آیا جی پی اس نیاز به اینترنت دارد؟

و نزدیکترین مسیر ممکن را برای رسیدن به یک مکان یا آدرس خاص به شخص نمایش می دهد و هم به صورت تصویری و هم صوتی فرد را تا رسیدن به هدف راهنمایی میکند .که موبایلهای جدید هم با استفاده از یک نقشه آنلاین مانند گوگل مپ و یا نقشه آفلاین و جی پی اس داخلی گوشی همین کار را انجام میدهند.

هنگامی که سالمندان بیمار به تنهایی قصد خارج شدن از خانه را داشته باشند، با استفاده از ردیاب GM100 میتوان موقعیت مکانی سالمند را در هر لحظه مشاهده و در صورت احساس نیاز یا خطر با سالمند تماس برقرار کرد. قدرت مغناطیس های موقعیت یاب IR180 به گونه ای است که به هیچ وجه از مکان نصب شده کنده نخواهد شد.

جی پی اس IR180 یکی از انواع مسیریاب های مغناطیسی به حساب می آید و به راحتی به قسمت زیرین ماشین قابل نصب است. جی پی اس خودرو IR180 یکی از کاربردی ترین انواع مسیریاب خودرو و موتور سیکلت به حساب می آید. یکی دیگه از موارد استفاده از جی پی اس ردیاب شخصی دلتا، استفاده برای سالمندان و مخصوصا سالمندانی که مبتلا به آلزایمر هستند.

از طرفی دیگر مراقبت از سالمندان نیز شرایط خاص خود را دارد. به لطف این ویژگی، از ردیاب ها در بسیاری از موقعیتهای دیگر نیز استفاده شده است. به عبارتی دیگر میتوان گفت ردیاب شخصی بدون نصب خاصی قابل استفاده خواهد بود. اگرچه فکر کردن به این موضوع کار آسان نیست، اما با داشتن یک حفاظ اضافی، در دراز مدت خیال تان کوچکترین جی پی اس شخصی راحت خواهد بود. نکته ی مهمی که درباره نرم افزار های آفلاین مسیریابی و جی پی اس وجود دارد این است که جزئیات نقشه ها در این مدل از برنامه ها بسیار کمتر است.