انجام پروژه های معماری ارزان

طراحی آنها از مرکز توسعه Rainbow نوع جدیدی از محیط یادگیری را برای دانش آموزان دارای معلولیت ارائه داده است.

واقع در امتداد مارگارت درایو ، ساختمان 4 طبقه 4500 متر مربعی به ساختمان موجود از فضای معمولی و فضاهای باز و خوشامدگویی جدا می شود تا دانش آموزان را به یادگیری مستقل تر ترغیب کند.

ویکتور لی ، که معماران کلوپ معماری را به همراه همسرش ژاکلین یئو در سال 2008 تأسیس کرد ، می گوید: “کلاس ها برای انعکاس یادگیری در خانه ایجاد می شوند ، در حالی که فضاهای بیرونی به ویژه برای حمایت از فعالیت های یادگیری فعال می شوند.”

در طول سال ها ، تیم زن و شوهر طرح های خود را حول فرم های مدوله شده متمرکز کرده اند ، و امکان مذاکره فعال و محاسبه فضاهای اختصاص یافته را فراهم می کند که می تواند به مدیریت هزینه و تأمین نیازهای کاربران مختلف کمک کند.

این رویکرد برای مرکز توسعه و سایر پروژه ها اعمال شده است.

آنها در طیف وسیعی از ساختمانها و فضاها از پل ارتباطی پناهگاهی در کالج جونیور ملی ، تا فضای داخلی مرکز خرید Waterway Point در پونگگل ، هتل ها ، کافه ها ، استودیوهای فیلم ، دفاتر و خانه ها در سنگاپور و منطقه کار کرده اند.

ما با Lees ، که به ما نشان می دهد چگونه تمرکز آنها بر روی کارایی و سادگی باعث ایجاد فضاهای زیبا و مفید شده است ، در مرکز توسعه Rainbow Centre قدم می زنیم.

چه ملاحظاتی در طراحی پسوند وجود داشت؟

این برنامه مجبور بود جامعه بسیار بیشتری از معلمان و دانش آموزان را که شامل داوطلبان و مراقبان بود ، پذیرا و پشتیبانی کند. جمعیت دانش آموزان نیز متنوع بود ، از کودکان پیش دبستانی تا نوجوانانی که نیازهای بسیار متفاوتی داشتند. در طراحی محیط های مختلف ، ما باید به ایجاد فضاهایی بپردازیم که دانش آموزان را قادر به پیشرفت و یادگیری مستقل می کند و در آنجا می توانند از نظر روحی و جسمی نیز به چالش کشیده شوند. فراتر از این ، ما هوشیارانه بودیم که مدرسه را با احساس باز بودن به محله نزدیک آن متصل کنیم.

درباره روش طراحی خود بیشتر بگویید.

دکوراسیون خانه های لوکس کلوپ معماری

ما ابتدا بر روی برنامه ریزی و سازماندهی فضاها در یک شبکه منطقی متمرکز شدیم ، که به شکل خود منجر شد. داشتن یک سازماندهی مشخص از فضا ما را قادر می سازد تا در منابع محدود فضاهای مقیاس پذیر ایجاد کنیم. ما حیاط مرکزی را به عنوان نقطه کانونی متحد و مرکزی معرفی کردیم و فضاهای باز ایجاد کردیم تا حجم و مقیاس ساختمان را بشکنیم. با فراتر رفتن از شرایط معمول کلاس ، فضاهای سرریز را درست بیرون از این اتاق ها طراحی کردیم ، به طوری که دانش آموزان هر وقت بخواهند هنگام یادگیری و بازی احساس کنند بیشتر در خانه هستند.

یک چالش عمده در روند طراحی چه بود؟

در همکاری نزدیک با مدرسه و معلمان ، سوالی که مدام از خود می پرسیدیم این بود که شما چقدر دانش آموزان را در محیط جسمی طراحی می کنید که نیازهای جسمی آنها را به خوبی پشتیبانی کند و در عین حال استقلال را پرورش دهد و یادگیری خودگردان را تشویق کند.

چه چیزی برای کار کردن در برنامه افزودنی بیشترین پاداش را داشت؟

اینکه بتوان فضاهای مفید و تأثیرگذاری را برای دانشجویان ایجاد کرد تا احساس امنیت و الهام برای یادگیری داشته باشند ، تحقق بخشیده است. همچنین خوب است بدانید که فضاهای جدیدی که معرفی کرده ایم می توانند در درک نحوه طراحی فضاهای یادگیری برای آینده بیشتر سازگار شوند. پس از اتمام برنامه توسعه ، از مدرسه علاقه مند شده است كه برخی از فضاهای آموزش و یادگیری را كه در این پسوند در ساختمان موجود معرفی كرده ایم ، همانند سازی كند.

با توجه به پروژه توسعه و سایر پروژه ها ، نقش معماران در حال تکامل را چگونه می بینید؟

من می بینم که نقش های ما در حال تکامل هستند تا فعالان فعال تری در تبدیل آنچه ذینفعان و کاربران می خواهند و به طرح های قابل استفاده از محیط ها و فضاها نیاز دارند تبدیل شوند. به طور فزاینده ، مهم است که معماران در مراحل اولیه فرآیند طراحی وارد شوند ، بنابراین ما می توانیم در مکالمات شرکت کنیم و به شکل گیری اصول و پارامترهایی کمک کنیم که می توانند روند طراحی را بعداً مثمر ثمر و پربارتر کنند.