متين جان تراتل رو از سيستم بازا بپرس

پس به راحتی می توانید تراتل بادی را پیدا كنید. اما در رابطه با این ماشین میشود گفت که ۲۰۶ پلاس است و یا ۲۰۷ است که پشت آن کمی تغییر کرده است، و آنقدر این تغییرات به همدیگر نزدیک هستند که تقریبا میشود گفت اسم آن مهم نیست و ما واقعا باید به کیفیت و تجهیزات ماشین دقت کنیم. به این تکنیک، مدولاسیون عرض پهنای پالس (Pulse Width Modulation) یا به اختصار PWM گفته میشود. در حالت یک بیتی در هر لحظه تنها یک سیم پیچ پالس 1 را دریافت می کند ودر حالت دو بیتی دو سیم پیچ در هر لحظه پالس 1 را دریا فت می کنند. کافی است دو بار پشت سر هم، دکمه پاور را فشار دهید تا به راحتی بین حالت ها سوییچ کنید و به راحتی سرعت خود را بر اساس محیط پیرامون خود تنظیم کنید. فقط سه ثانیه طول می کشد تا شما اسکوتر را تا و جمع کنید. در مورد پورت پوليش شما بايد به استيج مورد نظر توجه داشته باشيد ، استيج 1 كه مرتب ازش ميگيد به هيچ وجه نميتونه براي شما و هيچ كسي راضي كننده باشه چون فقط محدود ميشه به port maching يا همون به اصلاح حذف كردن لبه هاي برآمده بين پورتهاي سرسيلندر و مانيفولد ها .

وظیفه سنسور دریچه گاز این است که وقتی شما پدال گاز خودروی خود را فشار میدهید، به میزانی که پولکی دریچه گاز باز میشود انرا به ECU خودرو اطلاع دهد. سوال: یک مسألهای که در رابطه با ۲۰۷ چند سال پیش هم مطرح شد این است که این اساسا همان ۲۰۷ واقعی فرانسوی نیست، و این در واقع ۲۰۶ پلاس است که چراغهای جلوی آن تغییر کرده و کاپوت جلو و داخل آن تغییر کرده است و چیزی که میبینیم هم در ظاهر همین است یعنی پشت و کنارههای آن کاملا ۲۰۶ است و فقط تغییرات ظاهری در داخل و بیرون آن میبینیم. احساس میکنیم حتی مردم ایران با سلیقهای که من میبینم و میبینیم در بازار، ۲۰۶ پلاس یعنی همین چیزی که به اسم ۲۰۷ ارائه میشود، مردم بیشتر دوست داشته باشند تا آن پشت تقریبا کوتاه شده با چراغهای رو به سمت پایین. شتاب صفر تا صد آن حدودا ۱۱ ثانیه و حداکثر سرعت آن هم ۱۹۰ کیلومتر بر ثانیه است. 7. وقتی یک سوپرشارژر در سرعت ۵۰ هزار دور بر دقیقه می چرخد، می تواند ۶ تا ۹ پی اِس آی بوست تولید کند که به معنی ۵۰ درصد انتقال هوای بیشتر به موتور است. اشاره کردیم به اینکه i۲۰۷ گزینه مناسبی است برای کسانی که طرفدار ۲۰۶ بودند و از قیافه ۲۰۶ کمی خسته شده بودند.

پاسخ: ببینید در مورد ۲۰۷ باید گفت که ما در واقع با یک خودرو جدید با یک مدل جدید صحبت نمیکنیم، ما در رابطه با یک ماشین فیس لیفت صحبت میکنیم، حالا اینکه اسم آن ۲۰۶ باشد یا ۲۰۷ پلاس، مثل این است که برای ال۹۰ بگوییم رنو همان ال۹۰ است یا داچیا؟ اینکه ماشین چقدر راه پیموده و روغن آن چه زمانی عوض شده است و اطلاعاتی از این دست را میتوان در آن ذخیره کرد. این خودرو یکی از جدیدترین مدلهای کمپانی پژو محسوب میشود و تولید آن از سال ۱۳۹۷ در ایران آغاز شده است. در این حالت سوپرشارژر با انتقال فشار بالاتر، باعث تقویت عملکرد موتور میشود. بنابراین استفاده از تراتل ولو در این حالت سودمند نمی باشد. این ماشین در کشورهای دیگر هم به اسم ۲۰۶ پلاس در حال تولید شدن است و بعضی کشورها هم باز به اسم ۲۰۷، بستگی به تحقیقات بازار آن کمپانی دارد که در یک کشور این خودرو را ارائه میدهد و اینکه مردم چه چیزی را میپسندند و چه چیزی را دوست دارند. علاوه بر این به دلیل اینکه یکدست و یکپارچه است و این مانیتور و تجهیزات از کمپانی روی آن نصب شده است، یک سری ارورهای ماشین را هم روی این مانیتور میبینیم، که مثلا اگر لامپی سوخته باشد، یا اینکه میزان شارژ باتری ضعیف باشد، این اطلاعات را روی مانیتور میتوانیم ببینیم، و اطلاعات مربوط به کانکت شدن تلفنهای همراه با بلوتوث روی آن نصب شده است.

اما چه اتفاقی افتاد که اصلا این ماشین تولید شد، سالهای متوالی ۲۰۶ جزو ماشینهای پرفروش اروپا بود، بخاطر ابعاد و هزینه آن و کیفیتی که با آن تولید میشد. اما از بحث موتوری و پیشرانه که بیرون بیاییم، i۲۰۷ از لحاظ ظاهری یعنی بیرون ماشین کاملا نسبت به مدل قدیمی خودش را نشان میدهد و تفاوتهایی را که در چشم باشد دارد. در رابطه با تجهیزات آن هم اگر بخواهیم یک جدول بگوییم چیزی که در ۲۰۷ سابق نبوده و در این مدل جدید هست همان چیزهایی است که در رابطه با تجهیزات داخلی به آن اشاره کردیم، یعنی یک سیستم مالتی مدیای تصویری، مانیتور ۷ اینچ تاچ، پخش DVD، فرمان مالتی کنترل، کروز کنترل و سیستم تهویه اتوماتیک که در مدل قبلی هم به چشم میخورد. اولین چیزی که در عکسهای ایران خودرو بعد از اینکه شروع به پیش فروش این ماشین (i207) کرد به چشم میآمد در واقع همان تغییرا ت داخلی خودرو بود. مدتی بعد که به تعمیر گاه رفتم، شمع ها را عوض کرد و نوع “ایکیوم” گذاشتند. پیشرانه های درون سوز، قدرت خود را از طریق اشتعال سوخت به همراه هوا به دست می آورند. تنها تفاوت آن ها این است که سوپرشارژرهای سانتریفیوژی نیروی حرکت خود را به صورت فیزیکی از میل لنگ می گیرند و توربوشارژرها نیروی خود را از طریق فشار گازهای خروجی پیشرانه، دریافت می کنند.