سالن های زیبایی باید مشخصات سشوار خوبی داشته باشند.

براون مدل AS 530 با قدرت 1000 وات یک سشوار و حالت دهنده عالی برای حالت دادن و خشک کردن موها می باشد.همچنین فرهای بزرگ و کوچک ایجاد می کند. سه سری مختلف برس در سشوار قهوه ای وجود دارد که شامل یک برس گرد 25 میلی متری، یک برس بزرگ 40 میلی متری و یک شانه حالت دهنده می شود. قوی ترین سشوار سالنی جمله ویژگی هایی که روی استور سشوار قهوه ای به شما معرفی می کند بخارپز بودن آن است. قبل از استفاده از عملکرد بخار، مخزن آب متصل به سر سشوار را با آب شیر پر کنید.

بنابراین، هنگام خرید سشوار، برای اطمینان از دریافت محصول باکیفیت، این عوامل را در نظر بگیرید. این سشوار دارای قدرت باد قابل توجهی است، بنابراین پس از استفاده از آن، باید زمان کافی را صرف خشک کردن یا حالت دادن به موهای خود کنید. مانند بسیاری از مدل های حرفه ای، بسیاری از این سشوارها دارای فناوری منحصر به فردی هستند که تضمین می کند موهای کاربران در صورت گرم شدن بیش از حد دستگاه، هرگز آسیب نمی بینند. سشوارهای خانگی نسل جدید از فناوری المان سرامیکی استفاده می کنند که مصرف برق کمتری دارد و هزینه کمتری نیز دارد.

نوع موتور سنگین دارای AC است. توان مصرفی 8000 وات دارد. دارای دو حالت تنظیم سرعت باد. دما را می توان در سه سطح (سرد، گرم، گرم) تنظیم کرد که در حالت مناسب قابل انتخاب است. این دستگاه با سیستم توزیع گرما یکنواخت موهای سالم و براق را حفظ می کند. با استفاده از دکمه باد سرد می توان مدل مو را بهبود بخشید. یک سری متمرکز کننده باریک بر روی این سشوار وجود دارد که اجازه می دهد باد به سمت مورد نظر هدایت شود. با سیم 2 متری و حلقه آویز خود می توان از آن در سالن ها استفاده کرد.

زیرا اتصالات پخش کننده هوا که به سر سشوار متصل می شوند به طرز عجیبی دست و پا گیر به نظر می رسند. سشوارهایی که به صورت ارگونومیک طراحی شده اند نیز می توانند خطر گرفتگی دست را در طول یک جلسه طولانی استفاده کاهش دهند. اگر موهای شما آسیب دیده است، به یک سشوار نیاز دارید که وضعیت را بدتر نکند. از آنجایی که گرما شایع‌ترین علت آسیب سشوار است، مصرف‌کنندگانی که موهای آسیب‌دیده دارند باید از سشوارهایی با چندین تنظیم دما استفاده کنند. موهای شکننده را می‌توان با خشک کردن آن‌ها با کمی حرارت برای استراحت و ترمیم ترمیم کرد.

تورمین با جلوگیری از آسیب حرارتی غیر ضروری به کوتیکول مو، موهای حساس را مرطوب نگه می دارد. یون های منفی تولید شده توسط سشوارهای تورمالین می توانند مو را صاف کنند. موهای سرهای بسیار صاف و حساس حجم زیادی ندارند، بنابراین تهیه سشوار که انعطاف پذیری مو را کاهش می دهد می تواند انتخاب بدی باشد. سشوارهای تورمالین به صورت الکترونیکی یون های منفی ساطع نمی کنند. این فلز نیمه قیمتی به طور طبیعی یون های منفی تولید می کند. در نتیجه می توانید اثر خشک شدن سشوار را در عین حفظ درخشش اضافی کاهش دهید.

اگر موهای شما ضخیم است، سشوار تیتانیومی بهترین انتخاب است. مصرف به صورت نیمه حرفه ای و دارای موتور DC و حلقه آویز. سشوار حدود چهار سال است که در اختیار من است.به خوبی گرم می شود، دست ها را خسته نمی کند و گرم نمی شود. خوبی، قدرت، گرما، خنکی و شادی که دارد مهم نیست. ما از سال 92 به طور مداوم از این خشک کن استفاده می کنیم. با سیستم کنترل حرارت از آسیب رسیدن به موها جلوگیری می کند.این بادوام و آسان برای استفاده است. در خرید آن شک نکنید. برای سشوارهای حرفه ای با خواص یونی، این مدل ایده آل است. با موتور AC و حلقه آویز دارای یک موتور AC کارکرده با باد سرد می باشد.

سشوارهایی که قدرت کمتری دارند، به دلیل اینکه موتور تحت فشار زیاد قرار می‌گیرد، سریع‌تر می‌سوزند و خراب می‌شوند. سشوار مدرن با مواد پیشرفته ای عرضه می شود که خشک کردن مو را متحول کرده است. برای مبتدیان و مبتدیان، انتخاب بین این گزینه های گرمایش می تواند گیج کننده باشد – از تورمالین تا تیتانیوم. برای اینکه بدانید عباراتی مانند یونی، سرامیک و تورمالین واقعاً به چه معنا هستند و چه کار می کنند، باید به خواندن این مقاله ادامه دهید.

هر طرف دسته سشوار دارای دکمه ای برای رها کردن سری است که می توان از سشوار مانند یک سشوار معمولی استفاده کرد. این دستگاه دارای سه حالت ترکیبی بر اساس سرعت باد و دما است تا بتوانید یکی را انتخاب کنید که مناسب نوع مو و استفاده شما باشد. اگر به دنبال بهترین آن هستید، این یک سشوار عالی برای استفاده خانگی است. سشوارهای فیلیپس دارای یک سشوار برس با موتور 800 وات DC، چهار سری و نسل یونی هستند. یک متمرکز کننده و سه برس در سری سشوار موجود است.