تایپ رمان در نودهشتیا

به خالق هستی

نویسنده: نینا ساعی

سابقه ورود من به انجمن نودهشتیا هنوز به یک سال هم نرسیده ولی من در این سایت خیلی چیزها یادگرفتم. از جمله اینکه چگونه ایده و حتی رویاهای خود را چگونه در قالب رمان و داستان تایپ کنم. انجمن رمان نودوهشتیا از هر نظر برای من و نویسندگانی که در اینجا گرد هم آمده ایم، خانواده ای بزرگ محسوب می شود.

درحال حاضر دنیای علم وفناوری به سرعت در حال گسترش و دگرگونی است… انجمن رمان  نودهشتیا این امکان را در اختیار شما می گذارد که ایده های ناب خود را در این سایت به اشتراک بگذارید. این انجمن بهترین منتقدها و مدیرها و بهتربن ناظران را دارد که قدم به قدم همراه نویسندگان هستند و به نحوه احسن وظایف خود را انجام می دهند.
اولین بار که پا به این انجمن گذاشتم، با خواندن رمان های نویسنده های حرفه ای این سایت، لحظه فکر کردم که من کجا و آن ها کجا! اولین رمانم را بد شروع کردم؛ هزار بار نوشتم و دوباره ویرایش کردم ولی چیزهایی که مرور زمان از این انجمن فرا گرفتم، باعث شد که بدانم من هم می توانم.

در سایه مدیران سایت و مسابقه های ماهانه، روز به روز پیشرفت کردم. در این انجمن، کار تیمی با نویسنده گانی که از مکان های مختلف این کشور، گرد هم آمده بودند را آموختم.

انجمن نودوهشتیها برای من مانند مادری بود که راه رفتن را قدم به قدم به کودکش یاد می دهد. صبر می کند، با او می نشیند، همراه کودکش زمین می خورد و زمانی که کودک نوپایش اولین قدم ها را برمی دارد، او را تشویق می کند تا قدم های بلندتری بردارد. من با این انجمن نوشتن را آموختم، چیزی که سالها آروزیم بود را با این انجمن تجربه کردم و حالا نمی گویم نویسنده خلاقی هستم ولی با اعتماد به نفسی که مدیران انجمن به من دادند، توانستم روز به روز پیشرفت کنم.رمان جدید

حرف آخر: من نینا ساعی می توانم بگویم انجمن نودوهشتیا یکی از بهترین کتابخانه های مجازی است که هم می تواند شما را سرگرم کند، هم استعداد نویسندگی شما را بالا برد و هم می توانید اینجا رمان های زیبایی با قلم نویسندگان خوب را تجربه کنید و آخر اینکه دوستان خوبی را در این خانواده بزرگ پیدا کنید که گاها می توانند، تا آخر عمر وقتی یادشان می افتید، خنده بر لبان شما جاری کنند.

دانلود رمان ایرانی