کشاورزان هندی از طرح های مودی برای اصلاح اقتصاد سرپیچی می کنند

نیو دهلی – نارندرا مودی ، نخست وزیر هند ، در یک اصلاح بخش در بخش کشاورزی شرط بندی کرده است تا راهی برای احیای اقتصادی باشد که توسط Covid-19 خرد شده است و از بین بردن مقررات قانونی است که به گفته برخی از اقتصاددانان مدتهاست گذشته است.

اکنون ، با ده ها هزار کشاورز که طی هفته گذشته بارها و بارها راه های دهلی نو را مسدود کرده اند ، نحوه پاسخ او به اعتراضات می تواند تعیین کند که آیا او می تواند آن را بیرون بکشد.

دولت مودی با رهبران اعتراض در حال بحث در مورد این موضوع بوده است ، اما آنها تاکنون از لغو اعتصاب خودداری کرده و گفته اند که ممکن است ماهها در این زمینه اعتراض کنند. ویکرام سینگ ، دبیر مشترک اتحادیه کارگران کشاورزی تمام هند ، گفت که سازمان وی روز پنجشنبه اعتصاب دو ساعته در سرتاسر کشور برگزار کرد و در صورت عدم نتیجه گیری گفتگوها ، روز شنبه اعتراض دیگری ترتیب داد.

وی گفت: “آنها هرگز انتظار نداشتند كه تعداد زیادی از كشاورزان برای اعتراض بیرون بیایند.” “ما برآورده نخواهیم شد تا خواسته های ما برآورده شود.”

تعمیرات اساسی پیشنهادی از نظر سیاسی برای آقای مودی مخاطره آمیز است که محبوبیت وی تاکنون در میان همه گیری گسترش یافته است. حزب وی شاهد افزایش حمایت در انتخابات محلی ماه گذشته در ایالت بیهار بود. اما بیش از نیمی از جمعیت به طور مستقیم یا غیرمستقیم با کشاورزی در ارتباط هستند.