تقویت سیستم تخلیه با هدرز

توربو شارژر ، به جز خودش ، نیاز هست که کلا منیفولد ورودی و خروجی موتور رو بدید براتون دست ساز کنن و به قول معروف هدرز براش بسازید! مشخصه های دیگری نیز در صدا خفه کن وجود دارد که به آن کمک می کند با روش های مختلف صدا را کم کند.بدنه ی صدا خفه کن از سه لایه تشکیل شده است.دو لایه نازک فلزی با یک لایه ی کلفت تر و تا حدی عایق صوتی که بین آن دو قرار داده می شود.این به بدنه ی صدا خفه کن اجازه می دهد تا کمی از تپش های فشار را جذب کند.همچنین لوله های ورودی و خروجی که وارد محفظه ی اصلی می شوند سوراخ سوراخ شده اند تا هزاران تپش کوچک فشار در محفظه ی اصلی ایجاد شود که علاوه بر جذب صدا توسط بدنه ی صدا خفه کن یکدیگر را تا حدی خنثی کنند. مطلبی برای نمایش وجود ندارد. در اینترنت هم ویدئوهای آموزشی زیادی وجود دارد که برای آموزش افراد با هر سطح از معلومات و مهارت مناسب است.

شمعهای مسابقهای با کیفیت بالا هم در بازار وجود دارند که زمان پاسخ را در شرایط متفاوت کوتاه کرده و به این ترتیب میزان شتاب خودرو افزایش مییابد. گیربکس این خودرو ۵ دنده بوده و دیفرانسیل آن در محور جلو قرار دارد. سایپا کوییک S در بخش امکانات به دو کیسه هوا، جلو آمپر جدید، ترمزهای دیسکی جلو و کاسه ای عقب، ترمز ABS، EBD، فرمان طرح D، پنل جدید تنظیم ارتفاع چراغ و برف پاککن عقب، تهویه الکتریکی دستی، چراغ روشنایی روز، کامپیوتر سفر، نمایشگر تعویض دنده، سنسور پارک عقب، دما سنج محیط، بلوتوث، ریموت جدید، بازشو درِ صندوق عقب از روی ریموت و داشبورد، سامانه مدیریت یک پارچه خودرو، شیشه ها و آینه های برقی و… امروزم رفتم سراغ چراغهای پلاک و اونها رو هم عوض کردم فقط بین زه و درب صندوق همونطور که فرموده بودین چسب دو طرفه هست ماشین رو گذاشتم تو افتاب تا خودش گرم بشه و یوایواش بازش کردم و عالی شد لامپ داخل صندوق هم با یک مدل جدید اس ام دی عوض کردم نورش در حد پروژکتور ورزشگاه ازادی شده. این عبارت بیانگر ورودی ۴ لوله مجزا است که در خروجی به هم متصل میشوند و این لوله تا خروجی های اگزوز ادامه می یابد.

سوپر شارژرها هم هوای ورودی به موتور را فشرده میکنند و اکسیژن بیشتری را به محفظه احتراق میرسانند که برابر با رساندن سوخت بیشتر از طریق لولههای سوخت رسان است. اگر موتور موقع دور گرفتن مکث دارد یا صدای انفجار خفیفی تولید میکند، تاباندن پیچ تنظیم حداکثری میتواند میزان سوخت را کمتر یا بیشتر کند که این به نیاز خودرو بستگی دارد. آخه یک میلیون و پونصد گرونه، مدیران خودرو که حسابی نفسمون رو بریده با این چکها. بنابراین نصب هدرز بدون اعمال تغییر در سایر بخش های سیستم اگزوز ، تاثیری بر وضعیت و شرایط آلایندگی صوتی خودروی شما نخواهد داشت.از سوی دیگر عکس این وضعیت نیز صادق است و چنانچه از صدای خودروهای اسپورت و مسابقه ای لذت میبرید، نصب مجموعه اگزوز حرفه ای (کیت اکزوز از هدرز تا انبار عقب ) قدرت بیشتر و صدای زیبا و هیجان انگیز را برای افراد علاقه مند به ارمغان می آورد.البته باید گفت در کشور ما ، نصب مجموعه اگزوز اسپرت تا حدودی با منع قانونی همراه است و به طور کلی استفاده از ادواتی که منجر به افزایش آلودگی صوتی خودروها میشوند توسط پلیس غیر مجاز اعلام شده است. اگر علاقه مند به یادگیری تیونینگ هستید و میخواهید با دانش بالا و پر قدرت تیونینگ را آغاز کنید، این دوره سکوی پرتابی ای است برای شما تا وارد دنیای تقویت موتور و تیونینگ شوید.

بهینه سازی نیترو بهینه سازی برای کارایی بالا (High-Performance car tuning) یا بهینه سازی نیترو(Nitro Tuning) به نوع سوخت رسانی به موتور وابسته است و منجر به افزایش میزان شتاب و توان خروجی موتور و کارایی خودرو میشود. همچنین نوع اتصال کیت دستساز به بدنه که به وسیله پیچ صورت گرفته است، ظاهری اسپرت و مسابقهای را به این خودرو داده است. همچنین افرادی که علاقهمند به تغییر صدا در اگزوز خودرو هستند، باید بدانند که تغییر صدای ایجادشده از هدرز بسیار ناچیز است و اگر دنبال صدای بیشتری هستند، باید علاوه بر هدرز، کیت اگزوز را نیز نصب کنند. ریمپ ای سی یو قسمتی از تیونینگ بزرگ خودرو است ، تیونینگ خودرو شامل ریمپ ایسیو یا همان برنامه ریزی ایسیو ، تیونینگ موتوری که شامل هدرز ، کیت مکش ، توربو ، شمع و وایر و … البته این برخورد شدت و ضعف هایی دارد و در موارد بسیاری متفاوت است.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد خرید هدرز پراید لطفا از صفحه ما بخواهید.