انتخاب مراقبت های بهداشتی هویت بایدن – WSJ

جو بایدن روز دوشنبه با ضربه زدن بر دادستان کل کالیفرنیا ، خاویر بکرا ، دو جعبه حزب دموکراتیک – اسپانیایی و چپ – را بررسی کرد تا بهداشت و خدمات انسانی را اداره کند. مترقیان به وجد می آیند ، اما نظرات آقای بكرا و عدم تجربه مراقبت های بهداشتی دلیل دقیق بررسی تایید سنا است.

جمعیت سیاست هویت دموکراتیک به شدت خواستار این است که آقای بایدن علاوه بر الخاندرو مایورکاس در امنیت داخلی ، یک اسپانیایی تبار دیگر را نیز به کابینه خود منصوب کند. فرماندار رود آیلند ، جینا رایموندو ، یکی از مدعیان اصلی HHS بود ، اما از طرف ترقی خواهان به دلیل داشتن بیش از حد سفید ، بیش از حد متوسط ​​و ظاهرا بسیار واجد شرایط ، وتو شد.

آقای بکرا هیچکدام از اینها نیست. AG قبل از انتخاب در سال 2016 توسط فرماندار سابق جری براون برای جایگزینی Kamala Harris پس از انتخاب به سنا ، 24 سال در مجلس بود. او در کنگره پیشرو سرسخت بود و پیش از این که ایده دموکراتیک باشد ، از لوایح Medicare for All حمایت می کرد.

وی در سال 2016 نامه ای را امضا کرد و از HHS اوباما خواست که از “حقوق راهپیمایی” برای بی اعتبار کردن حق ثبت اختراع داروهای دارویی برای داروهایی که تحقیقات آنها بخشی از بودجه دولت بود ، استفاده کند. این می تواند اکثر داروها را در بر بگیرد. اوایل سال جاری وی دولت ترامپ را تحت فشار قرار داد تا حق ثبت اختراع Gilead را برای داروی ضد ویروسی Covid خود مصادره کند.

آقای بکرا در زمینه عملکرد بازارهای دارو و بیمه تخصصی ندارد ، چه رسد به اینکه بوروکراسی مراقبت های بهداشتی را تجربه کند. صلاحیت اولیه ظاهری او این است که 100 پرونده قضایی علیه دولت ترامپ تشکیل داده است ، اگرچه در موارد مراقبت های بهداشتی نسبتاً کم برنده شده و شکست خورده است. در سال 2017 ، قاضی فدرال منصوب اوباما ، وینس چابریا ، دادخواست خود را علیه دولت ترامپ به دلیل پایان دادن به یارانه های کاهش تقسیم هزینه که کنگره هرگز اختصاص نداد و مجبور به آموزش AG در قانون مراقبت مقرون به صرفه و بازارهای بیمه بود ، قطع کرد.