طریقه مصرف سیر سیاه – کالدینو

از شکار شیر و پلنگ و پهلوانیهاشان گفتگو میکردند. و نگهبانان درها را گرفته بودند و نگهبانی میکردند. کسی از دربانان و نگهبانان او را ندیده بود. از ریش سفیدم خوشت نیامد، ها؟ از چشم کورمکوری ام نیز خوشت نیامد، ها؟ چشمان کورمکوری اش تا قلب راه پیدا میکرد. مصرف مدت طولانی این معجون به تقویت سیستم ایمنی بدن و سلامت قلب شما کمک می­کند. این محصول کاملا ضد چاقی است و شما با مصرف آن می توانید به طور کامل روند چاقی و اضافه وزن خود را کنترل کنید. البته باید بدانید تهیه کردن این گونه سیر اصلاً آسان نیست و گاهی شما مجبور میشوید آنها را تا ۴۰ روز در معرض حرارت و رطوبت قرار دهید. دومرول دیوانه سر تا این را شنید از جا جست و فریاد زد: آهای، عزراییل سرخ بال تویی؟ وقتی سخن دومرول تمام شد، عزراییل قاه قاه خندید و گفت: آهای، دیوانهٔ بدسیرت! با این حال بیشتر متخصصان معتقدند که خاصیت اصلی سیر مدیون همان بوی بد آن است و این گونه مکملهای بدون بو تمام خواص سیر را دارا نمیباشند.

سیر سیاه یکی از انواع مختلف از سیر است که تمام خواص درمانی و دارویی آن را دارا می باشد اما هیچ گونه بوی تندی ندارد. اما پرسش این است که چگونه از سیر سفید، محصول دیگری به نام سیر سیاه به عمل میآید؟ آهای، پیر ریش سفید، بگو ببینم کیستی که لرزه بر تنم انداختی و پیالهٔ زرینم را بر زمین افکندی؟ آهای، پیر کورمکوری، بگو اینجا چه کار داری؟ اسمت را بگو ببینم کیستی. همچنین باید توجه داشته باشید که این محصول را که از داروخانه و یا سایت ها خریداری می کنید، منقضی نشده باشد و تاریخ مصرف داشته باشد چرا که استفاده از سیر سیاه مانده توصیه نمیشود و ممکن است بیمار را دچار مشکل نماید. باخستگی مبارزه می کند سیر سیاه برای ورزشکاران وآنهایی که می خواهندمقاومت بدنشان رابالا ببرند توصیه می شود و همچنین با خستگی های مزمن ناشی از کار زیاد یاکمبود خواب مبارزه میکند. خداوند از سخن دومرول خوشش نیامد. دومرول دیوانه سر شاهین شکاری اش را بر بازو گرفته بود و دنبال عزراییل اسب میتاخت. سر سیاه موی دومرول خم شد و خمیده ماند. دومرول گفت: باز هم میگویم که اگر عزراییل به چنگم بیفتد بالهایش را خواهم کند و مغزش را داغون خواهم کرد.

خداوندا، ترا سوگند میدهم عزراییل را پیش من بفرست و چشم مرا بر او بینا کن تا با او دست و پنجه نرم کنم و مردانگی ام را نشان بدهم و جان جوان دلاور را از او باز گیرم و تا عزراییل باشد دیگر ناجوانمردانه آدم نکشد و جان دلاوران را نگیرد. من دیگر حوصلهٔ صبر کردن سیر سیاه قم ندارم. جان میدهی یا با من سر جنگ و جدال داری؟ دومرول دیوانه سر غضبناک فریاد برآورد: عزراییل کیست؟ دومرول دیوانه سر شمشیرش را کشید و فریاد زد: آهای، کی او را کشت؟ دومرول فریاد زد: بدفطرت، ترا در آسمان میجستم در زمین به چنگم افتادی. چنان هول شد که در گشاده را ول کرد و مثل موشها به سوراخ تپید. دومرول دست بر دست زد و قاه قاه خندید و به پهلوانانش گفت: دیدید که عزراییل از ضرب شمشیرم ترسید و فرار کرد! دومرول گفت: پس بالهایت کو، بدبخت! عزراییل گفت: راست گفتی. من عزراییل مزراییل نمیشناسم.

عزراییل گفت: حالا خودت میفهمی من کی هستم. کی جرئت کرد در کنار پل من آدم بکشد؟ در تابستان سخت بشود هوای شرجی شمال را تحمل کرد. توجه کنید که قبل از خواب این ماده را مصرف نکنید. فروشگاه های اینترنتی محصولات دکتر بیز دارای ضمانت اصل بودن کالا هستند و از این بابت خیالتان راحت باشد.شرکت دکتر بیز محصولات خود را صرفا در اختیار نمایندگی ها و فروشگاه های اینترنتی معتبر قرار می دهد. ورزشکاران برای افزایش انرژی می توانند سیر سیاه را به اسموتی یا وعده های غذایی خود بیفزایند. برای مصرف سیر خام میتوانید روشهای زیر را امتحان کنید. سیر سیاه طعمی ملایم تر و شیرین تری در مقایسه با سیر خام دارد. بهترین نوع سیر سیاه دکتر بیز نوع پوست کنده آن می باشد که دلیل خواص بی شمار آن ،کلیه کسانی که نمی توانند سیر خام و دیگر انواع سیر ها را استفاده کنند خوردن این نوع سیر به آنها توصیه میشود. به این منظور توصیه میشود روزانه بین ۱ تا ۳ عدد سیر مصرف شود. وگرنه بلند میشوم و چنان درد و بلا بر سرت میبارم که تا دنیا باشد در داستانها بگویند.