شامپوی شستشوی چشم

محصول شامپوی شستشوی چشم آرگوسول یکی از بهترین محصولات شرکت کیمازی بوده که از زمان تولید و عرضه با استقبال بی نظیر استفاده کنندگان و پزشکان چشم رو به رو شده است، از این محصول می توان به عنوان درمان قطعیه بلفاریت و گلمژه استفاده کرد. از دیگر کاربرهای این محصول می توان به پاک کردن آرایش برای بانوان و تمیز کنندگی چشم اشاره کرد. 

شرکت کیمیا کالای رازی در ترکیبات این محصول از روغن درخت چای و عصاره بابونه استفاده کرده است. روغن درخت چای یکی از ترکیبات عالی جهت بهبود مشکلات پوستی و زخم است و در طب ستنی و باستنانی از این ماده بسیار استفاده شده است، ازین جهت کیمیا کالای رازی برای افزایش عملکرد این شامپو از این ماده استفاده کرده است.  

شامپو شستشوی چشم آرگوسول

باید توجه داشته باشید که از شامپوی شستشوی چشم آرگوسول نباید در داخل چشم استفاده کرد، اما اگر به هر نحوی شامپو به داخل چشم نفوذ کرد جای هیچگونه نگرانی نیست زیرا مواد تشکیل دهنده شامپوی شستشوی چشم به هیچ عنوان به چشم آسیب نمی زند. جهت استفاده از این محصول ابتدا دستان خود به خوبی با آب و صابون بشورید و سپس کمی از شامپو را روی انگشتان ریخته و روی چشمان خود ماساژ دهید تا به خوبی کف کند. دقت داشته باشید تا کف حاصل را پس از اتمام ماساژ با آب کافی بشورید.

لازم به ذکر است که این شامپو فاقد سولفات، رنگ، اسانس، پارابن و سایر ترکیبات مضربرای چشم می باشد و هیچکدام ازین ترکیبات باعث آسیب به چشم نخواهد شد. 

از زمانی که شامپوی شستشوی چشم آرگوسول به بازار عرضه شد، دیگر پزشکان متخصص از شامپوی بچه استفاده نمی کنند زیرا ترکیبات شامپوی آرگوسول از هر نظر بی خطر و تاثیرگذاری بیشتری دارند. شما جهت خرید این محصول می توانید به داروخانه های آنلاین و فیزیکی سراسر کشور مراجعه کنید و از استفاده از این محصول لذت ببرید. یکی از داروخانه های مورد تایید شرکت کیمازی داروخانه آنلاین داروکده است که شما می توانید به مراجعه به این داروخانه شامپوی شستشوی چشم آرگوسول را خریداری کنید. 

منبع اصلی