جایی که بایدن و مک کانل می توانند توافق کنند

تشخیص معنای انتخابات ملی معمولاً دشوار است و سال 2020 نیز از این قاعده مستثنی نیست. این یک شکست برای دونالد ترامپ بود اما یک پیروزی برای حزب جمهوری خواه بود ، که بیشتر چالش ها را به سناتورهای فعلی برگرداند ، تلاش های دموکرات ها را برای تلنگر در مجلس قانونگذاری ایالت مبارزه کرد و در مجلس نمایندگان به دست آورد. مردم آمریكا به دولت تقسیم شده و لحن تفرقه افكنانه در سیاست ملی رای داده اند.

این برای یک دستور کار سیاست ملی به چه معناست؟ ابتکارات آرا State ایالتی بینش بیشتری در مورد انواع سیاست های مورد علاقه آمریکایی ها دارد ، و این در تضاد با تصویرهای مرسوم از یک منتخب قطبی ناامید کننده است.

فلوریدا را در نظر بگیرید ، جایی که رأی دهندگان از زمان جورج دبلیو بوش بیشترین میزان پیروزی را برای هر نامزدی به آقای ترامپ داده اند. با این حال 61٪ از رای دهندگان از انتقال به حداقل مزد ساعتی 15 دلار تا سال 2026 حمایت کردند. این معیار 1.5 میلیون رای بیشتر از آقای بایدن ، تقریباً همه اینها باید از طرف طرفداران آقای ترامپ باشد.

در ساحل مقابل ، دو سوم رای دهندگان در کالیفرنیا جو بایدن را انتخاب کردند. با این وجود آبی ترین رای دهندگان در کشور نیز ابتکارات رای گیری را که توسط مترقیان گلدن استیت انجام می شود ، مخلوط کرد. حدود 52٪ افزایش مالیات بر مالکیت تجاری و صنعتی را رد کردند. 56٪ از اجازه دادن به رأی دادن به جوانان 17 ساله در انتخابات مقدماتی و جایگزینی وثیقه نقدی را قبول نداشتند. 57٪ بازگرداندن اقدام مثبت را رد کردند. و 60٪ به گسترش کنترل محلی اجاره منفی گفتند. تقریباً 60٪ طرفدار تدبیری بودند که با مخالفت برنی سندرز مواجه شد ، تا با رانندگان Uber و Lyft به عنوان پیمانکاران مستقل رفتار کنند ، نه به عنوان کارمندانی که از مزایا و حمایت از قانون کار برخوردار هستند. در ایلینوی ، یک ایالت کاملاً آبی دیگر ، 55٪ از رای دهندگان تدابیری را که توسط فرماندار دموکرات جی بی پریتزکر پشتیبانی می شد و اجازه می داد یک مالیات بر درآمد فارغ التحصیل جایگزین مالیات مسطح فعلی شود ، رد کردند.

با این حال رای دهندگان برخی ابتکارات مورد علاقه مترقیان را نیز تأیید کردند. مردم کالیفرنیا از اصلاحات در امور جنایی حمایت می کردند و به شدت مجاز بودند که زندانیان سابق حق رای خود را بازیابند ، همانطور که رای دهندگان در فلوریدا دو سال پیش این کار را کردند. ایالت های سراسر کشور به آزادسازی قوانین مربوط به مواد مخدر رای دادند و تقریباً سه چهارم رای دهندگان می سی سی پی ، از جمله محافظه کارترین افراد در این کشور ، از قانونی سازی ماری جوانا برای اهداف پزشکی حمایت کردند.