بهترین قالیشویی فرشته

بهترین قالیشویی فرشته

بهترین قالیشویی فرشته

منطقه ی فرشته را می توان از مهم ترین ناحیه های تهران دانست که اهالی آن همواره بهترین ها را انتخاب می کنند . انتخاب بهترین قالیشویی فرشته هم از این قاعده متثنی نیست و ساکنین تمایل دارند تا بهترین گزینه را برای تمیز کردن فرش هایشان انتخاب نمایند . برای تبدیل شدن به بهترین قالیشویی فرشته باید مزیت ها و البته نکات مهم را لحاظ نمود. ما در ادامه سعی داریم تا مروری بر این نکات مهم داشته باشیم و رویه ی انتخاب را برای شما عزیزان ساده تر نماییم . لذا اگر به دنبال بهترین گزینه در ناحیه فرشته هستید، ما را تا انتهای این متن همراهی کنید .

ویژگی های بهترین قالیشویی فرشته

برای تبدیل شدن به بهترین گزینه در هر صنفی باید دقبق مطابق نیاز مشتریان عمل نمود . این موضوع در رابطه با قالیشویی ها هم صادق است . قالیشویی ملکه مرکزی بوده که سعی داشته تا دقیقاً نیاز ساکنین این منطقه را شناسایی و بر این اساس پیش برود. سرعت عمل مناسب، کیفیت عالی، نیروی متخصص، قیمت مناسب و…. همگی جزو مواردی است که این  مرکز ، برای تبدیل شدن به بهترین قالیشویی فرشته آن ها را در بطن خود گنجانده است . ما در ادامه هر مورد را برای شما شرح داده ایم .

نیروی متخصص

شاید بتوان نیروی متخصص را بزرگترین نقطه قوت این مرکز در مقایسه با سایر نمونه های مشابه دانست . این قالیشویی دارای افراد متخصصی است که به خوبی با تار و پود فرش آشنایی دارند . آن ها انواع فرش از جمله دستباف و ماشینی را می شناسند و می دانند که لکه های روی آنان چگونه تمیز می شود . بدین جهت است که آن ها هر فرش را جداگانه بررسی می کنند و از دانش خود برای تمیز زکردن لکه هایشان استفاده می کنند. این مزیت باعث می شود تا هر فرشی که از این قالیشویی خارج می شود، کاملاً تمیز و بدون لکه باشد .

استفاده از جدیدترین ماشین آلات

قالیشویی ملکه سعی داشته تا جدید ترین ماشین آلات در زمینه ی شستشوی فرش را استفاده کند . این ماشین ها در تمام قسمت های قالیشویی اعم از خیس کردن ، شستشو، خشک کردن و… دخیل هستند که حضور آن ها می تواند به نوبه ی خود سرعت عمل را افزایش دهد . افزون بر این، وجود ماشین ها باعث می شود تا احتمال هر گونه خطای انسانی کاهش یابد و بدین طریق فرش ها بدون هیچ گونه آسیبی به مشتریان تحویل داده می شود . این موضوع عاملی بوده که تاثیر زیادی در تبدیل کردن این مرکز به بهترین قالیشویی فرشته داشته است.

سرعت مناسب

سرعت فاکتور دیگری است که مشتریان بر روی آن وسواس زیادی دارند و لذا برای تبدیل شدن به بهترین قالیشویی فرشته باید حتماً روی آن مانور داد . قالیشویی ملکه با اشراف بر این موضوع، سعی کرده تا سرعت عمل را تا حد ممکن افزایش دهد . آن ها شعبه ی خود را در این ناحیه افتتاح کرده اند که باعث می شود تا دسترسی مشتریان به آن ها افزایش یابد . از طرفی دیگر پیک های سریعی در این ناحیه مستقر شده اند که بعد از اولین تماس شما، خود را به محل رسانده و سفارشاتتان را دریافت می کنند . آن ها بعد از تمیز شدن قالی ها، سفارش را با همان سرعت به شما تحویل می دهند . این موضوع با توجه به حجم ترافیک موجود در منطقه بسیار حائز اهمیت است . موضوع دیگری که سبب افزایش سرعت این مرکز شده، استفاده از ماشین آلات پیشرفته در خط شستشو است که سرعت را به حداکثر میزان ممکن رسانده است . مجموع این موارد سبب شده تا این مرکز به عنوان بهترین قالیشویی فرشته شناخته شود .