“سنگ بنای دموکراسی آمریکا”

تراویس آندرسن در بوستون گلوب گزارش می دهد: “مهمانان در روز چهارشنبه در 400 سالگی امضای پیمان Mayflower به موزه Plimoth Patuxet هجوم آوردند.” “در هیئت مدیره Mayflower بود که زائران در طول پنج و نیم هفته اقامت خود در Provincetown ، قرارداد Mayflower را در 11 نوامبر 1620 امضا کردند.”

آقای آندرسن می افزاید:

از جمله جاذبه های موجود در این موزه می گلر II است ، تصوری دوباره از کشتی که زائران را به پلیموث منتقل می کرد.

در ماه جولای ، Mayflower II پس از بیش از سه سال ترمیم مجدد و زحمت کش دوباره به وجود آمد. . . . هزاران تماشاگر تشویق. . . اسکله ها ، دیوارهای دریایی ، خیابان ها و پل های رودخانه بین موزه بندر Mystic – جایی که Mayflower II احیا شده بود – و لبه صدای Long Island Sound ، جایی که کشتی برای دو هفته آزمایش دریایی به سمت لندن جدید چرخیده بود ، صف کشیده بودند.

لارنس رید از بنیاد آموزش اقتصادی در حال تشویق توافق نامه نوشته شده توسط زائران در مورد Mayflower اصلی 400 سال پیش در این هفته است. او می نویسد:

پس از بیش از 65 روز در یک سفر خطرناک و طوفانی ، در دریا ، آنها در 9 نوامبر 1620 زمین (کیپ کد) را مشاهده کردند. آنها در 11 نوامبر لنگر انداختند. در این بین ، سندی تهیه کردند تا آنچه ربکا فریزر مورخ توصیف می کند ، ثابت شود به عنوان “اولین آزمایش در دولت توافقی در تاریخ غرب بین افراد با یکدیگر ، و نه با یک پادشاه.”

دیوید شریفمن در ژورنال در سال 2017 نوشت:

قرارداد میلفلور برای ایجاد خودگردانی ، یک قرارداد اجتماعی گسترده برای ایجاد “ترکیب خود با هم در یک بدنه سیاسی مدنی” عنوان کرد. از این آغاز دموکراتیک ، یک ایده قدرتمند در یک خاک خارجی منجمد ریشه دواند.

بارتون سوایم ژورنال در یک بررسی کتاب در سال 2019 توضیحاتی را ارائه داد: