ماشین لباسشویی جدید

ماشین لباسشویی یکی از بسیاری از لوازم خانگی است که امروزه مورد نیاز است لباسشویی گناوه و هر از چند گاهی تقریباً همه باید به این سوال پاسخ دهند که “چه ماشین لباسشویی بندر گناوه بخریم”. با این وجود ، انتخاب زیاد مدل ها ، عملکرد متنوع دستگاه های موجود و طیف گسترده ای از قیمت ها باعث می شود که انتخاب ماشین لباسشویی بندر گناوه 22 جدید کمتر مشهود باشد. در راهنمای ما ، ما نشان می دهیم که هنگام خرید ماشین لباسشویی به چه چیزهایی باید توجه ویژه داشته باشیم ، همچنین چند مدل را پیشنهاد می کنیم که به نظر ما ارزش توصیه دارند.

چه لباسشویی یک ماشین لباسشویی خوب است؟

 

اولین مسئله اساسی مربوط به انتخاب ماشین لباسشویی این نیست که سازنده دستگاه چه دستگاهی را انتخاب کند یا عملکرد ماشین لباسشویی را ارائه دهد. ما باید با محدودیت های خود شروع کنیم ، مکانی که ما در آن قرار داریم. بسته به عمق فضای شما ، می توانید جستجوی خود را در یک گروه خاص از محصولات محدود کنید. اگر در حمام یا آشپزخانه فقط فضایی به عمق کمتر از 40 سانتی متر داشته باشید ، فقط یک ماشین لباسشویی باریک وارد چنین فضایی می شود. اگر عمق فضای موجود بیشتر از 50 سانتی متر باشد ، یک ماشین لباسشویی با اندازه استاندارد مناسب است.

انتخاب ماشین لباسشویی با ظرفیت درام خاص باید بر اساس نیازهای واقعی کاربر باشد. اگر بار لباسشویی هفتگی شما آنقدر زیاد است که شما باید بیش از 4 بار در هفته ماشین لباسشویی استاندارد 5 کیلویی را راه اندازی کنید ، خوب است که به فکر انتخاب مدل جدید با طبل بزرگتر – حداقل 7 کیلوگرم لباس باشید. همچنین ماشین لباسشویی هایی با ظرفیت بیش از 10 کیلوگرم در بازار وجود دارد اما این دستگاه ها برای خانواده های پرجمعیت است. اگر مجرد هستید یا دو نفره زندگی می کنید ، خرید چنین ماشین لباسشویی منطقی نیست.

 

پارامتر دیگری که هنگام خرید ماشین لباسشویی جدید باید به آن توجه کرد ، سرعت چرخش است. هرچه بزرگتر باشد ، زمان خشک شدن لباس شسته شده نیز کوتاهتر خواهد بود. از طرف دیگر ، سرعت زیاد چرخش ، اولاً باعث افزایش قیمت ماشین لباسشویی می شود و ثانیاً ، آنها پارچه های ظریف تری را ارائه نمی دهند. اگر لباس های ظریف زیادی در کمد لباس خود داشته باشید ، به هر حال از توانایی چرخش سریع استفاده نخواهید کرد – در چنین شرایطی حیف است که هزینه چیزی را بپردازید که به طور کامل استفاده نشود.

 

بنابراین ، هنگام پاسخ به س aboveال بالا ، که بهترین ماشین لباسشویی بود ، پاسخ صادقانه این است: متناسب با نیازهای شما. از آنجا که ابعاد ، ظرفیت درام و سرعت چرخش قبلاً ذکر شده است ، زمان آن فرا رسیده است که با توجه به هزینه خود دستگاه ، به سایر عملکردهای ماشین لباسشویی مدرن بپردازیم.

چه ماشین لباسشویی – ارزان تر یا گران تر؟

ماشین لباسشویی Indesit IWSC 51252 C ECO PL

ماشین لباسشویی Indesit IWSC 51252 C ECO PL – یکی از ارزان ترین مدل های موجود در بازار لهستان. همچنین شستشو می دهد.

 

به طور کلی ، هر ماشین لباسشویی اتوماتیک که می توانیم در فروشگاه های لهستان پیدا کنیم ، وظیفه اصلی خود را انجام می دهد: لباسشویی. صرف نظر از قیمت با این حال ، ارزش دانستن پاسخ این سال است که چرا یک ماشین لباسشویی 750 PLN قیمت دارد (برای این مورد آنچه در تصویر بالا خریداری می کنیم) ، و برای دیگران شما باید حتی 110000 PLN بپردازید (به عنوان مثال Miele WWV980 مدل WPS Passion). چه چیزی باعث چنین لباسشویی گناوه تفاوت بزرگی می شود؟ ما جنبه های مربوط به ارزش مارک را حذف خواهیم کرد (که ممکن است بر قیمت محصول نیز تأثیر بگذارد) ، ما فقط به موضوعات مربوط به عملکرد دستگاه ها خواهیم پرداخت.

 

    ظرفیت ماشین لباسشویی اولین عاملی است که قیمت آن را تحت تأثیر قرار می دهد. این به سادگی به دلیل مقدار مواد استفاده شده در ساخت دستگاه است. منطقی است که درام ماشین لباسشویی 5 کیلویی کوچکتر از درام ماشین لباسشویی 9 کیلویی باشد. مصرف بیشتر مواد و همچنین راه حل مسئله مقاومت بیشتر مکانیسم های داخلی در برابر بار بیشتر درام (به عنوان مثال در هنگام چرخش) ، به گران تر بودن ماشین لباسشویی تبدیل می شود. در حالی که ارزانترین ماشین لباسشویی اتوماتیک با ظرفیت 5 کیلوگرم حدود 750 PLN هزینه دارد ، اما برای یک مدل با 9 کیلوگرم بار ، ما از 1350 PLN به بالا پرداخت خواهیم کرد.

    کلاس سرعت و کارایی چرخش. ارزان ترین های موجود در بازار ماشین های لباسشویی با دور چرخش 1000-1200 دور در دقیقه هستند. برای مدلهایی که سریعتر می چرخند باید هزینه اضافی پرداخت کنید. در حال حاضر بزرگترین گروه ماشین های لباسشویی با قابلیت چرخش لباس در دور 1400 هستند ، اما مدل هایی نیز با سرعت 1600 دور در دقیقه وجود دارند. – با این تفاوت که در این حالت اغلب با ظرفیت طبل بزرگتری همراه است. ما می توانیم سریعترین ماشین لباسشویی های چرخشی را با مقداری کمی کمتر از 2000 PLN خریداری کنیم. اجازه دهید ما همچنین به اصطلاح توجه کنیم کلاس کارایی چرخش (روی برچسب انرژی هر ماشین لباسشویی است) با حروف A (بهترین بازده چرخش) به G از نظر تئوری مشخص شده است ، اما چنین ماشین لباسشویی های دیگر در فروشگاه ها موجود نیست.

    کلاس انرژی ، یعنی صرفه جویی در انرژی و آب. ماشین لباسشویی هایی که بهره وری انرژی بالاتری دارند ، یعنی استفاده از آب کم برای همان مقدار لباس شسته شده ، گران ترند به این دلیل ساده که ساخت آنها از راه حل های مدرن استفاده می کند ، توسعه آن هزینه زیادی دارد. من همه افرادی را که ماشین لباسشویی را انتخاب می کنند تشویق می کنم تا برچسب های انرژی را آزمایش کنند. این برچسب شامل موارد دیگر است اندازه گیری استاندارد برآورد مصرف برق و آب در طول عملیات سالانه. اندازه گیری ، که نتایج آن بر روی برچسب های انرژی نشان داده شده است ، توسط مقررات دقیق اتحادیه اروپا اعمال می شود ، و نتیجه مستقل از تولید کننده ماشین لباسشویی است. بنابراین برچسب اطلاعات بی طرفانه ای است و در این زمینه از بلند پروازانه ترین پیام های بازاریابی تولیدکنندگان با بندر گناوه ارزش تر است.

    درایو ماشین لباسشویی ، یعنی موتوری که درام را به حرکت در می آورد. ماشین لباسشویی های مجهز به موتورهای مدرن اینورتر گرانتر از ماشین لباسشویی هایی هستند که توسط موتورهای كلاسیك (منسوخ شده) سوئیچ (موتور برقی با برس) اداره می شوند. موتورهای اینورتر بی صدا ، با دوام تر و انرژی کمتری مصرف می کنند. تنها “مزیت” موتورهای برس دار ارزان بودن آنهاست – به نظر ما تصمیم به خرید ماشین لباسشویی های مجهز به آنها کافی نیست.

  بندر گناوه برنامه های بخار. هر ماشین لباسشویی دارای برنامه های شستشو است ، اما فقط برخی از آنها دارای برنامه های بخار هستند ، به عنوان مثال عملکردهایی باعث می شوند که مثلاً لباس ها را با بخار در طبل ماشین لباسشویی ضد عفونی کنید یا چین و چروک ها را کاهش دهید (من توصیه می کنم ، به عنوان مثال هنگام شستن ملحفه) . متأسفانه ، عملکرد اضافی هزینه زیادی دارد – به دلایل واضح ، ماشین لباسشویی با برنامه های بخار گران تر از ماشین های بدون آن هستند.

“چیزهای” فنی. برخی از ماشین های لباسشویی توسط سازندگان به یک رابط ارتباطی بی سیم (WiFi ، NFC) ، قابلیت اتصال با تلفن هوشمند و نرم افزار تلفن همراه سازنده یا حتی سایر دستگاه های هوشمند خانگی نصب شده در خانه مجهز شده اند. البته ، شما باید هزینه اضافی برای این توابع اضافی پرداخت کنید. من عقیده دارم که ماشین لباسشویی در درجه اول قرار است خوب شسته شود. ممکن است کنجکاوی های تکنولوژیکی که به شما امکان می دهد ماشین لباسشویی را به اینترنت وصل کنید بسیار زیبا به نظر برسد ، اما تا زمانی که کسی لباسشویی را برای ما در طبل نگذارد ، روند شستشو بدون تعمیر و نگهداری نخواهد بود.

 

چه ماشین لباسشویی؟ در کل ، این بستگی دارد …

با توجه به اطلاعات ارائه شده قبلی ، ماشین لباسشویی باید از نظر نیاز ما انتخاب شود و این موارد در مورد مجردی که به ندرت شسته می شود یا در خانواده ای که به شدت از بندر گناوه ماشین لباسشویی استفاده می کنند ، متفاوت خواهد بود. انتخاب ماشین لباسشویی یا حداقل محدود کردن آن در گروه خاصی از دستگاه ها باید توسط: اندازه اتاق ماشین لباسشویی و مقدار فضای اختصاص داده شده برای آن ، دفعات شستشو و مقدار تعیین شود. از لباسهایی که می شویم و همچنین ، به عنوان مثال ، چقدر فضای خشک کردن لباس داریم (زیرا اگر مقدار زیادی از آن را داشته باشیم ، شاید ارزش یک ماشین لباسشویی با سرعت چرخش بسیار بالا را نداشته باشد).

 

انتخاب ماشین لباسشویی نیز ممکن است توسط عواملی تعیین شود که ظاهراً هیچ ارتباطی با شستشو ندارند. به عنوان مثال ، اگر وضعیت مسکن به گونه ای دارید که ماشین لباسشویی را می توان در آشپزخانه متصل به اتاق نشیمن کنار اتاق خواب کودک کوچک قرار داد ، مطمئناً بسیاری از شما به دنبال یک ماشین لباسشویی خاموش هستید (دوباره ، من به موتور اینورتر توجه می کنم). مثال دیگر: مشکل آلرژی. در این حالت ، برنامه های بخار که به شما امکان می دهد لباس ها یا ملافه ها را بدون استفاده از مواد لباسشویی گناوه شوینده ضد عفونی کنید – فقط با بخار ، که سالم ترین روش در زمینه آلرژی است ، مفید است.

کدام ماشین لباسشویی را انتخاب کنید؟ مدلهای پیشنهادی

 

بندر گناوه حتی ارزان ترین ماشین لباسشویی نیز لباس های شما را شستشو می دهد ، اما در زیر ما مدل هایی را انتخاب کرده ایم که از لحاظ کاربردی و کاربردی بودن برجسته هستند. مدل های فردی از نظر ظرفیت و ابعاد متفاوت هستند ، بنابراین هر کس چیزی را برای خود پیدا می کند.

 

    شارپ ES-HFB712AW3-PL – یک ماشین لباسشویی در جلو است که با ابعاد استاندارد (عمق 52.7 سانتی متر ، عرض 60 سانتی متر ، ارتفاع 84.5 سانتی متر) و بسیار مقرون به صرفه ، توصیه شده توسط ما است. این مدل به موتور اینورتر ساکت و بادوام (10 سال گارانتی) مجهز شده است. دارای توزین اتوماتیک است که به معنی تشخیص میزان بارگیری درام و انتخاب بهینه انرژی و آب برای بارگیری است. ماشین لباسشویی به شما امکان می دهد برنامه فعلی را متوقف کنید ، 15 برنامه مختلف را برای انتخاب ارائه می دهد ، از جمله برنامه AllergySmart که به مقابله با باکتری ها و مواد آلرژی زا در لباس یا ملافه کمک می کند. یک برنامه تازه سازی سریع 15 دقیقه ای نیز در دسترس است. چیزی گم شده است؟ برنامه های بخار ، اما این محدوده قیمت نیست. نسبت قیمت / عملکرد باعث می شود ماشین لباسشویی شارپ گزینه بسیار خوبی باشد. ظرفیت درام 7 کیلوگرم بار است و حداکثر سرعت چرخش 1200 دور در دقیقه است. کلاس انرژی +++.

 

فروشگاه های معتبر برای خرید مطمئن

بررسی کنید

شارپ ES-HFB712AW3-PL

از PLN 1199

 

    Electrolux EW6SME326X – این یک ماشین لباسشویی از نوع باریک (عمق 38 سانتی متر) است که از جلو بارگیری می شود. با وجود ابعاد کوچکتر از ماشین لباسشویی استاندارد ، طبل آن 6 کیلوگرم بار را تحمل می کند. این مدل مجهز به موتور اینورتر مدرن ، بادوام و بی صدا (10 سال گارانتی) است. در میان مجموعه گسترده ای از برنامه ها که می توانیم پیدا کنیم ، برنامه های بخار (برای مبتلایان به آلرژی مفید است ، اما همچنین از بین بردن چین و چروک هایی است که باعث اتو کردن بعدی می شود) یا برنامه شستشوی سریع (14 دقیقه) برای شادابی لباس ها والدین جوان مطمئناً از برنامه ویژه شستن لباس کودکان قدردانی خواهند کرد. اتوماسیون وزن و برنامه SensiCare بسته به میزان لباس قرار داده شده در طبل ، مقدار بهینه آب ، انرژی و زمان شستشو را برای هر وضعیت انتخاب می کنند. حداکثر سرعت چرخش 1200 دور در دقیقه است. کلاس انرژی +++.

 

فروشگاه های معتبر برای خرید مطمئن

بررسی کنید

الکترولوکس EW6SME326X

از 1،599 PLN

 

 AEG LTX7C562P – ما تصمیم گرفتیم یک مدل از ماشین لباسشویی با بار بالا را پیشنهاد دهیم ،لباسشویی گناوه دلیل اصلی آن این است که ارگونومیک ترین راه حل در بسیاری از حمام ها است. در حالی که لازم نیست ماشین لباسشویی بارگذاری بالا کوچکتر از ماشین لباسشویی باریک بارگیر جلو باشد ، تفاوت در روش باز شدن درام است – حتی ماشین های لباسشویی باریک برای باز کردن درب به فضای خالی احتیاج دارند. با بازگشت به مدل پیشنهادی ، ماشین لباسشویی AEG ، با وجود ابعاد کوچک ، 6 کیلوگرم ظرفیت دارد و از نظر عملکردی نیز چیزی کم ندارد: این مجموعه از برنامه های غنی ، از جمله سریع (20 دقیقه ای) برخوردار است. ) ، ضد آلرژی و برنامه های مختلف بخار. ماشین لباسشویی توسط یک موتور اینورتر ساکت و بدون برس کار می کند. این یکی از کم مصرف ترین و پر مصرف ترین ماشین لباسشویی های موجود در بازار است. البته سنسورهایی برای وزن خودکار بار ، بهینه سازی انتخاب انرژی ، آب و زمان شستشو نیز وجود داشت و چرخش سریع (تا 1500 دور در دقیقه) به معنی خشک شدن خشکشویی است.