ردیاب شخصی – گروه فناوری افرا

بهترین دستگاه ردیاب اشخاص ، GM100 ، چه مزایا و کاربردهایی دارد؟ ردیاب شخصی دستگاه پرکاربرد وپیشرفته ای است که در حفظ امنیت اشخاص تاثیر بسزایی دارد. استاندارد بالای طراحی سخت افزار داخلی این ردیاب به گونهای است که در محدوده وسیع دمایی عملکرد مطلوب خود را حفظ میکند. جی پی اس GM100 مسیر حرکت تا ۱ الی۳ سال گذشته در حافظه داخلی خود ذخیره میکند.

با استفاده از جی پی اس GM100 به راحتی میتوان مدیریت کاملی به فرایند امورات اداری و کاری خود داشت. جی پی شخصی قدرتمند GM100 از SMS، GPRS، GSM و ۶۵ ماهواره مخابراتی جی پی اس و گلوناس روسیه و گالیله اروپا پشتیبانی میکند. مجهز بودن به آهنربا ، از جمله ویژگی های منحصر به فرد مینی جی پی اس GF07 می باشد. امروزه بسیاری از نوجوانان و حتی کودکان به دلیل حضور در کلاسهای فوقبرنامه از خانه خارج میشوند؛ اما بسیار اتفاق میافتد که کودکان و نوجوانان از کلاس غیبت کرده و در مکانهای دیگری حاضر میشوند. از دیگر مزایای ردیاب شخصی استفاده از آن برای کودکان یا نواجونانی که دارای مشکلات جسمی، شنوایی یا بینایی و…

قیمت بسیار رقابتی(قیمت فروش عمده)، و نصب در کمتر از یک دقیقه انجام ردیاب شخصی چیست میشود. با وجود یک دستبند جیپیاس برای کودکان، میتوانید در سریعترین زمان ممکن فرزند خود را پیدا کرده و او را از خطرات احتمالی نجات دهد. ردیاب ها و مکان یاب های شخصی در این قسمت از فروشگاه دوبال قابل دسترسی هستند. جی پی اس شخصی یک وسیله کوچک الکترونیکی است که با بهره گیری از فناوری جی پی اس یا همون موقعیت یاب جهانی می تواند موقعیت یا لوکیشن دستگاه را ارسال بکند، حال این به چه درد میخوره؟ نرم­ افزار پایگاه داده (Data Base Software): پس از پردازش اطلاعات در نرم­ افزار سرور، کلیه اطلاعات تولید شده در نرم­ افزار پایگاه داده ذخیره می ­شوند.

پس با جرات می توانیم بیان کنیم که ردیاب شخص یک راه حل مناسب و کم هزینه برای حل این مشکل می باشد. خرید یک ردیاب شخصی هزینه زیادی را برای خانواده ایجاد نخواهد کرد؛ البته این هزینه باید با فایده دستگاه سنجیده شود. GM100 امکان ارسال آدرس پستی به موبایل کاربر، همراه با نام شهر، خیابان و کوچه را دارد. با استفاده از این ویژگی ، برای کنترل مینی ردیاب GF07 ، کافی است که کد های دستوری مد نظر خود را که همراه با دفترچه راهنمای فارسی محصول برای شما ارسال می شود ، به شماره سیم کارت روی مینی جی پی اس GF07 ارسال نمایید.