طرز تهیه پنکیک

برای مهمترین وعده غذایی خود وقت پیدا کنید! من بهانه ای ندارم چون وقت ندارم ، باید زود کار کنم ، به خواب بروم و … نه تنها شما را خسته می کند ، بلکه انرژی شما را نیز می گیرد و فرصت کار و گذراندن روز را ندارید. طرز تهیه پنکیک (https://blog.okala.com/how-to-make-pancake/) را اینجا به شما آموزش میدهیم.

اگر زود از خانه خارج شوید ، می توانید در محل کار صبحانه بخورید ، اگر در خانه باشید ، قطعاً وقت بیشتری برای این کار دارید. یکی از این میان وعده های خوشمزه که می تواند تا اواسط روز به شما انرژی دهد ، پنکیک است. وعده غذایی راحتی که می توانید با کرم ها و میوه های مختلف بخورید و با تغییر صبحانه انرژی مضاعفی را ذخیره کنید. درست است که پنکیک به عنوان یک صبحانه مجلل شناخته می شود و در کافه ها معمولاً قیمت بالایی در فهرست غذا ها دارند ، اما نحوه تهیه و قیمت مواد اولیه این تصور غلط را برای شما از بین می برد.

عناصر:

آرد: یک پیمانه

شیر: یک پیمانه

کره: 30 گرم

شکر: یک قاشق غذاخوری

تخم مرغ: یکی

بیکینگ پودر: یک قاشق مرباخوری

نمک: در مقادیر بسیار کم

روش تهیه و پخت:

1. آرد ، نمک ، شکر و بکینگ پودر را در یک کاسه مخلوط کنید.

۲. در یک کاسه جداگانه تخم مرغ ها را بزنید و هم بزنید تا زرده و سفیده یکدست شوند. سپس شیر ذوب شده و کره را اضافه کنید.

3. سپس تخم مرغ ، شیر و کره را به آرد اضافه کرده و هم بزنید.

4. ظرف را روی شعله قرار دهید و وقتی داغ است ، کف ظرف را مسواک بزنید.

5. با استفاده از ملاقه ، به اندازه لازم مخمر ته قابلمه بریزید تا دایره شود. این کار را بسته به اندازه تابه تکرار کنید. مراقب باشید عناصر هر دایره را با هم مخلوط نکنید و فاصله را در نظر بگیرید.

6. دو تا سه دقیقه صبر کنید و وقتی حباب روی پنکیک دیدید آن را برگردانید. مراقب باشید که پنکیک ها زیاد سرخ نشوند ، زیرا نرمی خود را از دست می دهند و خشک می شوند.

7. پنکیک شما آماده است و می توانید آن را با خامه سفید یا خامه شکلات و هر میوه ای تزئین کنید.