از نواحی اطراف چشم دوری کنید

درمارولر به دلیل اینکه به شکل یک غلطک خوشدست ساخته شده است به راحتی میتوان آن را بر روی پوست حرکت داد و تغییراتی بر رویپوست ایجاد میشوند. از این سایز سوزن ها باید یک بار هر چهار تا شش هفته استفاده کرد. در درمارولینگ تراپی و درمان با میکرونیدلینگ برای گرفتن نتیجه بهتر و سریعتر باید سایز سوزن درست انتخاب شود. حتما متوجه شدید به همان میزان که مراقبت های پوستی قبل از میکرونیدلینگ اهمیت دارد، اقدامات بعد از میکرونیدلینگ نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.

حتما قبلا از استفاده از درمارولر با این سایز سوزن ها باید از کزم بی حسی استفاده شود. اگر شما می خواهید تنها یک بار در ماه از درمارولر استفاده کنید حتما سوزن ۰٫۵ میلی متری را انتخاب کنید. هنگامی که یک جوش بهبود می یابد ، یک شکاف عمیق ایجاد می شود که همان بافت اسکار (جوشگاه) است. درمارولر در نگاه اول یک دستگاه به ظاهر شبیه به تیغ می باشد که سر آن یک غلتک وجود دارد.

میزان تاثیر و سودمندی درمارولر به سایز سوزن آن بستگی دارد. استفاده از سوزن ۰٫۷۵ و ۱ میلی متری درد بیشتری دارد و برطرف شدن علائم ظاهری آن مثل قرمزی و ورم و خشکی پوست ممکن است چند روز طول بکشد. پس از استفاده از سوزن متوسط درمارولر تا چند روز به صورت مستقیم در جلو نور آفتاب قرار نگیرید. امکان عفونت وجود دارد: اگر از دستگاه درمارولر خود به صورت انحصاری استفاده نکنید یا در بین جلسات درمانی، اصول مراقبت بهداشتی را به عمل نیاورید، ممکن است سبب ایجاد عفونت در پوست خود شوید. از این رو استفاده دراز مدت از این دستگاه و یا تکرار زود به زود و زیاد از اندازه قادر است سبب تورم ، خونریزی ، آسیب های شدید بافت پوست شود.

برای استفاده از این سوزن نیازی به استفاده از کرم های بی حسی نیست. از نواحی مبتلا به آکنه دوری کنید. طول سوزن: در نواحی نازک­تر و حساس­تر پوست (صورت، لب­ها)، شما به سوزن­های کوچکتر به طول 0.25 تا 0.75 میلی­متر نیاز دارید. شما می توانید از این سایز سوزن هر روز استفاده کنید. مثلا برخی میگویند برای گرفتن نتیجه بهتر و سریعتر باید هر روز از درمارولر استفاده شود.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از درمارولر 192 سوزنه دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.