سازش کریسمس برای تسکین Covid؟

در حالی که کنگره 116 وارد هفته های پایانی خود می شود ، من یک پیشنهاد برای رهبران مجلس و سنا دارم: از سیاست های بی وقفه استراحت کرده و بر نیازهای کشور تمرکز کنید. روز سه شنبه یک قانونگذار دو حزب و دو مجلس یک قانون کمک اضطراری Covid 908 میلیارد دلاری را برای عبور از زمستان سخت به مردم آمریکا پیشنهاد دادند. رهبری باید بلافاصله این لایحه را تصویب کنند.

با تشکر از توسعه سریع واکسن های ایمن و م ،ثر ، که دولت ترامپ مستحق اعتبار قابل توجهی برای آنها است ، دلیل این امیدواری وجود دارد که اقتصاد و جامعه تا تابستان سال آینده به طور عادی به سمت عادی حرکت کنند. در حال حاضر وظیفه این است که به تعداد بیشتری از آمریکایی ها کمک کند تا زندگی و معیشت خود را دست نخورده طی ماه های مداخله کنند.

در هفته های ابتدایی همه گیری ، کنگره برای تصویب قانون مراقبت ، که کمک های حیاتی به آمریکایی های بیکار ، مشاغل کوچک و م stateسسات محلی و ایالتی ارائه می داد ، گرد هم آمد. بدون این قانون ، میلیون ها میلیون نفر بی بضاعت می ماندند و کل دسته از مشاغل از بین می روند.

متأسفانه بسیاری از مفاد مهم این قانون در پایان سال از بین می رود و مذاکرات میان کاخ سفید و رهبران سنا و کاخ متوقف شده است. در همین حال ، بیش از 10 میلیون آمریکایی به زودی با از دست دادن مزایای بیکاری و بیمه درمانی روبرو می شوند. میلیون ها نفر دیگر با تهدید اخراج از خانه هایشان در سال جدید روبرو هستند. حدود 26 میلیون آمریکایی گزارش دادند که در هفته گذشته به اندازه کافی غذا نمی خورند. در شهرهای سراسر کشور ، بانک های مواد غذایی در تلاش برای یافتن منابع و داوطلبان برای پاسخگویی به تقاضا هستند.

بدون کمک بیشتر ، به زودی ده ها هزار مشاغل کوچک مجبور می شوند برای همیشه درهای خود را ببندند. مدارس قادر به بازگشایی نخواهند بود زیرا فاقد تست ، تجهیزات محافظتی و سیستم های تهویه به روز هستند. بیمارستان ها با کمبود تخت ، تجهیزات و کارکنان آموزش دیده روبرو هستند ، حتی اگر میلیاردها دلار مراقبت های جبران نشده را جذب کنند. با افزایش مجدد مورد ، بیماران می توانند به زودی در راهروهای بیمارستان بمیرند ، مانند بهار. پس از تعطیلات روز شکرگذاری و کریسمس ، وضعیت می تواند حتی بدتر شود.