره چیست؟

یکی از راه های جلوگیری از سقوط افراد در طبقات بالا و ورود سارقین به داخل ساختمان توسط سارقین استفاده از حفاظ پنجره می باشد. با توجه به دو گانگی کاربری آنها طرح و نوع آن می تواند کاملا متفاوت باشد.

شاید تصور بسیار از مردم از نرده جلو پنجره چند نرده با پروفایل قوطی شکل و یا میله ای باشد. امروزه در صنعت ساختمان سازی و شرکت های سازنده اجزا و عناصر ساختمانی علاوه بر امنیت و مقاومت عناصر ساخته شده است.

این عناصر بسیار زیبا و به صورت هنرمندانه ایی نیز طراحی می شوند. علاوه بر اینکه وظایف مشخصی را در جای مناسب خود انجام می دهند بلکه به زیبایی و ظاهر ساختمان نیز جلوه ویژه ایی می پردازند.

نسل های جدید این نرده ها بسیار متفاوت از چیزی هست که در یاد عموم مردم از طراحی های کلاسیک به جا مانده است. امروزه انواع نرده های شکیل با طرح و رنگ های مختلف توسط شرکت های خوش ذوق و خلاقانه تولید می شوند که قابلیت نصب و باز و بسته شدن با توجه محل استفاده آن می باشند.

نرده ها در طیف وسیعی برای انواع سلیقه ها و معماری های مدرن و کلاسیک تولید می شوند. نرده های سنگی و کلاسیک و نرده های استیل شیشه ایی و مدرن دو نوع از دو نماد متضاد از هم و هر دو در عین حال زیبا و بی نظیر هستند.

نرده پنجره

البته در کاربری متفاوت آن یعنی نرده های امنیتی می توان به نرده های شاخ گوزنی نیز اشاره کرد. علاوه بر کاربرد وسیع آن بر روی دیوار ها می توان از آنها بر روی پنجره نیز استفاده کرد.

ابعاد و تراکم حفاظ پنجره

نرده ها در ابعاد و اندازه و تراکم های مختلفی ساخته شده اند. با توجه به نوع ساختمان و محل قرار گیری و موقعیت مکانی ساختمان می تواند متفاوت باشد. برای مشاهده تمامی نرده پنجره و انواع حفاظ به همراه قیمت با ما تماس بگیرید.

قطعا یک ساختمان واقع در یک محل پر تردد نیاز کمتری به حفاظ های امنیتی شاخ گوزنی دارد. و بلعکس آن یک ساختمان خارج از شهر نیز نیاز بیشتر! یکی دیگر از کاربردهای نرده در ساختمان، قرار دادن آن در پنجره های موجود می باشد.

نرده های فلزی یکی از نمونه حفاظ بسیار مستحکم برای پنجره ها به حساب می آید. استفاده از نرده فلزی می تواند گزینه بسیار مناسبی در پنجره ساختمان باشد. به این دلیل که هیچ منفذی هم برای عبور افراد و خصوصا کودکان در آن وجود ندارد. و طرح های آن می تواند جلوه بسیار زیبا و ویژه ای به ساختمان و نمای آن بدهد.

برای اطلاع از قیمت حفاظ پنجره با ما همراه باشید.

حفاظ پنجره کوره ای

نحوه نصب و اجرای نرده پنجره

نصب این نرده ها بسیار راحت و در کمترین زمان ممکن انجام می شوند. برای نصب این حفاظ ها نیازی به لطمه وارد کردن به لبه های پنجره و نمای ساختمان نیست.

شما می توانید همزمان به نصب این نرده ها از یک نورپرداز هم درخواست کنید. تا برای شما نرده های جلو پنجره را نور پردازی کند. این نورپردازی می تواند در شب چنان نمای رویایی و زیبایی برای ساختمان شما به وجود آورد. در این صورت توجه همه رهگذران را به خود جلب کند.

به هنگام نصب این نرده ها توجه داشته باشید که حتما در پنجره های کم ارتفاع و سهل الورود برای سارقین از نرده در تمام ابعاد پنجره استفاده کنید. به گونه ایی که نرده فلزی تمام طول و عرض پنجره را پوشش دهد.

متاسفانه امروزه سارقین به راحتی از پنجره های باز و سهل الورد عبور می کنند. برای جلوگیری از این اتفاق و آسوده بودن خاطر، بهتر است که تمامی پنجره های در دسترس و پایین را با نرده های حفاظ امنیتی بپوشانید. به هیچ وجه نگران به هم خوردن نمای ظاهری ساختمان خود نگردید.

دریافت کاتالوگ

اتفاقا امروزه چنان نرده هایی با طرح و گل و رنگ هایی طراحی و تولید شده اند که نصب آنها بر روی پنجره به زیبایی ساختمان شما جلوه ای بسیار زیبا نیز عرضه می کند.

برای تصور این قضیه به رینگ سیاه و ساده یک چرخ از خودرو نگاه کنید که با زدن و نصب قالپاغ چرخ، کل ظاهر خودرو را عوض می کند. برای مشاهده کاتالوگ انواع حفاظ پنجره به همراه قیمت با ما تماس بگیرید.

حفاظ پنجره فرفورژه

در پنجره های مرتفع نیز می توانید از نرده های کم ارتفاع و مانع از پرت شدگی بر روی پنجره نصب کنید که کاملا همخوان و هم رنگ با نوع نرده های امنیتی طبقات پایین ساختمان باشد.

تنوع این نرده ها به قدری زیاد می باشد که ساختمان شما با هر گونه معماری و رنگ نمایی که داشته باشد. متناسب با هر نوع سلیقه ای می توان بهترین و مناسب ترین نرده را انتخاب و نصب نمود.

قیمت حفاظ های پنجره

قیمت حفاظ پنجره با توجه به نوع کاربری که در بالا توضح داده ایم می تواند بسیار متغیر باشد. جنس و متریال به کار برده شده نیز در این قیمت گذاری می تواند بسیار دخیل باشد.

برای مثال به هنگام استفاده از نرده های شیشه ایی و استفاده از صفحات شیشه، قطر و کیفیت و نشکن بودن شیشه می تواند در تعیین قیمت دخیل باشد. قیمت حفاظ پنجره نیز بسته به ابعاد و تراکم نرده و متریالی که استفاده می شود نیز متفاوت است.

قیمت نرده پنجره به دلیل نوع استحکام و کاربری مورد استفاده می تواند متفاوت باشد. نرده های سنگی نیز یکی از حفاظ های مناسب و بسیار زیبا و کلاسیک در معماری ساختمان می باشند. در صورت نصب صحیح و درست می توانند از استحکام بسیار بالایی برخوردار باشند.

آکاردئونی حفاظ پنجره متحرک , انواع حفاظ پنجره آهنی , انواع حفاظ پنجره جدید , انواع حفاظ پنجره ساختمان , انواع حفاظ پنجره طرح دار , انواع حفاظ پنجره متحرک , انواع حفاظ پنجره های دوجداره , بالکن حفاظ پنجره متحرک , جدیدترین حفاظ پنجره , جوشکاری حفاظ پنجره , حفاظ آهنی پنجره دوجداره , حفاظ استیل پنجره در کرج , حفاظ استیل پنجره دوجداره , حفاظ استیل پنجره کرج , حفاظ برای پنجره یو پی وی سی , حفاظ تزیینی پنجره

لیست قیمت انواع حفاظ پنجره در تاریخ 28 اردیبهشت امسال

محصول قیمت 28 اردیبهشت
حفاظ پنجره ساده 52 هزار تومان
حفاظ پنجره فرفورژه 65 هزار تومان
حفاظ پنجره مدرن 58 هزار تومان
حفاظ پنجره CNC 69 هزار تومان
حفاظ پنجره لوکس 78 هزار تومان
لیست قیمت انواع حفاظ پنجره در تاریخ 28 اردیبهشت 1400

https://tinyurl.com/56upyfpc

https://bit.ly/3nDnRpN

سوالات متداول

مدل های حفاظ پنجره چیست؟

مدل های حفاظ پنجره آهنی ساده و دوجداره، مدرن، فرفورژه، سی ان سی و لوکس.

قیمت حفاظ پنجره چطوری محاسبه می شود؟

مهم ترین عامل برای قیمت گذاری اندازه طول و عرض حفاظ هست.

کدوم مدل از نظر امنیت بهتره؟

همه ی مدلا امنیت کافی رو برقرار می کنن فقط شکل ظاهری شون باهم فرق می کنه.

چطوری لیست قیمت ازتون بگیریم؟

برای گرفتن لیست قیمت تو واتس اپ یا تلگرام به شماره 09107500096 تکست بدین.