لیست عطاری های تهران به همراه آدرس و شماره تلفن

این محیط می تواند یک مغازه کوچک یا یک فروشگاه بزرگ عطاری باشد. نخستین گام عملی برای تاسیس یک عطاری، اخذ مجوز از اتحادیه عطاریهاست که با یک درخواست از سوی فرد شروع میشود، سپس در راستای همین درخواست باید سری هم به وزارت بهداشت بزنید تا آنها از محل موردنظر شما بازدید و برای شما کارت بهداشت صادر کنند. دشواری آن به دلیل ارتباط مستقیم با سلامت و جان مردم است و پایین بودن ریسک آن برای سرمایهگذار از آن جهت قابل توجه است که اغلب اجناس عطاری خشک هستند و فاسد نمیشوند، در واقع گیاهان دارویی اغلب تا چندین سال فاسد نمیشوند که همین مسئله از مزیتهای این شغل است همچنین درخصوص ادویهها و محصولات شرکتی هم، شرکت تولیدکننده محصولات تاریخ مصرف گذشته را پس میگیرد و با مرجوع کردن آنها چندان آسیبی به کسبوکارتان وارد نمیشود.

کار عطاری ممکن است در ابتدا تصوری از شغلی قدیمی و گرد و خاک گرفته را برای شما تداعی کند، ولی امروزه بسیاری از خانوادهها به سبب مشکلات و عوارض مواد غذایی صنعتی و کارخانهای، به سبک غذایی سالم و سنتی گرایش پیدا کرده اند و به همین علت عطاریهای آنلاین مدرن در حال گسترش هستند.

برای استفاده از این بخش هم می توانید وارد بخش آموزش عطاری شوید و ویدئو آن را مشاهده کنید. در این فروشگاه آنلاین، میتوانید انواع داروهای تقویتی و گیاهی، روغنهای درمانی، محلولها و پودرهای شفابخش و مجموعه کاملی از مواد خوراکی و استعمالی را تهیه کنید. اما نکتهای که باید در این زمینه به آن توجه کنید، این است که در انتخاب فروشگاه آنلاین عطاری باید دقیق عمل کنید و هر فروشگاهی را برای خرید انتخاب نکنید. در برخی مواقع پیش میآید که شما نیاز فوری به یک محصول یا گیاه دارویی خاصی دارید و در آن ساعت نمیتوانید به عطاری مراجعه کنید.

اگه امروز به فکر راه اندازی یک کسب و کار پایدار و پولساز هستید باید متفاوت ببینید و متفاوت عمل کنید. بهترین و اصیلترین محصولات گیاهی طبیعی را میتوانید در عطاری اینترنتی محلول تهیه کنید. میتوانید در زمینه موردنظر خود بهصورت آنلاین مشاوره بگیرید و نیاز خود را به بهترین نحو رفع کنید. ممکن است شما در ترافیک بمانید و به دلیل اینکه هیچ عطاری در اطراف محل زندگی شما نباشد، مجبور شوید ساعتها رانندگی کنید تا عطاری مناسبی پیدا کنید. در عطاریهای آنلاین انواع مختلفی از محصولات از جمله گیاهان دارویی، مکملهای طبیعی، دم نوشها و ادویهها، روغنها و شربتها و همچنین عطاری وزیر نظام عرقیات عطاری فارابی یزد ارائه میشوند.