ردیاب مغناطیسی خودرو با قابلیت شنود – ایران رهیاب

با استفاده از این ردیاب قادر خواهید بود تا در هر لحظه موقعیت خودروی خود را به صورت آنلاین و با خطای حداکثر ۱۰ متر دریافت نمایید. این ردیاب به آسانی زیر و یا به بدنه هر خودرویی نصب شده و مکان آن را لحظه به لحظه برای کاربر میفرستد. البته با توجه به قیمت بسیار بالای خودرو در کشور، این مبلغ را می توان تضمینی برای امنیت خودرویی با قیمت صدها میلیون تومان دانست.

سه مدل زیر بر اساس قیمت و امکانات مرتب شده اند که می توانید با توجه به بودجه خود یکی از مدل ها را انتخاب نمایید. در ادامه به معرفی سه مدل از ردیاب های آهنربایی خواهیم پرداخت که جزء بهترین مدل های موجود در بازار کشور هستند و می توانید با خیال راحت آن ها را خریداری کنید. به دلیل اینکه وسائط نقلیه کشاورژی قیمت های بالایی دارند برای ردیابی از آن ها از همین مدل ردیاب می توان استفاده کرد.

از دیگر قابلیت های ردیاب آهنربایی خودرو مدل TP-121 می توان به ذخیره تاریخچه مسیر ها تا یک ماه و قابلیت تعریف ناحیه امن اشاره نمود. معمولا برای جدا کردن این ردیاب از دستگاه های مخصوص کاهش قدرت آهنربا استفاده می شود. این دستگاه هم مانند دیگر انواع ردیاب خودرو قابلیت ردیابی آنلاین خودرو را از طریق ورود به سامانه یا نرم افزار دارد.

همچنین در جی پی اس خودرو پشتیبانی بسیار حرفهای را در اختیار شما قرار میدهیم تا همواره امکان استفاده از دستگاه و پاسخ به سؤالات در اختیار شما قرار بگیرد. ردیاب مگنتی که در دسته ردیاب های بیرونی قرار می گیرد با سیم کشی درون خودرو و یا موتورسیکلت و قایق کار نداشته و می تواند تنها با استفاده از قطعه آهنربایی قوی که در آن تعبیه شده به قسمت فلزی وسیله نقلیه مورد نظر بچسبد. همانطور که گفته شد ردیاب مغناطیسی نیاز به سیم کشی ندارد و دارای باطری قابل شارژ می باشد و علاوه بر این سبک و قابل است، برای همین از ردیاب آهنربایی می توان با قراردادن آن در کیف و یا کوله به عنوان ردیاب شخصی نیز استفاده کرد.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت نصب ردیاب مگنتی.