پرداخت هزینه Covid Relief بیشتر

به نظر می رسد هر دو طرف در واشنگتن قصد دارند در این ماه لایحه دیگری برای کمک هزینه Covid تصویب کنند ، اما مهم این است که چه چیزی در آن است و به ویژه نحوه پرداخت آن. جمهوری خواهان بیش از هر چیز نیاز به استفاده مجدد از اعتبارات بلااستفاده خزانه داری برای تأمین تسهیلات وام دهی همه گیر فدرال رزرو (3) دارند.

تمرکز دو طرف بر روی چیزی در حدود 900 میلیارد دلار است که با توجه به ورود قریب الوقوع واکسن Covid-19 ، بیش از حد مورد نیاز است. اما حداقل این میزان تقاضای 2.2 تریلیون دلاری چاک شومر-نانسی پلوسی است. رئیس مجلس هفته گذشته از تلاش برای اخاذی سیاسی جلوگیری کرد و اثبات کرد که پیشگیری از یک معامله قبل از انتخابات یک گروپ بوده است.

رئیس مجلس فكر كرد عدم وجود معامله ای به جمهوری خواه صدمه می زند و او حتی پیشنهاد رئیس جمهور ترامپ به ارزش 1.8 تریلیون دلار را رد كرد. او بیش از حد حریص سیاسی شد. رأی دهندگان تصمیم گرفتند با کاهش اکثریت مجلس وی و دادن به GOP فرصتی برای نگه داشتن اکثریت سنا در دو دور دوم انتخابات جورجیا در 5 ژانویه ، محدودیت کارت اعتباری وی را کاهش دهند.

جمهوری خواهان سنا لایحه ای را برای 500 میلیارد دلار در شمال پیشنهاد داده اند كه می تواند پلی گسترده برای واكسن باشد. این مزایا مزایای بیکاری را برای کارگران شرکت هایی که تحت پوشش مزایای بیکاری منظم نیستند افزایش می دهد. این امر دور دوم وام های حفاظت از حقوق و دستمزد را برای مشاغل کوچک متضرر از تعطیلی فراهم می کند. و شامل ده ها میلیارد برای مراقبت های بهداشتی مربوط به Covid مانند ساختن ذخیره مواد پزشکی و همچنین 31 میلیارد دلار برای واکسن ها و داروها است.

***

حتی بهتر آن است که آن را کنار بگذارد. برای اکثر آمریکایی ها که اکثر آنها هرگز شغل خود را از دست نداده اند و یا دوباره استخدام شده اند ، هیچ گونه تکرار چک 1200 دلار وجود ندارد همچنین هیچ کمک مستقیمی برای ایالتهای متبحر وجود ندارد ، اگرچه ایالتها از سایر پرداختها از جمله برای مراقبت از کودکان و مدارس بهره مند می شوند. بدون شک دموکرات ها خواستار مطالبات بیشتری در مذاکرات هستند که بیشتر آنها برای کمک به اتحادیه های عمومی اداره ایلینوی ، نیویورک و کالیفرنیا است.