مقایسه هیوندای I20 و تویوتا یاریس

در نمای جلوی خودرو استفاده از یک ورودی هوای مشبک کوچک و دو چراغ نسبتاً بزرگ و کشیده جلب توجه میکند. هم در بغل و هم در قسمت جلوی خودرو شاهد استفاده از برجستگیهای هستیم که ظاهر آن را جذابتر میکند. چنانچه نتوانستید قیمت خودرو تویوتا یاریس صفر یا کارکرده مورد نظرتان را پیداکنید به قسمت قیمت گذاری خودرو بروید.در بخش قیمت گذاری خودرو ،قیمت امروز خودروهای رنگ شده-دور رنگ-تمام رنگ-داری قطعات تعویضی رنگ دار و استوک و شاسی خوردگی و جوشکاری موجود است . هر چند که در سالهای اخیر با رونق گرفتن پر سر و صدای کراس اوورها، تمایل مشتریان به خرید هاچ بک ها کاسته شده و ترجیح می دهند که خودرو کاربری تری را برای سوار شدن، انتخاب کنند، اما هنوز هم هستند عده ای که هیچ چیز را به سوپر مینی های کوچک شهری، ترجیح نمی دهند. بله، باتری با ظرفیت بالاتر قدرت آمپردهی بیشتر و عمر طولانی تری دارد و در زمان استفاده از لوازم برقی، فشار کمتری به سیستم برق خودرو وارد میشود.

به همین دلیل، کابین i20 و بسیاری دیگر از خودروهای جدید هیوندای، طراحی متداول تری نسبت به گذشته دارند. از آن جایی که این خودروی اسپانیایی هندلینگ بسیار خوبی ارائه میکند دیگر خودروهای این سگمنت توانایی رقابت با آن در این بخش را ندارند. این نسل خیلی سریع به ایران هم رسید و در هر دو نسخه هاچ بک و صندوقدار، مورد پسند مشتریان ایرانی قرار گرفت. طراحی بدنه تویوتا یاریس هاچ بک کاملا با ذائقه جوانان و خانواده های ایرانی سازگار است و مدل هاچ بک محبوبیتی بالاتری از مدل سدان خود پیدا کرده است. صفحه کیلومتر هم در قالب سه استوانه طراحی شده و خوش بختانه بر خلاف نسل های قدیمی یاریس، دقیقا در مقابل راننده و نه وسط کنسول، قرار دارد. آیا کابین جاداری برای بار و سرنشین دارد؟ شما می توانید وسیله نقلیه خود را دوباره به حالت خط مونتاژ قرار دهید و پول را در جیب با جایگزینی سپر جایگزین جایگزین کنید از جایگزین طراحی شده و ساخته شده برای تکراری نه تنها ظاهر اصلی و مناسب اما همچنین کیفیت. دو خط نقره ای جلو پنجره هم به شکل یک سبیل، از هر طرف تا پایین سپر امتداد یافته اند و چهره خودرو را اسپرت تر می کنند.

در این موتور ۴ سیلندر خطی و ۱۶ سوپاپ استفاده شده و نیروی آن به کمک دیفرانسیل جلو به چرخهای جلو انتقال داده میشود. این مدلها همچنین به سیستم مولتی مدیا با دو صفحه نمایش تویوتا تاچ و همچنین دوربین دید عقب مجهز هستند. همراه مکانیک تلاش کرده تا با ارائه قیمت روز تویوتا یاریس هاچ بک، به شفافیت بازار کمک کند، پس همیشه میتوانید برای مشاهده قیمت یاریس هاچ بک به سایت همراه مکانیک مراجعه کنید. همراه مکانیک تلاش کرده تا با ارائه قیمت روز تویوتا یاریس، به شفافیت بازار کمک کند، پس همیشه میتوانید برای مشاهده قیمت یاریس به سایت همراه مکانیک مراجعه کنید. پس در این صورت شما نیازمند این هستید که بالاترین آمپر موجود را انتخاب کنید. در سیستم حرکتی آن از یک جعبه دنده ۴ دنده خودکار استفاده شده است، جالب است بدانید که این خودرو میتواند حداکثر سرعت ۱۷۰ کیلومتر در ساعت به شما هدیه دهد و شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برای آن ۱۱.۵ ثانیه است. باتری فابریک و اصلی تویوتا یاریس 35 آمپر اسیدی است که ما در صورت استفاده صحیح میتوانید این باتری را تا 2 سال بهترین استفاده را کنید. یاریس یک تویوتای جدید است که این یعنی نسل جدید این خودرو حداقل یک نسخه هیبریدی هم خواهد داشت.

مشخصات فنی خودرو تویوتا یاریس هاچبک و هیوندای اکسنت در این گزارش آمده است تا به کمک آنها بتوانید خودرو مناسب مورد نظر خود را انتخاب کنید. این هاچ بک ژاپنی موفق شد با کنار زدن رقبای مهمی همچون فیات ۵۰۰، کوپرا فورمنتور، فولکس واگن ID.3، اشکودا اکتاویا، لندروور دیفندر و سیتروئن C4 به این مقام دست یابد. تمامی خدمات ما با ارسال و نصب رایگان در محل خواهد بود درنتیجه خرید باتری سپاهان به صورت اینترنتی باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما خواهد شد. مشاوران فنی و فروش سپاهان باتری، آماده هستند تا راهنمایی های لازم را در زمینه خرید باتری مناسب خودرو، در اختیار شما قرار دهند. اگر شما به دنبال یک خودرو سدان جمع و جور شهری با طراحی زیبا، کیفیت ساخت خوب، مصرف سوخت اقتصادی هستید، می توانید خودرو ژاپنی و با کیفیت تویوتا یاریس را در لیست خرید خود در نظر بگیرید. نسبت توان به وزن کل خودرو یا گشتاور ماکزیمم به مصرف سوخت می تونه شاخص باشه، برای ایرانیها که اکثرا تک سر نشین هستن عالیه. از جمله امکانات این خودرو می توان به آنتن مخفی در شیشه عقب، سیستم ضد سرقت به همراه ایموبلایزر، تنظیم کننده عمودی صندلی راننده، برف پاک کن تناوبی، آیینههای جانبی برقی، شیشه برقی با محافظ، ریموت کنترل، صندلی عقب تاشو با جای دست، آیینههای جانبی و دستگیره دربها همرنگ بدنه و رینگ آلومینیومی اشاره کرد.