پنسیلوانیا وتو برای تجارت کمک می کند

فرماندار پنسیلوانیا ، تام وولف می گوید که درد تجارت هایی را که برای زنده ماندن از بیماری همه گیر تلاش می کنند ، احساس می کند ، اما آیا واقعاً اینگونه است؟ روز دوشنبه وی لایحه ای را در زمینه حمایت از مسئولیت مدارس ، مشاغل و سایر کارفرمایان در برابر دعاوی مربوط به Covid وتو کرد.

آقای ولف در ماه مه دستورالعمل حفاظت از کارکنان مراقبت های بهداشتی و صاحبان املاک و مستغلات را که برای خدمات اضطراری کوید اهدا شده بود صادر کرد. دستور وی از مشاغل در برابر دعاوی مشتریانی که کوید را می گیرند محافظت نمی کند. این لایحه به تصویب قانونگذار GOP رسید.

تقریباً 80 انجمن به نمایندگی از مدارس ، ارائه دهندگان خدمات کودک ، مشاغل کوچک و دیگران از این لایحه حمایت کردند. آنها در نامه ای به آقای ولف نوشتند: “برای آینده قابل پیش بینی ، كارفرمایان تحت الزامات بهداشتی و ایمنی محیط كار قرار خواهند گرفت و كسانی كه این موارد احتیاطی را اتخاذ می كنند باید با اطمینان بدانند كه مورد هدف قرار نخواهند گرفت و به طور بالقوه تخریب ، دادخواهی. ”

این قانون از مشاغلی که الزامات بهداشت عمومی را نادیده می گیرند ، منع نخواهد شد. اما استانداردهای بالاتر آن برای دعاوی حقوقی ، که مستلزم شواهد روشن و قانع کننده سهل انگاری فاحش است ، می تواند بسیاری از دعاوی غیرعادی را رد کند. بیش از ده ایالت از جمله میشیگان و آیداهو قوانین مشابهی را تصویب کرده اند. آقای ولف گفت این قانون بسیار گسترده و غیرضروری است ، اما مشاغلی که معیشت خود را بر عهده دارند مخالف هستند.

با توجه به جو قانونی قانونی شاکی پس از ایالت ، وتو وی نگران کننده است. دادگاه عالی پنسیلوانیا و دادگاه عمومی درخواست های فیلادلفیا در فهرست “اصلاح سوراخ های قضایی” در انجمن اصلاحات جرم در آمریکا قرار دارند. این گزارش خاطرنشان می کند که پنسیلوانیا یکی از بالاترین نرخ های پرداخت کشور را در پرونده های مربوط به مسئولیت پزشکی دارد و فیلادلفیا صلاحیت اصلی رسیدگی به پرونده های آزبست است.