لیست قیمت دوچرخه ثابت خانگی

این دوچرخه ها دارای مانیتوری هستند که میزان کالری مصرفی و ضربان قلب را به شما نمایش می دهد. نمایشگر های مختلف از نمایش سرعت، ضربان قلب، كالری مصرفی و مسافت تا قابلیت برنامه ریزی. برای اینکار میتوانید از فروشنده یا مربی سالن ورزشی بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که ارتفاع زین دوچرخه صحیح است و بیش از حد دور یا نزدیک نسبت به دسته فرمان دوچرخه ننشستهاید. در صورتی که گزینهی انتخابی شما دارای زین راحتی نباشد، بیش از آن که فشار تمرینات هوازی شما را خسته کند، نامناسب بودن نشیمنگاه مانع از تداوم تمرین خواهد شد. بسته به شدت تمرین و وزن بدن می توانید با یک تمرین ثابت دوچرخه سواری بیش از 600 کالری در ساعت بسوزانید. به طور کلی دوچرخه های ثابت دارای حداقل میزان ایجاد آسیب در میان انواع دستگاه های تخصصی ورزش های هوازی هستند؛ اما باز هم در این میان می توانید با خرید دوچرخه های ثابت دارای ویژگی Low Impact حداکثر محافظت را از زانوهای خود داشته باشید. قابلیت اتصال به دستگاه های جانبی، از دیگر ویژگی های موثر دوچرخه های ثابت است. چرا که همهی ما از کودکی دوچرخه سواری را دوست داشته ایم اما با بزرگ شدنمان استفاده از دوچرخه را به دلیل مشکلات مختلفی فراموش کردهایم.

تمامی مدل ها و قیمت دوچرخه ثابت های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید. دانستن این موضوع که روزانه چقدر از دوچرخه ثابت استفاده می کنید؟ چقدر میخواهید برای خرید دوچرخه پول خرج کنید؟ “برنامه های خودکار یا از پیش تعیین شده” اغلب شما فقط می خواهید سرعت خود تغییر دهید (پدال زدن با شدت بالا یا پایین)، اما در موارد دیگر ممکن است بخواهید برخی از ویژگی های دیگر همانند افزایش شیب نیز استفاده کنید. در این بخش از راهنمای خرید دوچرخه ثابت قصد داریم تا چند ویژگی مهم را به شما معرفی کنیم که هر کدام از آنها می توانند به راحتی کاربرد و موثر بودن تمرینات شما کمک کند. سه ویژگی مورد اشاره، حداقلترین قابلیتهایی هستند که اگر میخواهید یک تمرین باکیفیت با دوچرخه ثابت را تجربه کنید باید مورد توجه شما باشد. یکی دیگر از مهمترین نکاتی که خریدار باید در زمان خرید دوچرخه به آن توجه کند، اعتبار و قدمت شرکتی است که قصد دارد از آن لوازم ورزشی خریداری کند، زیرا هرچقدر قدمت شرکت بالاتر باشد، خدمات و سرویس آن هم بالاتر خواهد بود.

این دوچرخه از نوع مگنتی است درنتیجه سروصدای کم و استهلاک پایینی دارد. دقیقه ها ۱۵-۲۰: هنوز در مقاومت بالا باشید، کم کردن سرع در پدال زدن به مقدار بیشتری. اولین و مهم ترین نکته بالا بردن ارزش خرید این محصول است . در صورتی که قرار است از دوچرخه ثابت خود استفادهی منظمی داشته باشید، باید به سراغ گزینه هایی بروید که دارای مقاومت بالا و البته خدمات پس از فروش و گارانتی باشند. برای انتخاب هر وسیلهی ورزشی، باید پیش از هر چیز حتی بودجهتان، اهداف ورزشی خود را تعیین کنید. برای اینکه از ورزش بیشتر لذت ببرید و کمتر آسیب ببینید، بهتر است به چند نکته توجه کنید. بیشتر بخوانید: ما در پست بهترین مارک کفش برای دویدن جدیدترین و ایده ال ترین برند های کفش مخصوص دویدن را برای شما آماده کرده ایم که میتوانید آنها را مورد بررسی قرار دهید. صندلی این دوچرخه ثابت به نسب دوچرخه ثابت ایستاده بزرگتر است و همچنین پدال در قسمت جلوتر از صندلی قرار گرفته است که ماهیت این سیستم تنها برای راحتی بیشتر وجلوگیری از آسسب دیدگی در هنگام رکاب زدن است. دوچرخه ثابت نشسته معمولا قابلیت های بسیار زیادی مانند صفحه نمایش برای ارائه اطلاعات کاربردی مانند میزان کالری مصرف شده ، زمان رکاب زدن ، مسافت رکاب زده و ضربان قلب ( در صورت داشتن سنسور اندازه گیری ضربان ) و امکان ایجاد سختی مدیریت شده در هنگام رکاب زدن را دارد .

صفحه نمایش دوچرخه های ثابت می توانند بخش جذاب یک تمرین طولانی و طاقت فرسا خرید دوچرخه ثابت مبله دست دوم باشند. یک پدال روان با قابلیت تنظیم برای قد شما می تواند فشار تمرین را به درستی توزیع کرده و به شدت از خستگی و احتمال آسیب زانوها و مفاصل جلوگیری کند. دوچرخه ثابت به همان اندازه کالری نمی سوزاند، اما باعث تقویت عضلات بیشتری می شود و خطر آسیب دیدگی کمتری دارد. با ملایمت روی زین بنشینید: از عضلات شکمیتان را به حمایت کردن از پشت و کمرتان استفاه کنید. دوچرخهی ثابت ایستاده: این نوع دوچرخهی ثابت با زین قابل تنظیم باعث تقویت عضلات و کاهش وزن میشود، کاربر میتواند به صورت نشسته یا ایستاده روی آن قرار بگیرد و با رکاب زدن کالری بیشتری نسبت به دوچرخهی نشسته بسوزاند. زمانی که رکاب می زنید، بالاتنه بدنتان را شل کنید علاوه بر آن آزادی شانهها و عدم فشار به مفاصل هم حائز اهمیت است.