طراحی لبخند دیجیتال چیست؟

ترسیم خطوط و اشکال مرجع بر روی عکس های دیجیتال را می توان به راحتی با استفاده از این نرم افزار انجام داد. ترسیم خطوط و اشکال مرجع بر روی عکس های دیجیتالی خارج و داخل آن، در یک دنباله از پیش تعیین شده می تواند تجسم تشخیصی گسترده ای را ایجاد کرده و کمکی باشد تا گروه پزشکی عواملی همچون نامتقارن بودن، ناهمگنی ها، و نقض های اصول زیبایی را ارزیابی و تصحیح کنند. در رابطه با زیبایی شناسی، چهار مسئله اصلی وجود دارد که باید کنترل شوند تا قابل پیش بینی بودن را بهبود بخشند و انتظارات بیمار را برآورده کنند: مرجع افقی، خط میانی صورت، طراحی لبخند (شکل دندان و آرایش) ، و رنگ.

برای شروع، باید تصمیم بگیرید می خواهید لبخند شما چگونه باشد. به عبارت دیگر این روش، یک فرآیند درمانی کاملا دقیق است که با کمک و نظر خود شما، زیباترین و درخشان ترین لبخند را به شما هدیه طراحی لبخند دیجیتالی می دهد. امروزه با اهمیت فراوانی که انسانها به زیبایی می دهند و پیشرفت روز افزون علم و تکنولوژی در زمینه های مختلف از جمله دندانپزشکی سبب شده تا علم جدیدی به علوم دندانپزشکی اضافه شود به طوری که بحث طراحی لبخند دیجیتال چند سالی است به طور گسترده در حال پیگیری و پیشرفت می باشد.

امروزه میتوان عکس اشعه ایکس را به صورت دیجیتالی گرفت. امروزه داشتن دهان بدون مشکلات بیولوژیکی تنها ملاک رضایت بیماران عزیز نیست و آنها می خواهند با هماهنگی طبیعی و هماهنگ با ویژگی های صورت ، لبخند زیبایی را بکشند که همه اینها در طرح لبخند دیجیتال (DSD) تعبیه شده است. هر عضو تیم می تواند بسادگی اطلاعات را به طور مستقیم بر روی اسلایدها بصورت متن و یا با استفاده از صدا اضافه کند. زمانی بود که طراحی با خودکار روی کپی چاپی عکسها برای تجسم نتیجه درمان انجام میشد، اما نمیتوان آن را با مدل مطالعه طراحی لبخند دیجیتالی مرتبط کرد.

اما به طور دقیقتر هر یک از این ایرادات توضیح داده شده است تا اگر شما نیز به طور کلی از لبخند خود رضایت ندارید و دارای یکی از این مشکلات هستید بهتر با آن آشنا شوید. طراحی دیجیتالی لبخند، درمانی است که به شما امکان می دهد لبخند جدید خود را با کمک دندانپزشک، دوباره بسازید.