بررسی گوشی آیفون 13 ؛ مشخصات، امکانات، قیمت و تاریخ عرضه

دیافراگم این گوشی واقعا بزرگ تر از قبل شده و میتونه نور بیشتری رو وارد سنسور دستگاه کنه. کیفیت و نور این صفحه نمایش نسبت به گذشته خیلی بهتر شده و موقع استفاده به هیچ عنوان آسیبی به چشم گوشی آیفون دست دوم وارد نمیشه. صفحه نمایش آیفون 7 کاملا به نسبت گذشته تغییر کرده. با اینکه طبق اعلام اپل همه این مدل ها باید مرجوع میشده ولی ما شاهد این موضوع بودیم که افراد زیادی از جمله ایرانی ها از این گوشی ها استفاده کردن و بر خلاف باور عموم این مدل ها کاملا سالم و بدون هیچ ایرادی باقی موندن. اضافه شدن حسگر اثر انگشت بصورت 3D Touch در نوع خودش جذاب هست و استفاده لذت بخش تری داره.

تغییرات دیگه ای که اپل برای آیفون 7 اعمال کرد، حذف دکمه فیزیکی هوم و بجای اون معرفی و استفاده از دکمه هوم با قابلیت 3D Touch بود. این عادت شرکت اپل هست که هر سال ماژول جدیدی رو برای دوربین گوشی هاش معرفی و عرضه میکنه که آیفون 7 هم از این قاعده مستثنی نیست. اپل با معرفی گوشی های آیفون 13 و آیفون 13 مینی، نوآوری های فوق العاده ای در دوربین و تراشه قدرتمند و همچنین عمر باتری ارائه کرده است.

بحث و جدل های زیادی بر سر این گوشی دوست داشتنی وجود داشته که میخواهم بهش بپردازم و این ابهام رو برای همیشه از ذهن ها خارج کنم. پر فروش ترین محصول در مجموعه اپل تلکام آیفون 7 بوده؛ بنابراین به شما پیشنهاد میکنم که حتما از تجربه استفاده این گوشی بهره مند بشید و لذت داشتن یک آیفون جمع و جور و دوست داشتنی رو از دست ندید.

سایت تلکام با واردات و عرضه آیفون جدید، همواره طرفداران آیفون را سورپرایز کردهاست. حافظه داخلی 32، 128 و 256 گیگابایت هم برای این گوشی در نظر گرفته شده که مطابق با نیازتون میتونید از فروشگاه اپل تلکام خریداری فرمایید. این سنسور در پس لنز واید ۲۳ میلیمتری با f/2.2 قرار دارد. دوربین جدید واید، با پیکسل 1.7 میکرومتر و دارای بزرگترین سنسور موجود در سیستم دوربین دوگانه آیفون است. آیفون 13 و 13 پرو دارای ظرفیت ۳۰۹۵ میلیآمپر ساعت تغییر نسبتا خوبی در مقایسه با نسل قبل داشتهاند. در این سری برای مقاومسازی آلومینیوم از زینک استفاده شده و برخلاف بسیاری از دیدگاهها این آلومینیم از نظر وزنی با سری ۶۰۰۰ تفاوتی چندانی ندارد.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت گوشی آیفون 21.