ویروس کرونا ویرایشهای گذشته را برای جلوگیری از سفر دریایی به هیچ کجا در سنگاپور مخفی کرد

سنگاپور – از آنجایی که شیوع ویروس کرونا در کشتی های تفریحی در اوایل سال جاری صنعت را متزلزل کرد ، اپراتورها سعی کرده اند اعتماد مسافران را با گزینه هایی مانند “سفرهای دریایی به هیچ جا” که بدون برقراری تماس بندری در دریاها می چرخند ، جلب کنند. آنها دارای فیلترهای هوا به روز شده ، ظرفیت پایین تر ، آزمایش های پیش از Covid-19 و فاصله فیزیکی اجباری هستند.

اما ویروس هنوز روی هواپیما راه پیدا کرد.

یک کشتی تفریحی که توسط شرکت رویال کارائیب بین المللی اداره می شود ، روز چهارشنبه پس از مثبت شدن آزمایش یک مسافر 83 ساله به بندر سنگاپور بازگشت. طبق گفته هیئت گردشگری سنگاپور ، تمام تماس های نزدیک مسافر جدا بوده و از آن زمان منفی شده است. به میهمانان باقیمانده دستور داده شده تا در اتاقهای خود بمانند تا زمان روشن شدن کامل وعده های غذایی مستقیماً به اتاقها ارسال شود.

Royal Caribbean یکی از دو اپراتوری بود که به موجب پروتکل های ایمنی تهیه شده با همکاری مقامات گردشگری ایالت شهری ، اخیراً مجاز به قایقرانی از سنگاپور شد. کشتی آن ، Quantum of the Seas ، پس از شکایت مسافر از اسهال و بعد از آزمایش مثبت ، مجبور شد سفر خود را کوتاه کند.

مقامات گفتند که پس از بررسی کامل ردیابی تماس ، مسافران مجاز به پیاده شدن هستند و قبل از خروج از ترمینال آزمایش خواهند شد. این شرکت گفت: “اینکه ما توانستیم به سرعت این مورد واحد را شناسایی کرده و اقدامات فوری را انجام دهیم ، علامت آن است که سیستم همانگونه که برای آن طراحی شده بود کار می کند.”

در وهله اول سوالاتی درباره چگونگی ورود ویروس به کشتی باقی مانده است. همه مسافران و خدمه قبل از سوار شدن باید آزمایش منفی داشته باشند و مشخص نیست که چه زمانی و در کجا ویروس منقبض شده است. سنگاپور اجازه شروع مجدد با احتیاط به صنعت سفر دریایی را تا حدی داد زیرا در ماههای اخیر عفونت را پایین نگه داشته است.

از ابتدای ماه دسامبر ، این ایالت-شهرستان چهار مورد محلی را ثبت کرده است و ماه گذشته دو هفته رشته ای داشته است که هیچ موردی نداشته است. به طور کلی ، سنگاپور بیش از 58000 مورد Covid-19 و 29 مورد مرگ را ثبت کرده است.

به دنبال راه اندازی مجدد پس از تعطیلی همه گیر ، اپراتورهای سفر دریایی با اقدامات ایمنی جدید و سفرهای رفت و برگشت که متوقف نمی شوند مسافران محتاط را جلب می کنند. فلیز سلیمان از WSJ از سنگاپور شروع به کار می کند تا دریابد که آیا سفر چهار روزه به هیچ کجا امن و سرگرم کننده است. عکس ها: جوئل هنگ برای وال استریت ژورنال

خطوط کروز ضربه سختی از بیماری همه گیر دیده اند. این صنعت که طبق گفته Cruise Lines International Association ، یک سازمان صنعتی ، در سال 2018 حدود 150 میلیارد دلار ارزش داشت ، پس از شیوع چندین کشتی به یکباره متوقف شد. در ماه فوریه ، پس از بیمار شدن مسافران و خدمه ، حدود 3700 مسافر در Diamond Princess که در ژاپن اسکله زده بود قرنطینه شدند. بیش از 700 مورد آزمایش مثبت و شش نفر فوت کردند.

در اواخر ماه نوامبر ، اپراتور نروژی SeaDream اعلام کرد که پس از آزمایش مثبت هفت میهمان و دو خدمه در سفری که از باربادوس حرکت می کند ، نتیجه پرواز را برای بقیه سال متوقف می کند. این شرکت اظهار داشت که بررسی خواهد کرد آیا امکان فعالیت وجود دارد و از اطمینان بالایی در عدم انتشار Covid-19 برخوردار است.

برخی از کشورها از جمله سنگاپور و ژاپن سفرهای محدودی را تحت رهنمودهای جدید از سر گرفته اند. خطوط Royal Caribbean و Genting Cruise Lines تنها دو اپراتوری هستند که در سنگاپور فعالیت می کنند.

مقامات گردشگری سنگاپور از این شرکت ها خواسته اند سفرهای اولیه خود را به سفرهای دریایی رفت و برگشت بدون بندرگاه محدود کنند ، ظرفیت حمل بیش از 50٪ و فقط برای ساکنان سنگاپور. رویال کارائیب گفت که آزمایش اجباری قبل و بعد از سفر و سرویس بهداشتی درجه پزشکی را انجام داده و هوای تازه و فیلتر شده را تأمین می کند.

در اوایل ماه نوامبر ، یک خبرنگار برای وال استریت ژورنال سفر دریایی جهانی رویای Genting را آغاز کرد ، جایی که مسافران باید همیشه دستگاه های ردیابی تماس بلوتوث را داشته باشند. فاصله ی اجتماعی توسط “سفیران سفر دریایی” اعمال می شد که در عرشه ها به جستجوی گروه های بیش از پنج نفر و مهمانانی می پرداختند که از نقاب استفاده نمی کردند. بوفه ها توسط افرادی که از پشت سپر شیشه ای غذا سرو می کنند ، کار می کنند و برای اطمینان از تردد قابل کنترل ، رزرواسیون برای امکانات رفاهی مانند استخر و سالن ورزشی نیز انجام می شود.

بنویسید برای فلیز سلیمان در [email protected]

حق چاپ © 2020 داو جونز و شرکت ، کلیه حقوق محفوظ است. 87990cbe856818d5eddac44c7b1cdeb8