آلیتو از دادگاه ها دفاع می کند – WSJ

کارشناسان و دانشگاهیان در سال های اخیر نگران کننده هنجارهای دموکراتیک بوده اند ، اما بیشتر وقتی که صحبت از حمله های مترقی به استقلال قضایی می شود ، سکوت اختیار کرده اند. بنابراین به ساموئل آلیتو ، قاضی دادگاه عالی ، بخاطر رد رد قاطعانه تلاشهای اخیر برای ایجاد رعب و وحشت در دادگاههای آمریکا ، اعتبار دهید.

سخنرانی پنجشنبه عدالت آلیتو در کنوانسیون وکلای ملی انجمن فدرالیست ، یک رویداد گسترده که شامل بحث و جدل درباره قدرت ریاست جمهوری ، قانون مالکیت معنوی ، عدالت اجتماعی و موارد دیگر بود. جامعه فدرالیست متمایل به محافظه کار بیش از هر چیز محلی برای تبادل روشنفکر آزاد است ، اما به دلیل نارضایتی از تعهد به اصل ، توسط فعالان ترقی خواه به طور فزاینده ای انگ زده می شود.

عدالت آلیتو با جلوگیری از عضویت قضات در مورد تلاش اخیر برای “جلوگیری از بحث در مورد جامعه فدرالیست” صحبت کرد. حملات به انجمن فدرالیست همراه با تهدیدهای آشکارتر استقلال قضایی بوده است. اوایل سال جاری سناتور چاک شومر در مقابل دادگاه عالی ایستاد و اعلام کرد ، “می خواهم به تو بگویم ، گورسوچ. می خواهم به تو بگویم کاوانو. توفان را آزاد کردی و تاوان آن را خواهی پرداخت. ”

این امر پس از آن رخ داد که پنج سناتور دموکرات در خلاصه نامه ای در سال 2019 تهدید کردند که اگر دادگاه عالی در پرونده اسلحه حکم ندهد ، دادگاه عالی می تواند “بازسازی شود”. عدالت آلیتو مستقیماً به این موضوع پرداخت.

وی گفت: “این توهین به قانون اساسی و حاکمیت قانون بود.” “دیوان عالی کشور توسط قانون اساسی ایجاد شده است ، نه توسط کنگره. طبق قانون اساسی ، ما از قدرت قضایی ایالات متحده استفاده می کنیم. کنگره بیش از آنچه ما حق قانونگذاری داریم حق دخالت در آن کار را ندارد. ”