ردیاب حیوانات چیست؟

همانطور که از این نام پیداست ، تراشه فقط برای اهداف شناسایی استفاده می شود. اگر شما هم از ردیاب خودرو استفاده کرده و حالا به هر دلیلی میخواهید آن را غیر فعال کنید، مقاله از کار انداختن جی پی اس خودرو را مطالعه کنید. اگر اطلاعات تماس شما به روز نباشد ، در صورت گزارش یافتن سگ گمشده ، دیگر نمی توانید به آن دسترسی پیدا کنید.

در نتیجه ، می توانید هر زمان که سگ شما از ردیاب GPS استفاده می کند ، موقعیت سگ خود را مشاهده ، ردیابی و بازیابی کنید. کاشت جی پی اس زیر پوستی در زیر پوست سگ در حال حاضر امکان پذیر نیست و ریز تراشه های فعلی سگ ها ردیابی GPS را ارائه نمی دهند. 2) جی پی اس های زیر پوستی کوچک در دسترس هستند که قابلیت یک ردیاب و جی پی اس را دارند. در جامعه های امروزی، هر روز به تعداد علاقه مندان به نگهداری حیوانات خانگی در جهان افزوده می شود که این امر در کشور ما نیز در حال رشد می باشد.

پس در این مقاله با ما همراه باشید، تا به شما بگوییم ردیاب حیوانات چیست و چه کارایی دارد. ردیاب جی پی اس حیوانات خانگی دارای ویژگی های منحصر به فردی مانند اندازه کوچک، قدرتمند، کاملا ضد آب و با یک باتری قابل شارژ با ماندگاری ۷ تا ۱۰ روزه می باشد. این دستگاه از یک تراشه کوچک و الکترونیکی تشکیل شده است که هر کدام دارای یک شماره شناسایی منحصر به فرد ردیاب حیوان خانگی هستند. این دستگاه دارای ویژگی ها و امکانات قابل توجهی است که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

تراشه جی پی اس زیر پوستی به روشی عادی تبدیل شده و اکنون در بسیاری از کشورها به طور قانونی مورد نیاز است. مزیت ریز تراشه زیر پوستی این است که یک راه حل دائمی و ایمن برای شناسایی سگ شما ارائه می دهد. محصور در یک استوانه شیشه ای ، طول حدود 11-14 میلی متر و ضخامت 2-2.3 میلی متر ، اندازه تراشه تقریباً به اندازه یک دانه برنج است. قابلیت SOS در واقع ارسال پیام هشدار به اطرافیان صاحب سگ است، حاوی این مضمون که در شرایطی است که به کمک به نیاز دارد.