تنظیم‌کننده مالی نیویورک به شرکت‌های رمزنگاری برای هزینه‌های نظارت سالانه صورت‌حساب می‌دهد

وزارت خدمات مالی ایالت نیویورک اعلام کرد که هزینه‌های نظارت و بررسی سالانه را از شرکت‌های ارز دیجیتال ثبت‌شده در این ایالت دریافت خواهد کرد.

قانون جدید که روز دوشنبه تصویب شد و برای کسانی که به اصطلاح Bitlicense دارند اعمال می‌شود، بخش کریپتو را با نحوه قبض‌های این آژانس برای شرکت‌های بیمه و بانکی در نیویورک برای هزینه‌های ارزیابی که عملیات آژانس را تأمین می‌کنند، هماهنگ می‌کند.

تنظیم کننده مالی نیویورک، که بر شرکت های بیمه و بانک های دولتی نظارت می کند و در حال حاضر نقش بزرگی در نظارت بر بخش خدمات مالی ایفا می کند، به دنبال استفاده از نقش ایالت به عنوان پیشرو در صنعت برای کمک به تعیین دستور کار نظارتی در سراسر کشور، به ویژه در رمزنگاری

به گفته آژانس، هزینه‌های ارزیابی که در ماه دسامبر پیشنهاد شد، به تنظیم‌کننده نیویورک کمک می‌کند تا منابع اضافی و کارکنان بیشتری را برای گسترش واحد ارز مجازی خود استخدام کند.

سرپرست Adrienne A. Harris اخیراً در یک کنفرانس صنعت کریپتو گفت که NYDFS کارکنان واحد دارایی دیجیتال خود را در سال گذشته افزایش داده است. او گفت که واحد کریپتو اکنون بیش از 50 کارمند دارد.

خانم هریس در کنفرانس گفت که هزینه های ارزیابی تا حدی بر اساس فرمول اندازه و پیچیدگی یک شرکت رمزنگاری خواهد بود. او گفت که این ارزیابی در نهایت “به کمک به رشد فضا و کمک به اطمینان از رشد ایمن آن کمک می کند.”

وقتی می‌توانید با تنظیم‌کننده‌تان و بازرسانتان دست در دست هم کار کنید، ما می‌توانیم به شناسایی زودهنگام مسائل قبل از متاستاز کمک کنیم، و این واقعاً خدماتی است که می‌توانیم به صنعت ارائه کنیم و به ما به عنوان تنظیم‌کننده کمک می‌کند تا بهتر بر بازارها نظارت کنیم. خانم هریس در کنفرانس Links NYC که توسط شرکت تجزیه و تحلیل بلاک چین Chainalysis Inc. در اوایل این ماه برگزار شد، گفت.

NYDFS رژیم نظارتی ارز مجازی خود را که با نام Bitlicense شناخته می شود، در ژوئن 2015 پذیرفت و یکی از اولین آژانس هایی در کشور بود که این کار را انجام داد. الزامات مجوز، که بر اساس الزامات نظارت بانکی آن مدل‌سازی شده است، از کسب‌وکارهای رمزنگاری می‌خواهد استانداردهای خاصی را برای سرمایه‌گذاری، حفاظت از امنیت سایبری و پروتکل‌های ضد پولشویی و غیره رعایت کنند.

NYDFS گفت که مقررات در آن زمان شامل مقرراتی برای ارزیابی هزینه ها نمی شد. این آژانس گفت که تحقیقاتی را انجام داده و با ذینفعان صنعت ملاقات کرده است تا مقررات جدید را قبل از تصویب آن اطلاع رسانی کند. کسانی که مجوز یک شرکت امانی با هدف محدود یا یک سازمان بانکی را صادر می کنند، طبق قوانین موجود مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

طبق مقررات جدید، هر شرکت رمزنگاری پنج بار برای یک سال مالی، چهار ارزیابی سه ماهه تخمینی و یک ارزیابی واقعی بر اساس هزینه‌های واقعی شرکت در سال دریافت می‌شود. این مقررات همچنین همزمان با آغاز سال مالی ایالت نیویورک است که از اول آوریل آغاز می شود و هر سال در 31 مارس به پایان می رسد.

اریک سوفر، که در شرکت مشاوره Tusk Strategies، بخش فناوری ارزهای دیجیتال و مالی را رهبری می‌کند، گفت که معتقد است صنعت کریپتو به طور کلی از قانون جدید استقبال می‌کند، زیرا تشخیص می‌دهد که تنظیم کریپتو نیازمند نیروی کار و منابع است.

آقای سوفر گفت که شرکت او که توسط استراتژیست و سرمایه‌دار مخاطره‌آمیز بردلی تاسک با هدف اجرای تلاش‌های سیاستی برای شرکت‌ها و موسسات تأسیس شده است، به نمایندگی از شرکت‌های رمزنگاری در مورد مسائل نظارتی با آژانس‌های مختلف، از جمله با NYDFS، مشاوره و لابی کرده است.

آقای سوفر با مقایسه نقش NYDFS با تنظیم‌کننده‌های فدرال گفت: «من فکر می‌کنم صنعت تشخیص می‌دهد که نیویورک تنها ایالتی است که کریپتو را به روشی جامع و فعال تنظیم می‌کند.

به Mengqi Sun در [email protected] بنویسید

حق نشر © 2022 Dow Jones & Company, Inc. کلیه حقوق محفوظ است. 87990cbe856818d5eddac44c7b1cdeb8