لیفت شقیقه چیست ؟

روشهای بدون جراحی عمدتا نیازی به دوره نقاهت نداشته و شما بلافاصله پس از لیفت میتوانید فعالیتهای روزانه خود را از سر بگیرید. پس توصیه ما به شما استفاده از دکتر خوب برای لیفت شقیقه است. پس این تکرار جلسات شما را ناراحت نخواهد کرد. امکان درد، تورم، سوزش و امکان قرمزی خفیف وجود دارد که پس از چند روز از بین میروند. اگر بیمار بی هوش شود، احتمال سردرد، سرگیجه و حالت تهوع بعد از به هوش آمدن وجود دارد. حد بالایی نیز برای سن افراد وجود ندارد. البته که خیر در اینجا توضیحاتی راجع به اینکه لیفت شقیقه برای چه کسانی مناسب است میدهیم : لیفت شقیقه در هر سنی نمیتواند انجام شود زیرا پزشکان عقیده دارند تا قبل از 23 سالگی هنوز چهره فرد شکل نگرفته و این عمل در سن پایین صحیح نیست برخی پزشکان معتقدند این عمل برای سنین 23 سال به بالا مناسب است.

با توجه به اینکه در این جراحی زیبایی، پیشانی و شقیقه کشیده می شوند، لایه های زیرین پوستی فرصت مناسبی برای تجدید کلاژن سازی دارند. در این عمل، پزشک با احتیاط و دقت فراوان، لایه های زیر پوست پیشانی و شقیقه فرد را لیفت میکند تا این خطوط از بین بروند و ظاهری جذاب ایجاد شود.

پزشک متخصص زیبایی از یک لایه سیلیکونی اطراف چشم استفاده میکند. البته برخی مراجعهکنندگان نیز جوان هستند ولی از ظاهر افتاده چشم و ابروی خود راضی نبوده و دوست دارند این جراحی نه برای جوانسازی بلکه برای زیبایی انجام دهند. در نتیجه لیفت با نخ برای افرادی که فرزند کوچک دارند یا شاغل در خارج از منزل هستند، روشی ایدهآل است.

به همین دلیل افراد زیادی به دلیل مشکلات جراحی مثل بستری شدن در بیمارستان و طولانی بودن دوره نقاهت از انجام لیفت منصرف میشدند. حداقل ۲ هفته قبل از عمل لیفت شقیقه استفاده از داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین و ویتامین ای را کنار بگذارید و از پزشک خود تقاضای داروهای جایگزین داشته باشید. 4. تاثیر قابل مشاهده و عالی لیفت شقیقه و پیشانی معمولا چند هفته پس از عمل دیده میشود.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از لیفت شقیقه جراحی ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.